![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen die gescheiden zijn zouden gewoon nooit geen werk meer mogen vinden. Lijkt me ook een goeie reden om iemand te ontslaan.
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom denk je trouwens dat een sos het internet onder controle wil krijgen? Niet dat het veel zal helpen want de door paars verzwegen waarheid wordt ook via mails het land rond gestuurd. Zo kreeg ik vandaag een leuk opinistuk doorgestuurd van Erwin Cassiman, medewerker aan de VUB. Velen onder ons weten dit al langer dan vandaag, maar ik weet zeker dat het hard zal aankomen bij veel Vlamingen die nog maar pas wakker schieten. Citaat:
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1 op 10 kinderen heeft niet de vader die ze denken dat ze hebben. En het is heus niet zo die enkel ontstaan zijn door overspelige vrouwen.
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De minnaressen moeten toch de plaats van de gescheiden vrouwen kunnen innemen? De ex.kan beter aan de haard blijven en voor de kinderen zorgen.
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat het er ons op houden dat 'de elite', alles zoveel zoveel beter weet dan 'de bevolking', minstens even goed gebruik maakt van zijn zelf gestemde wetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
met boven het bord..."Dann wird Ihnen das freche Judenmaul gestopft werden"...met judenmaul als inwisselbaar bordje voor Vuilb, Vuilblok, enz...naargelang de dag van de week...
![]() |
![]() |
#47 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ...al moet ik toegeven dat de gelijkenis treffend is. Enkel het jaartal en de eeuw verschilt.
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over welke job gaat het precies, volgens welke procedure moet deze job normaal worden toegekend, welke procedure werd dit keer gevolgd, wanneer is dit gebeurd, waarom zwijgen de andere partijen (inclusief het VB en VLOTT) daarover?
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals het evident is dat mensen die scheiden kinderen hebben.
![]() |
![]() |
#53 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Waarom heeft Patrick Janssens zelf de Visa schandalen aan het licht gebracht? Dit stond in 't Scheldt een paar weken geleden: Sabine S., blondje van de federale politie, werd na een ‘selectiegesprek’ op 1/9/2005 door Patrick Janssens voorgedragen voor de functie van ‘Bestuursdirecteur Veiligheid’ van de stad Antwerpen. De gemeenteraad keurde haar aanstelling goed op 12/9/2005. Er werd geen ‘examen’ afgelegd. Dat is gebruikelijk voor die functie. Sabine S. was de enige kandidaat. Dat is niet gebruikelijk. Zij volgt Carla van Hoyweghen op die onbezoldigd verlof neemt en een EU-job gaat waarnemen in Spanje. Olé. De functie van Bestuursdirecteur Veiligheid wordt in en rond het Antwerps stadhuis en door de personeelsleden van de stad Antwerpen beschouwd als de ‘afvalbak voor liefjes’. Dat Sabine S. - twintig jaar jonger dan Patrick Janssens - zijn vriendinnetje is, heeft geen rol gespeeld bij de benoeming. Olé. Olé.
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn anders genoeg ...... die én een huwelijkspartner én (een) buitenechtelijk(e) partner(s) hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe vaak gebeurt het niet dat een functie in het leven wordt roepen om iemand langer te kunnen doen blijven? Schijnsollicitatieke aan verbinden en hup, binnen. Mijn vorige job heb ik gekregen op m'n stageplaats. Ze hadden dringend een vervangende secretaresse nodig. Ze waren niet erg content met de opties die het interimbureau hen gaf en hebben mij toen opgebeld om te vragen of ik morgen kon beginnen. Ik heb ja gezegd, hoewel ik nog nooit secretaressewerk had gedaan en er ook absoluut geen opleiding voor heb. Mijn volgende job zal vermoedelijk in het bedrijf van een aantal familieleden zijn. Ik weet als de beste hoe dat bedrijf draait en ik heb toch al een deel van de vereiste kennis ('t is nogal ver van mijn opleiding - van psychologie naar bouwsector). de kwestie is: 'gaan ze die functie kunnen openstellen', niet 'gaan ze mij aannemen of iemand anders'. Pure vriendjespolitiek overal. Sommige vriendjestoestanden wat smeriger dan de andere. Een groot deel van de vacatures zijn al ingevuld nog voor ze verschijnen. Dat is natuurlijk zeer jammer voor de mensen die die jobs willen maar geen vriendjes hebben. Pijnlijk. Vaak ook asociaal, zeker als je weet dat er daarna een kudde staat te brullen tegen u dat ge geen job vindt terwijl er zoveel vacatures zijn. Ofwel klaag je héél dat systeem aan, ofwel niet. Eéntje eruitvissen en dat opensmeren, is niet meer dan een persoonlijke aanval.
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook dat spreekt voor zich.
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat voor functie is "Bestuursdirecteur Veiligheid van de stad Antwerpen"? Welke procedure geldt normaal voor het invullen van een vacature voor deze functie? Ik vind eigenaardig genoeg nergens informatie over deze functie, behalve in het "Sabine-verhaal" zelf. Anderzijds heb ik het volgende gevonden: op het kabinet van Janssens zit een "veiligheidsadviseur" met de naam Sabine Steels. Is dat de Sabine uit het verhaal? Zo ja, is het niet meestal zo dat kabinetsmedewerkers inderdaad door de burgemeester worden gekozen? Bovendien is ze kennelijk één jaar geleden benoemd. Was ze toen al zijn vriendin? Gewoon wat vraagjes waar ik nergens antwoorden op vind. ![]()
![]() |
![]() |
#59 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Voor meer informatie zal je eens tot op 't schoon verdiep moeten gaan.
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |