Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 juni 2006, 21:51   #461
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Maar het is wel zo! We vergeten De Puta Madre rage nog, ook zoiets voor wanna be's.
En niet te vergeten "Von Dutch"...
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2006, 21:52   #462
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar het is wel zo! We vergeten De Puta Madre rage nog, ook zoiets voor wanna be's.
Leest als een catalogus van het opsporingsbericht van de politie.
Oud 25 juni 2006, 21:52   #463
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Duupje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gsus Bekijk bericht
Ma gij idioot,

omdat ik het geen moord noem, en met mij iedereen die ook maar 1 letter van de wet kent, wil nog niet zeggen dat ik er ook maar 1cm van goedkeur. Echt typisch, lezen en zien wat jullie zelf willen en dan bitchen....
Het is zondag, dus voor u is het vandaag Mevrouw de idiote. Btw, ik kan goed bitchen, ben er dan ook één. Bite me sucker! 8)
En dan nog dit, al goed dat de wet dan in België altijd zo schitterend is...dat je je vooral daar op moet blijven baseren met uw meningen. Wet = wet, dat is waar. Op TV is anders duidelijk gesteld dat ze vervolgd zullen worden voor doodslag.
I'll just kill myself now.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2006, 21:55   #464
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Uhu, liefst op Adidas broek met één pijp opgerold en sjieke Naaijkskeus Air eronder ofzoiet.
Om totaal op af te kicken zoiet
Oud 25 juni 2006, 21:55   #465
ilfalco
Minister-President

Standaard

Citaat:
Bovendien, was de man niet gestorven, dan had het gebeuren de GVA, Nieuwsblad en VRT nieuwsnet niet eens gehaald. Ze zouden nog gelijk hebben ook want dat is inderdaad geen 'nieuws' meer.
Daar mag je alvast 100% zeker van zijn. Zulke zaken zijn al van in de jaren 90 schering en inslag ... En de reactie van de PC'ten was. oprichten van het rijksomissariaat vanonder Paula D'hont( cvp) en een resem wetsaanpassingen om de die lastige oppositie het ziwjgen op te leggen.

Ik denk zelfs dat mocht het niet overdag en in niet in het openbaar vervoer gebeurd zijn dat het ook weinig aandacht zopu krijgen. Denken we maar jacky charlae of glen wynandts... Als het s'nachts op het pakweg deconinckplein of een andere louche buurt gebeurt dan is het een klein berichtje in de krant.
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2006, 21:57   #466
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Uhu, liefst op Adidas broek met één pijp opgerold en sjieke Naaijkskeus Air eronder ofzoiet.
Ja, of zo'n driekwart broek en dan van die witte sportkousen die dan zijn opgetrokken tot aan hun knieën! Als kers op de taart dan nog een petje dat veel te klein zodat de pet op het hoofd lijkt te zweven...

Ik krijg dus spontaan braakneigingen als ik zo'n ventje zie lopen.
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2006, 22:04   #467
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Soit, die beschrijving van de 'daders' laat ook te wensen over.
Grote uitpuilende ogen... HET WAS VERDORIE KERMIT !!!

Alle gekheid op een stokje, zoals ze daar beschreven zijn, kan het zowat iedereen geweest zijn. Ik veronderstel dat als ik zo een feiten zie, dat die kerels op mijn netvliezen gebrand zouden staan. Misschien stukje door beroepsmisvorming mee, maar denk dat je toch wel duidelijkere omschrijving kan geven, nietwaar?
Oud 25 juni 2006, 22:14   #468
TC
Provinciaal Gedeputeerde

TC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
En dan hebben we ook nog de "va fan cullo" truitjes....
Oud 25 juni 2006, 22:17   #469
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Een remedie tegen de liefde, noemden wij dat vroeger...
Oud 25 juni 2006, 22:19   #470
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Een remedie tegen de liefde, noemden wij dat vroeger...
Lieve baarle, nu is dat gewoon een remedie om eens goed over uwe nek te gaan als uw maag lastig doet.
Oud 25 juni 2006, 22:29   #471
noledge
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ook de buschaffeur zou het met zijn leven bekocht hebben als hij was tussengekomen. Hij zou hoogstens één van de bendeleden kunnen hebben tegenhouden en/of verwonden. Mét in het achterhoofd dat hij bijna zeker door zes allochtonen van racisme zou beschuldigd worden. De bewijslast om die leugen te ontkrachten zou bovendien bij hemzelf komen te liggen. In zo'n situtatie is het bijna vanzelfsprekend dat de buschauffeur zich overal buiten houdt. Dat hij deze dingen, in min of meer ernstige mate, zowat dagelijks meemaakt versterkt alleen die houding.
Deels akkoord: hij had niet tussenbeide moeten komen dat klopt. Maar hij had wel kunnen of zelfs moeten stoppen. Zolang hij doorrijdt is er geen mogelijkheid dat die mannen het afbolden. Ik denk niet dat stoppen een risico voor hem was geweest. Nu hield hij de andere passagiers ook min of meer *gevangen* tussen die bende.
Ach tja: de details weten we er niet van. Ik vraag me af hoe lang die vechtpartij eigenlijk geduurd heef, en hoeveel klappen hij heeft gehad. Over de ernst en het aantal verwondingen, hebben ze niets gezegd in de media. Dit verwondert mij. Want "slechts" 3 blauwe plekken of helemaal lam geklopt, is toch 'n verschil. Het parket doet verdacht in deze zaak.. allochtonen ja, noord afrikanen? *dunno* .. Als ze een signalement geven moeten ze het correct en volledig doen.
noledge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2006, 22:33   #472
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Een blaffer had-ie moeten hebben, dat is al.
Oud 25 juni 2006, 22:39   #473
Spanks
Vreemdeling

Spanks's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door noledge Bekijk bericht
Als ze een signalement geven moeten ze het correct en volledig doen.
Ze durven niet meer, of er volgt weer een hele heisa met kernwoorden als "stigmatisering" en andere onlangs populair geworden uitdrukkingen.
Spanks is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2006, 22:39   #474
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als dien mens die slaag en zever niet had gehad...zou hij dan ook hartstilstand gekregen hebben?
Ik wil nu niet vervelend doen of zo, maar het is dus mogelijk dat je 'zomaar' een hartstilstand krijgt.
Een voorbeeldje: een 10-tal jaar geleden heb ik zo een 17-jarig meisje weten sterven in het jeugdhuis waar ik op dat moment de bar deed. Zaterdagavond, een uur of 10, ze kwam binnen, zat wat in de zeteltjes met vrienden, ging naar het toilet, kwam terug, en viel gewoon neer. Kort daarna was ze dood. Een anders gezond meisje, dat regelmatig sportte, niet echt ongezond leefde (ze at wel eens frieten, maar dat doen we bijna allemaal). Uit het medisch rapport bleek dat ze geen drugs had gepakt (deed ze trouwens nooit), niet gedronken had,... Gewoon: boenk, dood.
Akelig hoor.
Maar je moet er wel rekening mee houden in zaken als deze dat er niet noodzakelijk een verband hoeft te zijn. Dat de beschrijvingen van de daden sterk doen vermoeden dat er wél een verband is, betekent niet dat je een andere denkpiste voorgoed moet afsluiten zonder het te onderzoeken.

Citaat:
Denkt ge nu echt dat iemand met hartklachten met nen Thalys ga mogen rondrijden?
Heel wat mensen hebben voor het optreden van hun eerste hartaanval of hartstilstand geen klachten.
De chauffeur van jouw thalys of bus kan iemand zijn die op elk moment een ernstige hartaanval kan krijgen, maar het nog niet doorheeft.
Oud 25 juni 2006, 22:41   #475
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Ik wil nu niet vervelend doen of zo, maar het is dus mogelijk dat je 'zomaar' een hartstilstand krijgt.
Een voorbeeldje: een 10-tal jaar geleden heb ik zo een 17-jarig meisje weten sterven in het jeugdhuis waar ik op dat moment de bar deed. Zaterdagavond, een uur of 10, ze kwam binnen, zat wat in de zeteltjes met vrienden, ging naar het toilet, kwam terug, en viel gewoon neer. Kort daarna was ze dood. Een anders gezond meisje, dat regelmatig sportte, niet echt ongezond leefde (ze at wel eens frieten, maar dat doen we bijna allemaal). Uit het medisch rapport bleek dat ze geen drugs had gepakt (deed ze trouwens nooit), niet gedronken had,... Gewoon: boenk, dood.
Akelig hoor.
Maar je moet er wel rekening mee houden in zaken als deze dat er niet noodzakelijk een verband hoeft te zijn. Dat de beschrijvingen van de daden sterk doen vermoeden dat er wél een verband is, betekent niet dat je een andere denkpiste voorgoed moet afsluiten zonder het te onderzoeken.

Heel wat mensen hebben voor het optreden van hun eerste hartaanval of hartstilstand geen klachten.
De chauffeur van jouw thalys of bus kan iemand zijn die op elk moment een ernstige hartaanval kan krijgen, maar het nog niet doorheeft.
Weet ik ook wel Nynorsk, maar in dit geval is het toch wel overduidelijk waar de reden ligt. Ik ga enkel voort op wat cardioloog me zei. En tenslotte zal hij er wel meer van kennen als ik (mag ik toch hopen).
Oud 25 juni 2006, 22:53   #476
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Weet ik ook wel Nynorsk, maar in dit geval is het toch wel overduidelijk waar de reden ligt. Ik ga enkel voort op wat cardioloog me zei. En tenslotte zal hij er wel meer van kennen als ik (mag ik toch hopen).
Blijkbaar weet je bevriende cardioloog wat er in DEZE zaak gebeurd is met die man, ik ga er dus vanuit dat hij het lichaam van deze man van nabij gezien heeft?
Of is het gewoon iemand die wel veel van harten afweet maar evenveel als ons van deze zaak, en die hier dus eigenlijk uit z'n nek lult?

In principe moet je namelijk 'gedragsdaden' wel loskoppelen van 'harstilstand'.

Zoals ik al gesteld heb kun je iemand doodkloppen, dan is er dus een verband.

Morgen kan ik 's ochtends op het werk mijn bureaugenote eens lekker laten schrikken of zo door 'boe' te roepen. Stel dat ze zo schrikt dat ze daar een hartstilstand van krijgt, dan is dat natuurlijk erg jammer, maar ik ben geen moordenaar daarom.

De vraag is waar tussen die twee extremen de grens ligt tussen 'geen schuld voor overlijden' en 'wel schuld voor overlijden', tussen 'duidelijk verband tussen de twee' en 'een jammerlijk toeval'.

Weet jouw cardioloog precies wélke verwondingen zijn toegebracht? Ik vermoed van niet. Wij weten het ook niet.
Dan moeten we niet oordelen ook.
Oud 25 juni 2006, 22:54   #477
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
Ik denk dat we in de toekomst afstevenen in Europa naar rassenoorlogen en zijn deze voorvallen van de laatste tijd alleen maar een voorproefje. En zijn de schuldigen hier van hen die deze grote groepen van andere rassen hier hebben aangemoedigd. Er zijn er die beweren dat deze allochtonen later ons pensioen zullen betalen. 't Zal eerder omgekeerd zijn vrees ik....Ze zullen ons simpelweg opzij schuiven, zeker de moslims.
ge hebt evenveel kansen dat die kerels uw pensioen betalen dan de lotto te winnen...kansen om door dat volk beroofd en mishandeld te worden hebt ge echter meer...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2006, 22:59   #478
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door noledge Bekijk bericht
Nochtans heeft men nog altijd niet gezegd - ondanks een wel gedetailleerde beschrijving van de kledij - of het over Noord Afrikanen of Finnen gaat, maar dit zal wel onbelangrijk zijn bij hun signalisatie

De media en het parket blijven moeite doen om de feiten te verdoezelen.. Echter aan de reacties te zien op de fora en elders zijn er velen het kotsbeu.
En het ziet er naar uit dat het VB nog meer stemmen achter zich zal krijgen, terecht. Er is trouwens geen geloofwaardig alternatief.

Deze arme man heeft zijn tussenkomst bekocht met zijn leven. Niemand heeft hem geholpen. De buschauffeur is niet eens gestopt.
Hoe dan ook zullen veel mensen hieraan terugdenken in oktober, en hun keuze met veel motivatie achterlaten.
waarom is de buschauffeur niet gestopt eigenlijk? Dagelijkse kost ofwat? Let niet meer op zulk soort relletjes?
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2006, 22:59   #479
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Een niet geheel onbekende truc (maar ook niet geheel gevaarloos voor bonafide passagiers), bij ernstige onregelmatigheden aan boord, is ietsjes meer gas geven en meteen daarachter op de rem gaan staan; vervolgens op stilval-moment weer een dot gas bij en nog een keer op de remmen.

Minstens vechtenden zullen totaal niet op plotselinge stop bedacht zijn en er zwaar door uit hun balans raken.

Het zou mij echter niet verwonderen als zulks aan bestuurders procedureel verboden is.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2006, 23:01   #480
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Weet jouw cardioloog precies wélke verwondingen zijn toegebracht? Ik vermoed van niet. Wij weten het ook niet.
Dan moeten we niet oordelen ook.
Sorry, maar dat is doorzichtige onzin. Zes jonge gasten stampen een oudere man verrot. Even later sterft hij. Als hij niet in elkaar gestampt was, was hij niet gestorven. Alleen middeleeuwse godsdienstgeleerden kunnen dan nog over het geslacht der engelen discussiëren. Interessant voor de archieven, wie weet misschien ook nog voor voor het bepalen van de strafmaat, maar niet voor de politieke conclusies.
Je kan je evengoed afvragen of de slachtoffers van HVT wel gestorven zijn aan zijn kogels (tiens, niets over gelezen) of Joe Van Holsbeeck aan de messteken in zijn hart (ook geen vragen over gezien).

We moeten dus zeker wel oordelen, in functie van de toekomst.

Laatst gewijzigd door baarle : 25 juni 2006 om 23:04.
baarle is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be