Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 september 2006, 20:17   #81
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Het is juist door het CS dat het VB zo groot geworden is. Als u binnenkort dus vreest in één of ander moslimtoestandenland terecht te komen is dit enkel en alleen aan uw linkse kliek te wijten. Het enige dat u en uw broeders de laatste vijftien jaar gedaan hebben is met het opgestoken PC-vingertje naar het VB en zijn stemmers wijzen, maar nooit heeft u zich afgevraafd waarom ze VB stemmen en wat u kon doen om hen daarvan af te brengen. Zie ook 0110, het zoveelste nutteloze initiatief met nulkommanul politieke waarde dat niets, maar dan ook niets gaat veranderen, maar daarentegen de verzuring en de tweespalt in de maatschappij nog zal doen toenemen. Integendeel, één week later is het weer Zwarte Zondag en in mei 2007 wellicht nog een keer. Gaan jullie dan ook nog eens een 'concertje voor verdraagzaamheid' houden?
Dat mag u dan wel denken, ik was ook zo dom als jij voor ik hier kwam. Ik loop ook niet hoog op met Marokkanen, oostblokkers e.d. iets in hun cultuur staat mij niet aan, maar ditzelfde beeld heb ik hier opgelopen met het Vlaamse gedachtegoed. Als ik hier lees wat het walhalla zou moeten zijn dan merk ik net zo'n enge kortzichtigheid als bij die andere culturen.

Ook het infantiele gedrag van wie niet met ons is is tegen ons is gewoon super-belachelijk. Elke blokker die hier iets zegt zegt net dat wat je ooit in een interview met een opper-blokker las. Elke blokker klinkt a Ik ben ben hier amper 2 mensen tegengekomen waar ik van snapte dat ze het voor het VB willen stemmen. De rest snap ik gewoon echt niet omdat zij net het eerst getroffen zullen worden door het VB. Maar ja wil ik beweren dat 1 miljoen kiezers dom zijn? Ik ga zeker niet beweren dat ons grondgebied bekend staat voor zijn groot aantal genieën
Bazilfunk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2006, 20:19   #82
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Het is juist door het CS dat het VB zo groot geworden is. Als u binnenkort dus vreest in één of ander moslimtoestandenland terecht te komen is dit enkel en alleen aan uw linkse kliek te wijten. Het enige dat u en uw broeders de laatste vijftien jaar gedaan hebben is met het opgestoken PC-vingertje naar het VB en zijn stemmers wijzen, maar nooit heeft u zich afgevraafd waarom ze VB stemmen en wat u kon doen om hen daarvan af te brengen. Zie ook 0110, het zoveelste nutteloze initiatief met nulkommanul politieke waarde dat niets, maar dan ook niets gaat veranderen, maar daarentegen de verzuring en de tweespalt in de maatschappij nog zal doen toenemen. Integendeel, één week later is het weer Zwarte Zondag en in mei 2007 wellicht nog een keer. Gaan jullie dan ook nog eens een 'concertje voor verdraagzaamheid' houden?
Dat mag u dan wel denken, ik was ook zo dom als jij voor ik hier kwam. Ik loop ook niet hoog op met Marokkanen, oostblokkers e.d. iets in hun cultuur staat mij niet aan, maar ditzelfde beeld heb ik hier opgelopen met het Vlaamse gedachtegoed. Als ik hier lees wat het walhalla zou moeten zijn dan merk ik net zo'n enge kortzichtigheid als bij die andere culturen.

Ook het infantiele gedrag van wie niet met ons is is tegen ons is gewoon super-belachelijk. Elke blokker die hier iets zegt zegt net dat wat je ooit in een interview met een opper-blokker las. Elke blokker klinkt als The Borg "You will be assimilated, resistance is futile" Ik ben ben hier amper 2 mensen tegengekomen waar ik van snapte dat ze het voor het VB willen stemmen. De rest snap ik gewoon echt niet omdat zij net het eerst getroffen zullen worden door het VB. Maar ja wil ik beweren dat 1 miljoen kiezers dom zijn? Ik ga zeker niet beweren dat ons grondgebied bekend staat voor zijn groot aantal genieën
Oud 26 september 2006, 20:20   #83
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Dat niet maar wel om de eventuele discriminatie aan te vechten van eventueel wel gehuwde koppels, om aan te vechten dat huwelijken zouden ongedaan worden
Nu ben je toch aan het flippen. Je mag als partij gelijk welke wet aanvechten. De basis van onze democratie!

Laatst gewijzigd door Duym : 26 september 2006 om 20:29.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2006, 20:40   #84
bartje
Minister-President

Standaard

Ind dat weet ik maar al te goed; nu ben ik al aan het flippen; goe bezig man!

Trouwens nog altijd geen antwoord op mijn vraag tot welke partij ik behoor, wat je vindt van de uitspraak van BDW?
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2006, 20:42   #85
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Percalion Bekijk bericht
Awel, vooraleer ik hier toekwam was ik Vivanter; gaandeweg heb ik het marxisme ontdekt en dan uiteindelijk het libertarische Licht gezien.

Dus ik zou ja zeggen.
Ongeveer hetzelfde is bij mij gebeurd. Maar ik ben nog steeds "Vivanter" bij gebrek aan een échte libertarische partij.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2006, 21:12   #86
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht

Ook het infantiele gedrag van wie niet met ons is is tegen ons is gewoon super-belachelijk. Elke blokker die hier iets zegt zegt net dat wat je ooit in een interview met een opper-blokker las. Elke blokker klinkt als The Borg "You will be assimilated, resistance is futile" Ik ben ben hier amper 2 mensen tegengekomen waar ik van snapte dat ze het voor het VB willen stemmen. De rest snap ik gewoon echt niet omdat zij net het eerst getroffen zullen worden door het VB. Maar ja wil ik beweren dat 1 miljoen kiezers dom zijn? Ik ga zeker niet beweren dat ons grondgebied bekend staat voor zijn groot aantal genieën
Dan wens ik u veel plezier zondag a.s. en laat ik u verder in uw illusie. Ik was namelijk ook ooit zo'n naieve dromer zoals u er nog steeds een bent. Er was immers een tijd waarin ook ik meeliep in de Witte Mars, vol overtuiging dat dit eindelijk iets ging veranderen. Ondertussen een kapitale teleurstelling rijker.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2006, 21:19   #87
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er was immers een tijd waarin ook ik meeliep in de Witte Mars, vol overtuiging dat dit eindelijk iets ging veranderen. Ondertussen een kapitale teleurstelling rijker.
Jij ook al?
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2006, 21:22   #88
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ind dat weet ik maar al te goed; nu ben ik al aan het flippen; goe bezig man!

Trouwens nog altijd geen antwoord op mijn vraag tot welke partij ik behoor, wat je vindt van de uitspraak van BDW?
Dat je aan het flippen bent is nu zeer duidelijk. Jij vraagt me te zeggen tot welke partij jij behoort, terwijl ik dat deze middag aan jou heb gevraagd, of kun jij niet lezen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym Bekijk bericht
Ik zie wel in waarom ze daarop niet willen antwoorden. Zelfbedriegers als Bartje zouden wel eens uit hun homodroom kunnen ontwaken. En zolang de kopstukken op die vraag niet geantwoord hebben, stoten ze niemand voor het hoofd. Dat soort politici of partijen kunnen me gestolen worden. Jouw partij? Zeg het eens?

En wat ik van papzak BDW zijn uitspraak vind? Niks, want die leugenaar vertrouw ik niet.

Laatst gewijzigd door Duym : 26 september 2006 om 21:26.
Oud 26 september 2006, 21:27   #89
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Effe afwijken hé IK BEN VERANDERD VAN MENING DOOR POLITICS.BE IK STEMDE ALTIJD VB,EN NU LSP IK WEET HEEL GOED WAAROM!!!!! Van rechts naar links
Bij mij is de beweging juist omgekeerd. Zo blijft de situatie effen.
Oud 26 september 2006, 21:29   #90
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dat je aan het flippen bent is nu zeer duidelijk. Jij vraagt me te zeggen tot welke partij jij behoort, terwijl ik dat deze middag aan jou heb gevraagd, of kun jij niet lezen?

En wat ik van papzak BDW zijn uitspraak vind? Niks, want die leugenaar vertrouw ik niet.
Excuseer ik heb me hier al de ganse tijd vergist het gaat wel degelijk om Bart Laeremans, sorry daarvoor.

En euhm jij hebt eerst gezegd: jouw partij maar geen naam erop geplakt; toen ik vroeg aan jouw welke partij heb jij terug geantwoord... dus ik kan wel héél goed lezen maar ik trek er eens te meer mijn conclusies uit.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2006, 21:30   #91
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Bij mij is de beweging juist omgekeerd. Zo blijft de situatie effen.
.

Laatst gewijzigd door Duym : 26 september 2006 om 21:31.
Oud 26 september 2006, 21:31   #92
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Dan wens ik u veel plezier zondag a.s. en laat ik u verder in uw illusie. Ik was namelijk ook ooit zo'n naieve dromer zoals u er nog steeds een bent. Er was immers een tijd waarin ook ik meeliep in de Witte Mars, vol overtuiging dat dit eindelijk iets ging veranderen. Ondertussen een kapitale teleurstelling rijker.
Veel plezier? Wat plezier? Een dag als een ander! Enkel even bevestigen dat ik die maandag in hetzelfde antwerpen wil wonen. Want dat moet ik toegeven heeft het VB wel vermakkelijkt en dat is het kiezen. Ipv te te moeten kiezen tussen verschillende partijen is het nu gewoon voor of tegen het stadsbestuur stemmen. Ik ben de laatste 6 jaar niet overvallen geweest, het stad ziet er beter uit dan 6 jaar geleden, ik ben fier op mijn stad. Het enige smetpunt dat ik in die 6 jaar heb onthouden is HVT. Dus ja een prettige zondag zal't worden. Het VB wordt weer naar de oppositie gestemd en voor de rest zal deze stad zich de volgende jaren nog meer overtreffen.

Wat ga jij doen zondag? Blij zijn dat het VB het vlaamse gevoel toch weer voor je bevestigd heeft en de volgende dag wakker worden in wat in de realiteit België wordt genoemd?
Oud 26 september 2006, 21:32   #93
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Excuseer ik heb me hier al de ganse tijd vergist het gaat wel degelijk om Bart Laeremans, sorry daarvoor.

En euhm jij hebt eerst gezegd: jouw partij maar geen naam erop geplakt; toen ik vroeg aan jouw welke partij heb jij terug geantwoord... dus ik kan wel héél goed lezen maar ik trek er eens te meer mijn conclusies uit.
Tijd voor een Temesta Bartje.
Oud 26 september 2006, 21:33   #94
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Effe afwijken hé IK BEN VERANDERD VAN MENING DOOR POLITICS.BE IK STEMDE ALTIJD VB,EN NU LSP IK WEET HEEL GOED WAAROM!!!!! Van rechts naar links
Naast een postje gevallen?
Oud 26 september 2006, 21:39   #95
Praetorian

Praetorian's schermafbeelding

Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Ik ben nog meer dan anders overtuigd van de mogelijkheden inzake conditionering van de mens. Anders valt de idiotie van de gemiddelde Vb'er hier niet te verklaren, die slogans en marketingtechnieken van de partij werken optimaal.
Oud 26 september 2006, 21:41   #96
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Naast een postje gevallen?
Nee, ik volg heel goed
Ik was ON TOPIC
Lees het topic maar eens opnieuw hé!!
HET GING NIET OVER HOMO'S HOOR
Oud 26 september 2006, 23:20   #97
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zijn mensen dan met rost haar ook niet naar de norm?
Zijn mensen dan met groene ogen ook niet naar de norm?
...
als ge't hebt over vrouwen met die combinatie: dat is zelfs het überras
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2006, 23:33   #98
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian Bekijk bericht
Ik ben nog meer dan anders overtuigd van de mogelijkheden inzake conditionering van de mens. Anders valt de idiotie van de gemiddelde Vb'er hier niet te verklaren, die slogans en marketingtechnieken van de partij werken optimaal.
Nochtans stemmen 75% kiezers op andere partijen wiens slogans en marketingtechnieken nóg optimaler werken.
Oud 26 september 2006, 23:42   #99
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

nochtans de slogans van SP.A en VLD en dergelijke neemt haast niemand meer serieus hoor. Van SP.A zelfs de eigen militante achterban niet.
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2006, 00:10   #100
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
nochtans de slogans van SP.A en VLD en dergelijke neemt haast niemand meer serieus hoor. Van SP.A zelfs de eigen militante achterban niet.
Nochtans stemmen op nationaal niveau nog altijd bijna 90% op rode, blauwe 'en dergelijke' partijen, ook al neemt zelfs hun eigen militante achterban hun slogans niet meer ernstig.

Er zijn er hier echter die geloven dat de slogans van het VB dan weer wél invloed hebben.

Volgens mij doen al die slogans er bijzonder weinig toe. Het zijn de DADEN van de politieke partijen waarop ze worden afgerekend.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be