![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Burger
|
![]() das 'n voorraad voor iets meer dan 'n half jaar
nu ja, de helft is ook al leuk... |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Best wel grappig hoe men gebruik toelaat, maar verkoop niet.
Rare jongens.
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Als je geld wil ontrekken van de georganiseerde misdaad is de legalisatie van softdrugs de beste oplossing. Op die manier voorkom je dat harddrugs een nieuwe afzetmarkt vindt. Bovendien is het immens hypocriet is dat alcohol, wat duizenden doden op jaarbasis maakt, legaal is en wiet waar nog niemand aan gestorven is, illegaal blijft. www.cannabis-belgie.com |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Als je geld wil ontrekken van de georganiseerde misdaad is de legalisatie van softdrugs de beste oplossing. Op die manier voorkom je dat harddrugs een nieuwe afzetmarkt vindt. Bovendien is het immens hypocriet is dat alcohol, wat duizenden doden op jaarbasis maakt, legaal is en wiet waar nog niemand aan gestorven is, illegaal blijft. www.cannabis-belgie.com |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Gouverneur
|
![]() Het stond er tussen dus heeft men over de vraag gelezen. Daarom herhaal ik ze even .
Hoeveel joints kan men maken van 3,5 gram ? En mijn parkeergedrag valt op zich ook nogal mee hoor. ![]()
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Gouverneur
|
![]() Bedankt voor uw informatie. Als nooit-gebruiker heb ik totaal geen weet van hoeveelheden van zulke zaken.
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Gouverneur
|
![]() We zullen het dus op 11 houden.
![]()
![]() |
![]() |