![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
NVA en VB verdedigen allebei de Vlaamse onafhankelijkheid, enkel hun visie over de methode verschilt (evolutie voor de enen, revolutie voor de anderen) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je neemt het alleen maar uit Belgisch-nationalisme op voor de 'Vlaamse' partijen die bij belgicistische partijen in de boot zitten.
![]() |
![]() |
#85 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je ging hier toch de lijstverbindingen met het FDF en de BUB bekendmaken op algemene aanvraag van baarle? Je opzoeksysteem in je archiefkast is precies niet al te goed geordend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=54113 Laatst gewijzigd door jan hyoens : 4 augustus 2006 om 14:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() My worst nightmare.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik laat me door geen enkele top de wet voorschrijven, ook niet door de N-VA top. Ik volg gewoon mijn radicale Vlaams-nationale overtuiging. Het staat je vrij dit te geloven of mijn mening in twijfel te trekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het klinkt me nogal melig in de oren Ik verdenk je ervan een platte opportunistische postjespakker te zijn die doorhad dat zijn haring sneller ging braden bij het VB dan bij de NVA. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik verdenk jou ervan een platte opportunistische forummer te zijn die van toeten of blazen weet maar toch in het wilde weg oordeelt en veroordeelt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 4 augustus 2006 om 19:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Partijlid
|
![]() Het onderstaande lijkt alleszins niet tegen te spreken wat ik gisteren schreef…
Citaat:
![]() |
![]() |
#94 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maakt het verschil of de ... haar intrede doet in het stadsbestuur? Ja, want er komt een rechtse partij bij die een meer resolute aanpak wil van een aantal Antwerpse problemen. De .... wil meer blauw op straat, een strengere aanpak van illegalen, meer accenten op de plichten en niet alleen de rechten van de burger.
LOL! |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
|
![]() Natuurlijk niet , jongen.
Flaminganten zijn best sympathieke mensen, zenne. Flaminganten zijn verdraagzaam. Flaminganten zijn vergevingsgezind. Grif da nu toch ne keer in uw geheugen! ![]()
![]() |
#97 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ligt er maar aan wie er met die 'Antwerpse kopstukken' bedoeld werd en wat de verkiezingen zullen uitwijzen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De maskers vallen. Vroeger dacht ik N-Va=VB-light, maar ik zal mijn standpunt moeten bijstellen....... N-VA+VB: koek-één-deeg. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |