![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En niet te vergeten "Von Dutch"...
![]() |
#462 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan nog dit, al goed dat de wet dan in België altijd zo schitterend is...dat je je vooral daar op moet blijven baseren met uw meningen. Wet = wet, dat is waar. Op TV is anders duidelijk gesteld dat ze vervolgd zullen worden voor doodslag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#464 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uhu, liefst op Adidas broek met één pijp opgerold en sjieke Naaijkskeus Air eronder ofzoiet.
Om totaal op af te kicken zoiet ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik denk zelfs dat mocht het niet overdag en in niet in het openbaar vervoer gebeurd zijn dat het ook weinig aandacht zopu krijgen. Denken we maar jacky charlae of glen wynandts... Als het s'nachts op het pakweg deconinckplein of een andere louche buurt gebeurt dan is het een klein berichtje in de krant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik krijg dus spontaan braakneigingen als ik zo'n ventje zie lopen.
![]() |
![]() |
#467 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soit, die beschrijving van de 'daders' laat ook te wensen over.
Grote uitpuilende ogen... HET WAS VERDORIE KERMIT !!! Alle gekheid op een stokje, zoals ze daar beschreven zijn, kan het zowat iedereen geweest zijn. Ik veronderstel dat als ik zo een feiten zie, dat die kerels op mijn netvliezen gebrand zouden staan. Misschien stukje door beroepsmisvorming mee, maar denk dat je toch wel duidelijkere omschrijving kan geven, nietwaar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#468 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() En dan hebben we ook nog de "va fan cullo" truitjes....
![]()
![]() |
#469 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#470 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ach tja: de details weten we er niet van. Ik vraag me af hoe lang die vechtpartij eigenlijk geduurd heef, en hoeveel klappen hij heeft gehad. Over de ernst en het aantal verwondingen, hebben ze niets gezegd in de media. Dit verwondert mij. Want "slechts" 3 blauwe plekken of helemaal lam geklopt, is toch 'n verschil. Het parket doet verdacht in deze zaak.. allochtonen ja, noord afrikanen? *dunno* .. Als ze een signalement geven moeten ze het correct en volledig doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een blaffer had-ie moeten hebben, dat is al.
![]() |
![]() |
#473 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een voorbeeldje: een 10-tal jaar geleden heb ik zo een 17-jarig meisje weten sterven in het jeugdhuis waar ik op dat moment de bar deed. Zaterdagavond, een uur of 10, ze kwam binnen, zat wat in de zeteltjes met vrienden, ging naar het toilet, kwam terug, en viel gewoon neer. Kort daarna was ze dood. Een anders gezond meisje, dat regelmatig sportte, niet echt ongezond leefde (ze at wel eens frieten, maar dat doen we bijna allemaal). Uit het medisch rapport bleek dat ze geen drugs had gepakt (deed ze trouwens nooit), niet gedronken had,... Gewoon: boenk, dood. Akelig hoor. Maar je moet er wel rekening mee houden in zaken als deze dat er niet noodzakelijk een verband hoeft te zijn. Dat de beschrijvingen van de daden sterk doen vermoeden dat er wél een verband is, betekent niet dat je een andere denkpiste voorgoed moet afsluiten zonder het te onderzoeken. Citaat:
De chauffeur van jouw thalys of bus kan iemand zijn die op elk moment een ernstige hartaanval kan krijgen, maar het nog niet doorheeft.
![]() |
![]() |
#475 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of is het gewoon iemand die wel veel van harten afweet maar evenveel als ons van deze zaak, en die hier dus eigenlijk uit z'n nek lult? In principe moet je namelijk 'gedragsdaden' wel loskoppelen van 'harstilstand'. Zoals ik al gesteld heb kun je iemand doodkloppen, dan is er dus een verband. Morgen kan ik 's ochtends op het werk mijn bureaugenote eens lekker laten schrikken of zo door 'boe' te roepen. Stel dat ze zo schrikt dat ze daar een hartstilstand van krijgt, dan is dat natuurlijk erg jammer, maar ik ben geen moordenaar daarom. De vraag is waar tussen die twee extremen de grens ligt tussen 'geen schuld voor overlijden' en 'wel schuld voor overlijden', tussen 'duidelijk verband tussen de twee' en 'een jammerlijk toeval'. Weet jouw cardioloog precies wélke verwondingen zijn toegebracht? Ik vermoed van niet. Wij weten het ook niet. Dan moeten we niet oordelen ook.
![]() |
![]() |
#477 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#478 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#479 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een niet geheel onbekende truc (maar ook niet geheel gevaarloos voor bonafide passagiers), bij ernstige onregelmatigheden aan boord, is ietsjes meer gas geven en meteen daarachter op de rem gaan staan; vervolgens op stilval-moment weer een dot gas bij en nog een keer op de remmen.
Minstens vechtenden zullen totaal niet op plotselinge stop bedacht zijn en er zwaar door uit hun balans raken. Het zou mij echter niet verwonderen als zulks aan bestuurders procedureel verboden is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#480 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je kan je evengoed afvragen of de slachtoffers van HVT wel gestorven zijn aan zijn kogels (tiens, niets over gelezen) of Joe Van Holsbeeck aan de messteken in zijn hart (ook geen vragen over gezien). We moeten dus zeker wel oordelen, in functie van de toekomst. Laatst gewijzigd door baarle : 25 juni 2006 om 23:04. |
|
![]() |
![]() |