![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het past allemaal in het kader van het islamofascistisch plan om de wereld over te nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zoiets als: "Egoïstische mensen die 's morgens vroeg moeten opstaan, zwangere vrouwen die hun rust nodig hebben, kleine kinderen en baby's die willen slapen, en al die andere lamzakken die de sociale cohesie in de buurt doen verloederen door zich te verzetten tegen een onschuldig buurtfeestje, elke dag van de zomer tot 3 uur 's nachts, moeten hun mond houden". Dat komt veel beter over, en het geeft direct aan waar u naartoe wil.
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Maar er wordt hen wel geleerd om geen respect te hebben voor de 'ongelovigen'. Als een oudere autochtoon vraagt of het aub wat stiller mag, lachen de allochtonen die mens eens goed uit en maken ze nog meer lawaai. Vraagt een oudere allochtoon hetzelfde, je hoort ze niet meer.
Als men mij beleefd vraagt of het wat stiller kan, autochtoon of allochtoon, dan zal ik die wens respecteren. En ik sta elke weekdag om 6 uur om te gaan werken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() goh.. in het dorp waar ik vroeger woonde geldt al jaren een verbod vanaf 22u op minstens één van de speelpleintjes... dat is dus niets nieuws.
Houdt men zich daar strikt aan? ik denk het niet.. maar het maakt het wel de politie makkelijker om op te treden. De regel op zich is immers duidelijk. 't is typisch Belgisch/Vlaams zeker? we maken regeltjes, waarvan we vinden dat ze niet strikt moeten worden toegepast (maar moeten worden ingevuld volgens wat wij vinden dat 'hoort' of 'rechtvaardig' is) en hebben dan problemen met mensen die het niet op dezelfde manier invullen (i) hetzij door een veel ruimere invulling => storend, repetitief lawaai.. (ii) hetzij door een veel te beperkte invulling => 22uur is 22 uur ook al is het een gezellige bedoening.. tja... |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door baarle : 6 juli 2006 om 14:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is de timing, Rund, die zit fout.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar nu is er naar het schijnt iets heel nieuws uitgevonden: een politicus zou volgens sommigen (verzuurden?) ook de mogelijkheid hebben om tussen twee verkiezingen in al eens een iets nuttigs te doen. Er zijn er zelfs die fluisteren (maar dat moeten extremisten zijn) dat hij zelfs al na één jaar verkozen te zijn - 1 jaar alstublieft - al zou kunnen luisteren naar wat zijn kiezers te vertellen hebben. Ik geef toe, het is ver gezocht en het klinkt erg ongeloofwaardig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga je nu beweren dat ze niets nuttigs doen vanaf de dag na de verkiezingen tot pakweg 6 maand ervoor ? Die mensen werken toch keihard ? Je moet eens zien wat ze de voorbije tijd allemaal niet gepresteerd hebben voor ons. Het is omdat ik u min of meer geloofwaardig vind, dat ik nu zo teleurgesteld ben. Weer een illusie minder... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Politiek... niet simpel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel, al maken ze het zichzelf gewoon onmogelijk moeilijk.
![]() Spreken, luisteren, dosis gezond verstand,en voor rede vatbaar zijn. Meer hebt ge niet nodig om als volwassen mensen overeen te komen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Alhoewel... als men dit forum bekijkt... ![]() Men moet van slechte wil zijn en al stekeblind om niet te zien hoe Mechelen er de laatste jaren op vooruit gegaan is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister
|
![]() Wat een belachelijke vergelijking.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |