![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Pol. uitzendingen voor derden? | |||
Voor , want is transparant en evenwichtig verdeeld |
![]() ![]() ![]() |
28 | 66,67% |
Tegen , villa politica is beter |
![]() ![]() ![]() |
8 | 19,05% |
geen mening of andere mening zie bericht |
![]() ![]() ![]() |
6 | 14,29% |
Aantal stemmers: 42. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De BUB mag meer tijd krijgen dan hun stemmenaantal verantwoordt. Genoeg om te zorgen dat mensen gewaarschuwd zijn. Anders moeten we nog concerten tegen belgicisme beginnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maarrrrrr... In 2005 heeft de VRT bij monde van chef nieuwsdienst Leo Stoops bekend gemaakt dat politieke discussies niet meer kunnen op de VRT omdat het VB er te wel bij vaart. "Jammer mensen, maar we gaan jullie wat dommer moeten houden, jullie leiband wat korter moeten maken. Jullie hebben je teveel in het hoofd gehaald".
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 28 juli 2006 om 00:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Men neemt telkens het aantal van de laatste Vlaamse verkiezingen (VRT is Vlaamse bevoegdheid) en dan a rato daarvan mag iedere partij die in alle provincies opkwam zijn ding komen doen. bijvoorbeeld per 10.000 stemmen krijgt men 1 minuut zendtijd per maand. kiesdrempel of niet. De enige drempel is dat men in alle provincies moet opkomen. Want anders zou men mij nog zendtijd moeten geven en dat zou erover zijn, vind ik zelf....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Vlaams Belang komt enkel in het nieuws als ze met één of ander negatief feit in het nieuws kunnen komen ! Anders zeker niet ! ![]() Filip Dewinter komt zelfs in een intervieuw vanavond op Ned 2 om 18u25 op tv... VRT is daarin zeker niet geïnteresseerd ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tijdens een verkiezingscampagne vind ik dat het stemmenaantal daar niks mee te maken heeft. (puur theoretisch) iedere partij begint de verkiezingscampagne op hetzelfde niveau, zijnde 0 stemmen, dus lijkt het mij logisch dat iedere partij dezelfde zendtijd krijgt. Enig criterium die eventueel in aanmerking zou kunnen komen is het aantal plaatsen waar de partij opkomt.
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() /opendoelmodus
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
ongeachte vroegere resultaten. met inderdaad het criterium dat men wel een beetje overal(zoals gezegd in iedere provincie bvb) moet opkomen he. Ik wil het risico uitsluiten dat ik met mijne kop op tv moet komen. Dat wil ik jullie echt niet aandoen....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |