Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 10 augustus 2006, 10:59   #121
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Black Cat Bekijk bericht
Het gebruik van nutteloze grootspraak, die geen inhoud dient

Vooral het louter en ongemotiveerd geven van beoordelingen, zelfs niet van "stellingen", die op een of andere manier belangrijk zouden moeten zijn, omwille van (het vermeende waardevolle van) de bron, nl de poster.

Veel drukte om niets, en manipulerende "beoordelingszinnen". Geen inhoud, alleen verschijning.
Zo'n beetje op de manier waarop jij mensen meteen extreem-rechts noemt als ze je te lang blijven vragen stellen die je niet kunt beantwoorden?

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2006, 11:01   #122
Black Cat
Minister-President

Black Cat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zo'n beetje op de manier waarop jij mensen meteen extreem-rechts noemt als ze je te lang blijven vragen stellen die je niet kunt beantwoorden?
Neen, eerder zoals mensen die vragen stellen met oneerlijke bijbedoelingen.
Oud 10 augustus 2006, 11:20   #123
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, eerder zoals mensen die vragen stellen met oneerlijke bijbedoelingen.
Vragen waaruit blijkt, als je ze eerlijk beantwoordt, dat je eerdere mening toch fout was? Of wat zijn oneerlijke bijbedoelingen?
Het stellen van een vraag heeft altijd als bedoeling dat je gaat nadenken, als je dan tot de vaststelling komt dat het antwoord in strijd is met je eerdere stellingen, dan moet je niet meteen van oneerlijke bijbedoelingen spreken he. Dat is namelijk de essentie van discussiëren: elkaar proberen overtuigen.

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2006, 11:29   #124
Harald
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Een mening vraagt een stelling en een motivatie, en dan liefst on-topic. Theatermaken (zoals zoveel posts van Staafje) is geen mening uiten, maar een poging tot manipuleren. De moderatoren dulden dat ten onrechte.
Van Dale denkt daar anders over.
Citaat:

me·ning
(de ~ (v.), ~en)1 wat men van iem. of iets vindt, hoe men oordeelt => gedacht, gedachte, geluid, gevoelen, inzicht, oordeel, opinie, opvatting, standpunt, stellingname
Niets over stelling of motivatie.
Het veranderen van woordbetekenissen en definities is uiteraard een geliefkoosde bezigheid bij linkse fascisten. Zo hebben ze het gelijkheidsbeginsel misbruikt (de burger is niet gelijk, de burger is wel gelijk voor de wet) en het discriminatieverbod (de overheid mag de burgers niet discrimineren, burgers mogen onderling wel discrimineren).

Zonder deze misleidingen zouden ze gedoemd zijn te leven onder een ondraaglijk regime van vrijheid en democratie.

mvg

Harald.
Harald is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2006, 11:53   #125
Harald
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Vrije meningsuiting, zoals ik al schreef, is nooit absoluut, ook niet binnen de mensenrechten (zie art. 30: een mensenrecht mag nooit uitgeoefend worden ten koste van een ander).
Slaat art. 30 ook op het aansnijden of propageren van volgende onderwerpen?
Citaat:
De onderwerpen die aangesneden worden zijn bij herhaling de klassieke extreem-rechtse thema’s: Vlaamsgezinde geschiedenisvervalsing, mensenrechten-negationisme, separatisme, “multicul”-kritiek, libertarische anti-verzorgingsstaat-topics, anti-syndicale thema’s, vrije-markt-verheerlijking, directe democratie, enz

mvg

Harald.
Oud 10 augustus 2006, 12:08   #126
Harald
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Fout: het gaat over ongepaste neutraliteit tegenover provospam, niet tegenover "meningen", dwz posts die aan de citeria van "een mening" voldoen.
Dit is strijdig met art. 30 van de UVRM :
Citaat:
Artikel 30

Geen bepaling in deze Verklaring zal zodanig worden uitgelegd, dat welke Staat, groep of persoon dan ook, daaraan enig recht kan ontlenen om iets te ondernemen of handelingen van welke aard ook te verrichten, die vernietiging van een van de rechten en vrijheden, in deze Verklaring genoemd, ten doel hebben.
Wat jij - in een poging om art. 19 te vernietigen - provospam noemt zijn volgens de UVRM vrije meningen.
Citaat:
Artikel 19

Een ieder heeft recht op vrijheid van mening en meningsuiting. Dit recht omvat de vrijheid om zonder inmenging een mening te koesteren en om door alle middelen en ongeacht grenzen inlichtingen en denkbeelden op te sporen, te ontvangen en door te geven.
Jij bent een mensenrechtennegationist!

mvg

Harald.
Oud 10 augustus 2006, 12:11   #127
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

zeg Harald, waarom ben jij op kifkif geband?
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2006, 12:43   #128
Harald
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
wel dan abou Anis, je kan me dan eens uitleggen waar Pieter Dewever op kifkif dermate heeft geprovoceerd dat hij moest gebanned worden? en aja, ik doe het hier, want kritiek op de mods op kifkif staat gelijk met een ban.
Hangt ervan af wie je bent natuurlijk.

mvg

Harald.
Oud 10 augustus 2006, 12:43   #129
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
wel dan abou Anis, je kan me dan eens uitleggen waar Pieter Dewever op kifkif dermate heeft geprovoceerd dat hij moest gebanned worden? en aja, ik doe het hier, want kritiek op de mods op kifkif staat gelijk met een ban.
Off-topic: Is dat niet die schrijver met z'n 14 dochters?
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2006, 13:09   #130
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Omdat zijn geraaskal anderen in gevaar kan brengen.
Illustreer eens hoe het statement van een LSD-gebruiker:"Ik ben een vogel", iemand in gevaar kan brengen.
Oud 10 augustus 2006, 13:20   #131
Harald
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
zeg Harald, waarom ben jij op kifkif geband?
Tonen ze dat dan niet? Zouden ze dan toch schaamte kennen?
Citaat:
You have been banned for the following reason:
"Ghettovorming is niet tegen de wet. Uitsluitend aan autochtonen verhuren om de buurt uniform te houden zou dan ook mogelijk moeten zijn." = Aansporing tot discriminatie op basis van afkomst
Date the ban will be lifted: Nooit
Zou moeten mogelijk zijn = aansporing tot discriminatie!

Ze hebben vruchteloos gewacht op een fout van mij.

Dan hebben ze mij bestookt met de meest gore posts in de hoop dat ik de moderatie zou verwijten. Je weet dat kritiek op de moderatie een nieuwe, maar vooral selectieve forumregel is om lastige forummers kwijt te geraken.

Toen dat niet lukte hebben ze maar hun eigen definitie van 'aansporen tot' gebruikt.
Woordbetekenissen verdraaien is een geliefkoosde en noodzakelijke bezigheid bij linkse fascisten.

mvg

Harald.
Oud 10 augustus 2006, 13:26   #132
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht

Dan hebben ze mij bestookt met de meest gore posts in de hoop dat ik de moderatie zou verwijten. Je weet dat kritiek op de moderatie een nieuwe, maar vooral selectieve forumregel is om lastige forummers kwijt te geraken.

Toen dat niet lukte hebben ze maar hun eigen definitie van 'aansporen tot' gebruikt.
Woordbetekenissen verdraaien is een geliefkoosde en noodzakelijke bezigheid bij linkse fascisten.

mvg

Harald.
bon, je posting is verachtelijk, maar volgens mij geen reden tot ban.
Oud 10 augustus 2006, 14:02   #133
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Illustreer eens hoe het statement van een LSD-gebruiker:"Ik ben een vogel", iemand in gevaar kan brengen.
Tja, die persoon kan gaan denken dat hij, logische gevolg van het vogel zijn, kan vliegen. Misschien springt hij met deze overtuiging uit een raam en komt hij zo dodelijk ten val op een toevallige voorbijganger, die er ook het leven bij laat.
Als deze persoon zijn geraaskal kan meedelen, weet men dat dit risico er in zit en kan men hem misschien in de gaten houden, om te voorkomen als dat gebeurd.
Het zou vooral heel erg zijn, moest de "vogeljunkie" een autochtoon zijn en zijn toevallige, ongewenste slachtoffer een migrant, want dat staat het land weer in rep en roer en die kerel een racist, zo zou men de afwijking vogelmensen misschien niet ontdekken en gaan er misschien nog meer mensen zo door het raam.
Oud 10 augustus 2006, 14:04   #134
Black Cat
Minister-President

Black Cat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Wel, die zegt: "Kijk, ik ben een vogel, ik neem je vast en vlieg met jou naar de andere wolkenkrabber, hier wat verder". Plets tegen het beton.
Oud 10 augustus 2006, 14:07   #135
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht

mvg

Harald.
Hey! wacht even.

Ik las iets van Mod1 die beweerde dat je een 24-urenban had gekregen .

(Takeya is blijkbaar ook INTERcultureel verschijnsel aan het worden?)

http://site.kifkif.be/forum/showthre...0845#post60845

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2006, 14:09   #136
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Hey! wacht even.

Ik las iets van Mod1 die beweerde dat je een 24-urenban had gekregen .

(Takeya is blijkbaar ook INTERcultureel verschijnsel aan het worden?)

http://site.kifkif.be/forum/showthre...0845#post60845
2 verschillende posters.
Oud 10 augustus 2006, 14:10   #137
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wel, die zegt: "Kijk, ik ben een vogel, ik neem je vast en vlieg met jou naar de andere wolkenkrabber, hier wat verder". Plets tegen het beton.
en jij weet dat iedereen die zegt dat hij een vogel is, iemand gaat meenemen naar een wolkenkrabber??

dus ik mag hier niet zeggen dat ik een vogel ben?
Oud 10 augustus 2006, 14:13   #138
Boadicea

Standaard

Citaat:
bon, je posting is verachtelijk, maar volgens mij geen reden tot ban.
De post bevat een kern van waarheid. Een huisbaas heeft eigenlijk niet meer echt vrij te kiezen aan wie hij zijn eigendom verhuurd.
Als er twee evenwaardige huurders zijn, een Belg en een allochtoon, kan hij de allochtoon niet weigeren, of hij wordt vervolgd en een veroordeling zou geen precent meer zijn in dit land.
Heeft de allochtoon mindere referenties, dan moet de mogelijke verhuurder dit zeer goed kunnen aantonen in een rechtzaal, of hij kan toch veroordeeld worden wegens discriminatie, die compleet geen rekening houdt met het eigendomsrecht.

Voor mij is een huisbaas vrij om in zijn huis te nemen wie hij wil. Het is zijn privé domein. Daarnaast stel ik me de vraag welke allochtoon er persee wil huren bij een racist.

En wat die ghettovorming betreft: het toont enkel aan dat het een natuurlijke drang is bij de overgrote meerderheid van de mensen, om onder eigen volk te zijn, ook in het buitenland. Waarom is Benidorm in Spanje zo stilaan toe een Belgische enclave aan het uitgroeien? Waarom zoeken toeristen van hetzelfde land elkaar op of reizen ze liever in groep?

Op zich is er dus niets mis met deze drang, zolang het geen uitnodiging is tot het verzamelen van criminelen en ik vrees dat dit het probleem is in vele ghetto's.

Wie niet tegen deze meningen kan, zou eens stil moeten staan bij zijn zichzelf. Haat en favoritisme zit in elk van ons. Het is gewoon een deel van het mens-zijn. Wie deze gevoelens bij zichzelf niet wenst te herkennen, dreigt inderdaad vast te lopen in een onmenselijke situatie.

Laatst gewijzigd door Boadicea : 10 augustus 2006 om 14:13.
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2006, 14:21   #139
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
De post bevat een kern van waarheid. Een huisbaas heeft eigenlijk niet meer echt vrij te kiezen aan wie hij zijn eigendom verhuurd.
Als er twee evenwaardige huurders zijn, een Belg en een allochtoon, kan hij de allochtoon niet weigeren, of hij wordt vervolgd en een veroordeling zou geen precent meer zijn in dit land.
Heeft de allochtoon mindere referenties, dan moet de mogelijke verhuurder dit zeer goed kunnen aantonen in een rechtzaal, of hij kan toch veroordeeld worden wegens discriminatie, die compleet geen rekening houdt met het eigendomsrecht.

Voor mij is een huisbaas vrij om in zijn huis te nemen wie hij wil. Het is zijn privé domein. Daarnaast stel ik me de vraag welke allochtoon er persee wil huren bij een racist.

En wat die ghettovorming betreft: het toont enkel aan dat het een natuurlijke drang is bij de overgrote meerderheid van de mensen, om onder eigen volk te zijn, ook in het buitenland. Waarom is Benidorm in Spanje zo stilaan toe een Belgische enclave aan het uitgroeien? Waarom zoeken toeristen van hetzelfde land elkaar op of reizen ze liever in groep?

Op zich is er dus niets mis met deze drang, zolang het geen uitnodiging is tot het verzamelen van criminelen en ik vrees dat dit het probleem is in vele ghetto's.

Wie niet tegen deze meningen kan, zou eens stil moeten staan bij zijn zichzelf. Haat en favoritisme zit in elk van ons. Het is gewoon een deel van het mens-zijn. Wie deze gevoelens bij zichzelf niet wenst te herkennen, dreigt inderdaad vast te lopen in een onmenselijke situatie.
het gaat niet over de vrije keuze van een huurbaas, het gaat over een beleid dat autochtonen en alochtonen compleet wilt scheiden.
Oud 10 augustus 2006, 14:24   #140
Boadicea

Standaard

Citaat:
het gaat niet over de vrije keuze van een huurbaas, het gaat over een beleid dat autochtonen en alochtonen compleet wilt scheiden.
Juist en dan maar zeggen dat ze tegen segregatie zijn.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be