![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2021 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die schijnheilige selectiviteit ter linkerzijde weeral. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2022 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2023 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote=Edina;1982385]Oeioei, ik denk dat je die onzin nog zelf geloofd ook. Hoe denk je dat "links" zou platgewalst worden. Door links van racisme te beschuldigen? Door het vreemdelingenstemrecht op gemeentelijk niveau terug af te pakken? Door België te splitsen? Doe toch niet zo belachelijk aub. Of noem eens een land dat wel democratisch is?[/quote]
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Daar moet je nu eens een echte geborneerde linkie voor zijn se om jezelf in één schrijfsel zo tegen te spreken... In ieder geval bedankt om mij gelijk te geven bro...
![]() |
#2024 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2025 |
|
![]() In het commentaarstuk van Yves Desmet wordt helemaal geen verbanden gelegd tussen het VB en BBET. Wel wordt het VB op de korrel genomen voor zijn minimaliserende reactie op deze zaak. Dat jij het verschil niet ziet, daar kan ik niets aan doen. Geef maar eens een paar links naar artikels in de media waarin verbanden worden gelegd tussen BBET en het VB. En zeker op de VRT werd al meermaals nadrukkelijk gezegd dat er geen banden zijn tussen BBET en om het even welke politieke partij. Dat valt natuurlijk tegen in VB-hoek, want die stonden al van dag 1 te schreeuwen dat deze hele zaak een poging was om hen in diskrediet te brengen. Nog vooraleer om het even wie een beschuldiging had geuit. En dan gebeurde dat nu net niet. Oeps. Maar ze gingen wel door met minimaliseren. Terwijl er inderdaad moord en brand zou geroepen worden door datzelfde VB indien het hier om moslimfundamentalisten ging. Dat daar kritiek op komt, is dan ook niet verwonderlijk. Als het VB dat als een het leggen van een verband met hun partij ziet, dan is dat haar probleem. En je kan ook moeilijk ontkennen dat het gedachtegoed van de verdachten - hoewel nog extremer - dicht aanleunt bij dat van het VB...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2026 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb niet gezegd dat ons land geen democratie is. Ik heb gezegd dat het beter zou kunnen. En ik heb gevraagd naar voorbeelden van landen die vokgens jullie democratischer zijn (want dit is toch zo'n idiote bananenrepubliek hé). Een antwoord heb ik ook hier niet gekregen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2027 |
|
![]() Ik denk dat Zwitserland het meest democratische land is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2028 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En over Donner & de sharia is er hier al een discussie bezig. Maar aangezien ik op je negeerlijstje sta, zal je er waarschijnlijk nog zo'n 100 keer in deze topic over zagen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2029 | |
|
![]() Citaat:
Bei uns in Deutschland war es natürlich Gemütlich, nicht? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2030 | |||||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2031 |
|
![]() Staan er dan leugens in dat artikel? Is het niet zo dat voormalig regionaal bestuurslid Pieter Van Damme een neonazi-concert wilde organiseren in Lichtervelde en dat hij toen dat bekend werd ontslag nam? Klopt het niet dat VB-gemeenteraadslid Frieda Foubert haar feestzaal ter beschikking wou stellen voor een internationale bijeenkomst van neonzai's georganiseerd door BBET tot de pers erachter kwam? Waarom mag dit niet geschreven worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2032 |
|
![]() Zoveel linkse lectuur. Is dat niet ongezond, Online? Ik lees De Morgen in ieder geval niet of zelden. Ik heb het namelijk niet zo met Yves Desmet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2033 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2034 |
Banneling
|
![]() [quote=Edina;1982571]Staan er dan leugens in dat artikel?
Dat is het punt niet. Jij zit je in duizend bochten te draaien om toch maar te ontkennen dat de media een link tussen die BBET en het VB hebben gelegd. Nu ik bewijsmateriaal aanvoer tracht je je gezicht te redden door op de inhoud van de link die je kost wat kost ontkende, in te spelen. Laag Edina, heel laag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2035 |
|
![]() ??? De verklaringen waren wel gebaseerd op wat de verdachten en hun entourage zelf vertelden hé. En dat is ook zo gemeld. Dat is wel wat anders dan totaal uit de lucht gegrepen stellingen poneren. Er is geen enkele verklaring die of geen enkel bewijs dat ondersteunt wat Knuppel hier sugereerde. Een "kleine" nuance, zou ik zo zeggen.
Laatst gewijzigd door Edina : 13 september 2006 om 16:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2036 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2037 |
|
![]() Dus jij wil het experiment ook niet wagen om het VB mee te laten besturen wegens te gevaarlijk? Had dat dan meteen gezegd!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2038 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Antwoord : Ze gelden als de aan publieke opinie te voeren waarheid als ze 'electoraal' goed passen. Dan mogen ze zelfs opgeblazen worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2039 | |
|
![]() Citaat:
En antwoord eens op mijn andere vraag: hoe denk je dat links zou "platgewalst" worden door haar eigen methoden? Laatst gewijzigd door Edina : 13 september 2006 om 16:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2040 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |