![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2201 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In ieder geval vind ik de kogelactie alles behalve een slimme zet. Het speelt enkel in de kaart van de linkiewinkies en ik hoop dat volksnationalisten eens eindelijk gaan inzien dat het om een ideologisch, intellectuele oorlog gaat, die we enkel me een open dialoog en zonder geweld kunnen winnen. Jammer genoeg is een open dialoog over bepaalde onderwerpen of het uiten van bepaalde meningen verboden, waardoor geweld de rede begint over te nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2202 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Die stuk marginale nazi's van B&H zijn allesbehalve volksnationalisten. Ze verkopen zelfs de vlag van de Ulster Loyalists via hun webstek. B&H zijn gewoonweg staatsnationalistische nazi's waar ik absoluut niets mee te maken wil hebben!
![]() |
#2203 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En wie zegt dat hij het zelf niet gedaan heeft? Hij staat bekend als iemand met een fixatie voor wapens en en iemand die tot alles in staat is om rechts te beschadigen. Ik denk dat elke rechts-nationalist wel door heeft dat het zijn zaak enkel zal schadigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2204 |
|
![]() Zeg ik ergens dat nazi's volksnationalisten zijn? Ik maak enkel duidelijk dat die linksen het onderscheid niet kennen en alles wat rechts is samen in één hoekje drumt en viseert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2205 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2206 |
|
![]() Beter 17 kogels in de bus dan 1 in je kop.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent zielig ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2208 |
|
![]() Paranoia is geen bewijs dat je niet achtervolgd wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2209 | |
|
![]() Citaat:
Dat is natuurlijk een geweldig GAT in mijn cultuur! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2211 |
Minister
|
![]() Precies daarom ben ik ervan overtuigd dat het opgezet spel is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2213 |
Partijlid
|
![]() Natuurlijk kan hij er mee lachen. Het waren geen kogels maar suppo's. Allemaal in één keer in zijn gat te steken tegen zijn blijkbaar niet te genezen ziekte: het Acuut Anti Racistisch Syndroom, oftewel A.A.R.S.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2214 |
|
![]() goed verwoord. dat uitschot is geen haar beter dan USSR adepten, zionisten, en al de rest die op imperialisme geilen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2215 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2216 | |
Burger
|
![]() Citaat:
http://soswatch.skynetblogs.be/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2218 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2219 |
Banneling
|
![]() verdomme Petrick, kijkt toch nog eens jong ! het waren er 18 ... ge weet wel één acht ... voor de eerste en achtste letter van t alfabet, ge weet wel jong
gij blinde mol, heel ons statement om zeep ... ![]() jongens jongens, wat gaan we nog allemaal meemaken voor 0810 ... Laatst gewijzigd door Anna List : 18 september 2006 om 14:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2220 |
|
![]() Hij zou blij moeten zijn met die gratis munitie voor zijn collectie. Naar het schijnt is dat tegenwoordig ook niet zo goedkoop.
|
![]() |
![]() |