![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Is multicul een noodzaak? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
35 | 27,34% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
85 | 66,41% |
geen mening |
![]() ![]() ![]() |
8 | 6,25% |
Aantal stemmers: 128. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Banneling
|
![]() Multiculturaliteit is gewoon een feit, het is de realiteit, of ge het nu leuk vind of niet.
Dat is het trouwens altijd al geweest! |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Multiculturaliteit werkt niet.
Multi-etniciteit daarentegen is ondertussen een feit en sowieso onontkoombaar in deze verkleinende wereld. Het bijeenleven met verschillende totaal tegengestelde culturen terwijl al die culturen als evenwaardig moeten worden beschouwd, is echter nefast en zal dus nooit werken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Vergelijk het beter met het feit dat de aarde rond is en altijd geweest is. Net zo met multicultuur. Wie dat niet wenst te geloven maakt zichzelf iets wijs! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waardemetingen op zich zijn een deel van een cultuur, dus kan je sowieso met de waardemeting van jou cultuur geen andere cultuur meten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Minister
|
![]() Een zeer goede vergelijking. Vroeger kwam longkanker veel minder voor. Door in onze longen iets in te pompen wat er niet thuis hoort, is deze dodelijke kanker doodsoorzaak nummer één geworden bij mannen. Mensen met een andere cultuur horen hier ook niet thuis; ze zijn een kanker en veroorzaken almaar meer de dood (letterlijk) van velen.
Laatst gewijzigd door Duym : 8 juli 2006 om 13:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() En het hallucinante is dat als ik hier iets op zou zeggen ik de onverdraagzame zou zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenzij alle culturen, alle andere culturen evenwaardig vinden, is samenleven onmogelijk. Maar de feiten zijn dat wie aanhanger is van de ene cultuur, de andere minderwaardig vindt en dat zorgt voor tal van samenlevingsproblemen. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Minister-President
|
![]() Als jij zelf je eigen cultuur in je eigenland al op gelijke hoogte gaat plaatsten van een cultuur die veel domnanter is dan krijg je daar idd problemen van...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Minister
|
![]() Het is eigenlijk wel grappig dat volgens de definitie van multicultuur vaak geponeerd door tegenstanders ervan er juist helemaal geen multicultuur bestaat in België...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Appelen en peren kan je ook met jouw krampachtige manier proberen te vergelijken, want het zijn beiden fruitsoorten. Ik vind kanker trouwens al erg genoeg om er zeker niet op zo'n kinderlijke wijze onnozele vergelijkingen mee te maken. Net zo goed als ik mensen niet met ziektes wil vergelijken. Nu, als je er zo over denkt, laat ik je in je waan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Minister
|
![]() Je wilt het niet begrijpen. Er bestaat wél een multicultuuur in België, maar ze fungeert als een dodelijke kanker. Weg ermee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Gouverneur
|
![]() je bent een zieke jongen, duym...
![]()
"Kapitalisme is allerminst een onderdrukkingssysteem, maar veeleer een selectie van de waardevolsten, het bijeenbrengen van de besten en een sterk ontwikkeld gevoel voor individuele verantwoordelijkheid" - Het VBO had het niet beter kunnen zeggen, maar neen: het is Benito Mussolini |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En je moet me geen woorden in de mond leggen die ik niet gezegd heb (typisch links); ik vergelijk geen mensen met ziekten; ik vergelijk de multicul met een dodelijke ziekte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |