![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8861 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat ik bedoel is het volgende: Het voorbeeld van K3 heb ik zelf verzonnen. Maar als ik het in een citaatkader had geplaatst met als bron een vage naam hadden jullie het waarschijnlijk als bewijs aanvaard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8862 | |
|
![]() Citaat:
Als je een andere post vind van mij waar ik exact dat doe op dezelfde manier, mag je hem altijd posten. (En ik heb het nu niet over datum die een occulte signatuur hebben).
![]() |
![]() |
![]() |
#8863 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb ontdekt dat veel kinderprogramma's door de illuminati gebruikt worden om de kinderen te indoctrineren.Dus wel degelijk een verborgen politieke agenda. De kinderen zijn de toekomst. toch? Wat dacht je van teletubbies? Onschuldig? hmm Wat dacht je van die 'zon' en de tekens op hun hoofden zijn hyperspace tekens! En als je ze zou ontcijferen, weet je dat ze via deze tekens 'communiceren' met de kinderen Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 8 september 2006 om 09:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8864 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Begrijp me goed dat ik je theorie niet steun, al beweer jij hier van wel! Als K3er in zit is dat niet vanwege je theorie, die ik wel degelijk belachelijk vind Pin d' Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8865 | |
Banneling
|
![]() Tsja 'we' hebben het al vaken genoemd hier, maar daar gaan we weer
in de hoop dat er nog wat meer mensen 'wakker' worden. Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8866 | |
Banneling
|
![]() ehh nee dit is geen grap!!!!
Citaat:
zo waar: WE have the power, but only if we choose to use it. WE have the power, but only if we choose to use it. WE have the power, but only if we choose to use it. WE have the power, but only if we choose to use it. WE have the power, but only if we choose to use it. WE have the power, but only if we choose to use it. WE have the power, but only if we choose to use it. WE have the power, but only if we choose to use it. WE have the power, but only if we choose to use it. WE have the power, but only if we choose to use it. WE have the power, but only if we choose to use it. WE have the power, but only if we choose to use it. WE have the power, but only if we choose to use it. WE have the power, but only if we choose to use it. WE have the power, but only if we choose to use it. Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8867 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Oe gaat da NWO gedoe ier eindigen begod... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8868 |
|
![]() Ja sorry, mijn schuld.
Ik wilde K3 gebruiken om aan te tonen hoe belachelijk dit soort beschuldigingen is tegen bijvoorbeeld Madonna, David Bowie, Star Trek, Star Wars etc. Maar ja, we zijn nu al aanbeland bij de teletubbies... ooo-oooh! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8869 | |
|
![]() Citaat:
![]() zeer gevaarlijke prent de aanleiding is tot het schaapgedrag van de mensen op deze planeet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8870 |
Burger
|
![]() Als ik zoiets lees..
http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...MF08092006_096 ..moet ik altijd aan die uitspraak denken: "De mensen struikelen nu en dan over de waarheid, maar de meesten krabbelen haastig overeind en lopen snel door alsof er niets was gebeurd." - Winston Churchill
![]() |
#8871 | ||||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Juist, ook op diverse UK-newssites is volgende info te vinden: Citaat:
Citaat:
Deze maatregel werd niet voorafgaandelijk aan diverse politici en zeker niet aan de burgers meegedeeld. Mooi en heel mooi dat. Op het eerste zicht: deze operatie om volgende redenen: Citaat:
Onze goederen worden met steeds diverser en geavanceerder materiaal verpakt. Ipv het ontwikkelen en stimuleren van een onderzoek en een langdurig project om efficiënter te gaan recycleren, gaan ze de Britten taxeren. Testcase "Introduction of the microchip in our behavioural disposal industry" ?! Testsite UK?! (Sommigen van) jullie weten wel waarom.. Die artikels op Davind Ickes site blijken toch steeds weer meer dan boeiend. Knowledge is more than knowning.... |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8872 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Wanneer ik volgende quote van Jay Rockefeller IV lees ben ik op mijn hoede: Citaat:
Het schijnt een goede en nuchtere uitspraak te zijn. Maar ik vergeet niet wie de Rockefellers zijn en wat ze zoal geforceerd hebben. 'Schijn kan bedriegen' 'Vandaag A zeggen, en morgen B: zolang het in mijn voordeel werkt'. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8873 |
Gouverneur
|
![]() Ey , ik moet hier bakken betalen. 200 pages !!!!
![]() PM me dudes Laatst gewijzigd door PetSel : 9 september 2006 om 01:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8874 |
Partijlid
|
![]() zo ziet het beest eruit:
zoem eens in op de foto: ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door blabylonia : 9 september 2006 om 03:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8875 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8876 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8877 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is wel heel makkeljjk om het te ridiculseren he? Ik zet het er niet op omdat ik het leuk vind Maar denk eens na, hoe zou jij kleine kinderen conditioneren en indoctrineren? En je zei het nb zelf! Men mag zich niet verschuilen achter de zogenaamde 'onschuld' Nuff Said Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 9 september 2006 om 08:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8878 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.prisonplanet.com/articles...nladentape.htm Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 9 september 2006 om 08:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8879 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar hebben we de "levende kapers" weer!
![]() Hoe kritiekloos moet men niet zijn als men in dat idioot verhaal nog gelooft. ![]() Tien minuten onderzoek volstaan nochtans om uit te maken dat geen van de 19 kapers ooit nog ergens is opgedoken. Wel enkele homoniemen, die echter bij het publiceren van de foto's van de 19 kapers konden zien dat zij niet de verdachten waren. Zelfs dit is echter voor sommige believers te moeilijk om zelf na te trekken. ![]() Laatst gewijzigd door Firestone : 9 september 2006 om 09:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8880 | ||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 9 september 2006 om 11:24. |
||
![]() |
![]() |