![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Mag de Islam toegelaten worden in een Onafhankelijk Vlaanderen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
38 | 52,78% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
34 | 47,22% |
Aantal stemmers: 72. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uiteraard ligt de oorzaak in een ongecontroleerde immigratie, in een gebrek aan een immigratiebeleid. Schuif dus de 'witte vlucht' niet op de autochtoon, die heeft gewoon zijn koffers gepakt op het moment dat zijn wijk overspoeld werd door massa's migranten en omgetoverd werd tot vies en onveilig ghetto, tot een plek waar hij zich niet meer 'thuis' voelde omdat die migrantenmassa het niet zo begrepen had op multiculturalisme. Eigen aan moslimmigranten is het zich opsluiten in hun eigen gemeenschap, is de auto-segregatie gestoeld op religieuze gronden. (Nu nog trouwens na 5 decennia moslim-migratie : 80 % van hun kinderen huwt of wordt uitgehuwelijkt aan een 100 % geloofszuivere, maagdelijke (i.e. niet door Westerse invloeden aangetastte geest) huwelijkspartner uit het 'moederland'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben hier de Islam helemaal niet aan het verdedigen, maar zie het onmogelijk om een wet uit te vinden die deze religie officieel verbiedt. Van het beknotten van gevaarlijke fundamentalisten zou ik eerder een prioriteit maken als je er zo op hamert de demoon die Islam heet in uw ogen te bevechten. De meerderheid van de weldenkende mensen is het erover eens dat de Islam verbieden geen synoniem is aan het gevaar van wat er leeft binnen de hedendaagse Islam inzien. Overigens vind ik het erg merkwaardig dat mensen stoppen met tutoyeren vanaf het moment de gefrustreerde onbeschaafde barbaarse zot in hun opkomt. Het percentage dat "nee" stemde bewijst wat voor forum P.be is. Een forum van extremisten die niet kunnen nadenken. Een forum dat eenzijdig denkt. Een forum waar de intelligentste topics zich in het K&K-gedeelte bevinden. Zeveren, zeveren en zeveren, dat is wat er hier een specialiteit is. PS: Hoewel dat Duits zeer basis was en qua syntaxis slordig was opgebouwd, was het zeker niet foutief. ![]()
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 30 augustus 2006 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Maar stellen dat er (bijna) geen racisme is of was is de zaken toch een beetje rooskleurig voorstellen. Ook in Limburgse mijngemeenten hingen tot in de jaren '70 bordjes "Geen Vreemdelingen" op veel plaatsen. Over Italianen werd destijds identiek hetzelfde verteld als nu over Turken en Marokkanen (en voor de Italianen werd het over Polen verteld). Wat wel waar is, is dat bij de mijnwerkers en hun familie het wederzijds respect en waardering tussen al die verschillende groepen groot was. Maar Maasmechelen is/was meer dan alleen Eisden Cité. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ps'ke op je eerste zin: Na Genk dan... hehe ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar langs de andere kant moet je de zaken ook niet rooskleuriger voorstellen dan ze zijn. Daar is niemand mee gediend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() The sacred Ka’ba
of Mecca Mecca's focal point is the sacred black Ka'ba (see photo). This outdoor, near-cubic structure is draped in black and houses the holy Black Stone that Muslims believe was given by heaven to the prophet Abraham. ![]() ![]() ![]() http://www.hillmanwonders.com/mecca/mecca.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Europees Commissaris
|
![]() Daarom werd vreemdelingen onderstreept. Dit houdt niet weg dat het een dwaze wet is gebaseerd op een op een dwaze manier beleide religie. Echter, een blanke moslim mag Mekka ook binnen hoor. Daarom onderstreepte KrisKras vreemdelingen.
Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 31 augustus 2006 om 13:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Allé jong, is da nu serieus die vraag? Als Islam buiten de wet wordt gesteld zal het rap gedaan zijn met 'onafhankelijk vlaanderen', en ik zal daar persoonlijk aan meehelpen afbreken dan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Ach en dat moet discriminatie op basis van religieuze gronden meer verteerbaar maken ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
T'is nu eenmaal een bedevaartsoord waar bepaalde regels gelden, zo simpel is dat. Wordt moslim, dan kun je gaan. De rest van SA is trouwens toegankelijk voor jou hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aan uw reactie te ziek pikt dat soort islamo-racisme meer bij jou dan bij mij. ![]() Dit gezegd zijnde, is de kans klein dat ik er ooit heen ga. Geen interesse, alhoewel ik massahysterie wel boeiend vind. Moest ik er ooit langs gaan hoeven ze niets te vrezen : ik ben heel integratiewillig : ik zal me keurig compleet inpakken om mijn status van halfwaardige gedwee te demonstreren. Nee, ik zal in tegenstelling tot bepaalde euro-moslima's die respectloos schoolreglementen aan hun niqaab vegen, niet naar een plaatselijke rechtbank hollen om het "recht op vrijheid van godsdienst" af te dwingen zodat ik in minirokje een toerke rond die zwarte steen kan gaan maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |