![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() Zie ze nu eens verandere met de wind!
![]()
![]() |
#42 |
Burger
|
![]() Is het sturen van mensen die voor meer dan 1 jaar veroordeelt worden naar Siberië een persoonlijk standpunt? En nog niet van die man distanciëren maar aanmoedigen???? BUB
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Partijlid
|
![]() Er bestaat al een Belgisch museum... Het werd opgericht door Jan Bucquoy en er hangen onderbroeken..
![]()
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Burger
|
![]() Blijkbaar kent Patriot! het BELvue-museum niet, het vroegere museum voor de dynastie dat naast het koninklijk paleis gelegen is in Brussel. Ben geen belgicist, maar dat museum staat mij wel aan: het overzicht van de Belgische geschiedenis is objectief weergegeven en nergens lijkt er gecensureerd te zijn. Als Belgisch museum m.i. niet te overtreffen.
Hoe oorverdovend zou het gejammer zijn, als dom zijn pijn deed... Laatst gewijzigd door despeRRado : 22 september 2006 om 21:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Telkens Patriot een blik bonen openmaakt, zwelt zijn hart van trots zodat zijn borst knapt met een luide knal
![]()
![]() |
#48 |
|
![]() (verder gelezen)
En wat met de media-boycot?
![]() |
#49 |
|
![]() Joeh! Er staat niets in de tekst hoor... Probeer je de lastige vraag te vermijden?
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil de heer Retsin feliciteren met zijn initiatief. Eindelijk een BUBer die beseft dat de koning in een museum thuishoort.
Laatst gewijzigd door Distel : 23 september 2006 om 09:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overigens, tel de Flamingantenhaat van de BUB en het Siberië-voorstel bij mekaar op, en we krijgen nogmaals een voorsmaakje van La Belgique de Hans I.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Partijlid
|
![]() ik heb nog wat verschrompelde negerhandjes liggen die nonkel pater meegebracht heeft uit de Kongo en wil die graag schenken aan het prachtige museum
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Partijlid
|
![]() als ook een bescheiden kunstwerkje van ene Delphine
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er bestaat al een Belgisch museum, gevuld met fossielen uit lang vervlogen tijden:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Ook leuk: een galerij met alle maitresses van de koningen, inclusief de tweede vrouw van Leopold I (die bigamist was).
![]() |
#56 |
Burger
|
![]() ...en waaruit polleke II is uit voort gekomen, en daarbij dus geen wettelijk recht op de troon had, waardoor sedert dien het koningshuis dus illegaal is. Zou dit ook ergens te vinden zijn in dat museumpje?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Of een zaal vool 'dode' terracotta-Congolezen die zijn afgeslacht onder het bewind van ons geliefd Vorstenhuis. Made in Belgium!
Laatst gewijzigd door Zeno! : 23 september 2006 om 11:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |