![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister
|
![]() Wie vertrouwd wil geraken met de manier waarop wij ons in Europa stelselmatig aanpassen aan de onderwerping aan de mohammedaanse leer leze: Oriana FALLACI, De Kracht van de Rede, Uitgeverij Bert Bakker, Amsterdam, 2002, ISBN 90 351 2753 6
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister
|
![]()
![]() |
#43 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En in dit geval is het geen moslim die een probleem heeft gecreëerd, maar een Westerling.
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat hier over een foto die problemen zou kunnen leveren als men ze gebruikt voor een Internationale reispas. Dit heeft helemaal niets te maken met zich in eigen land naar de normen van een ander land schikken. Maar ja, dat is nu de norm in vlaanderen hè, alles herleiden tot een probleem tussen christenen en moslims. Echt iets van het VB. Maar jij kent blijkbaar heel slecht je bijbel en al even slecht de Belgische wetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogmaals jantje: als die mensen zich houden aan de Engelse wet en beslissen om naar Frankrijk te gaan, waarom zou dat ambtenaartje dan de islamitische wet moeten gaan opleggen omdat ze ooit eens met dat vijfjarig kind (dus binnen het jaar) zouden KUNNEN naar een islamitisch land willen reizen?
Ben je nu echt zo dom? Indien ik naar Saudi wil, dan houd ik daar rekening mee als ik mijn paspoort verleng. Desnoods moet ik dan een proces inspannen om met mijn keukenhanddoek op mijn hoofd op de foto te kunnen staan. Goed zo Jantje? |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 15 augustus 2006 om 10:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In dit geval is het probleem gecreëerd door een westerling die vindt dat wij onze voorschriften moeten afstemmen op mogelijk gevoeligheden in het buitenland. Of wat er gebeurt wanneer multicultuur multiculturalisme wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt idd gelijk als je schrijft dat wij ons hier stelselmatig aanpassen aan de Koran wetten. Maar die wetten komen voor een groot deel uit de Bijbel, nee, niet allemaal. Maar als alles slecht was aan de moslims zouden wij ons daar niet naar aanpassen. De mens verwerpt immers van nature alles wat slecht is. Maar mss komt het ook door het feit dat men het Christendom reeds zover de rug heeft toegekeerd, dat men in de westerse wereld nu terug op zoek is naar een nieuwe eigen identiteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Verdachtmakingen zijn het wapen van wie niet kan argumenteren. Ik zal mijn bijbel en de wetgeving toch beter kennen dan u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
over de manier waarop hier ONZE wetten zijn tot stand gekomen kan je uren discussieren. Als jij persé wil hebben dat "gij zult niet doden" enkel uit de bijbel komt, dan moet je nog wat verder studeren. De feestdagen zijn gebaseerd op de eeuwenoude KELTISCHE feestdagen, die door het christendom node werden overgenomen omdat de mensen ze toch bleven vieren. Heeft dat nu belang? Ik vermoed dat je liever gaat hebben dat VRIJDAG de rustdag wordt in plaats van ZONdag, terwijl we vroeger hier wel zonne-aanbidders waren en geen MAANaanbidders.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() waarom zou ik het een boven het ander verkiezen? En in welke glazen bol heb je dat dan wel gezien?
![]() |
#52 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We leven in een wereld waarin men meer rondreis dan thuis is. Afstanden zijn geen problemen meer. Vandaag wil ik naar Frankrijk en Morgen naar Nederland. Maar kan evengoed overmorgen op het vliegtuig stappen naar THailand. En daar beslissen om naar China te gaan. En het is enkel vanwegge deze snelle verplaatsingmogelijkheid dat die bediende rekening hield. Dit heeft echt niets te maken met geloof, maar met onze snelle en mobiele levenswijze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik wist ook nie da Jezus en God een westerling was ![]()
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En ik ben toch meer thuis dan dat ik in China en Thailand zit hoor ![]()
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 15 augustus 2006 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het eerste is niet waar Het tweede is een kwestie van geld 3,4 en 5 kan best voor u zo gelden maar uit u en enkele anderen zou ik geen algemene trend gaan afleiden. U moet uzelf niet als maatstaf nemen. Tenslotte, het heeft te maken met een dolgedraaid multiculturalisme. De bediende hield rekening met mogelijke (herhaal : mogelijke) gevoeligheden in islamitische gebieden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() muslims
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Racisten, moslimhaters en dergelijk tuig zullen zich met deze thread weer even goed voelen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind dat het hier wel duidelijk de bediende is die zich belachelijk maakt. Ik heb nog nooit gehoord van westerse moslims die aanstoot geven aan een pasfoto waarop een meisje met ontblote schouders is te zien. De kans dat dat gebeurd is ook zeer klein zoals ik al zei. De meeste westerse moslims zullen daar immers a) niets aan vinden en b) nooit die pasfoto te zien krijgen.
De moslims worden hier met de vinger gewezen terwijl het die ambtenaar is die zich er druk over maakt. Als ik als ambtenaar een foto weiger omdat die volgens mij choquerend is voor boedhisten, ga je de boedhisten toch ook niet met de vinger wijzen? ![]() Er lopen waarschijnlijk honderden mensen met zulk een foto op hun pas rond in Frankrijk en daar kraait geen haan naar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |