![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ook het infantiele gedrag van wie niet met ons is is tegen ons is gewoon super-belachelijk. Elke blokker die hier iets zegt zegt net dat wat je ooit in een interview met een opper-blokker las. Elke blokker klinkt a Ik ben ben hier amper 2 mensen tegengekomen waar ik van snapte dat ze het voor het VB willen stemmen. De rest snap ik gewoon echt niet omdat zij net het eerst getroffen zullen worden door het VB. Maar ja wil ik beweren dat 1 miljoen kiezers dom zijn? Ik ga zeker niet beweren dat ons grondgebied bekend staat voor zijn groot aantal genieën |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ook het infantiele gedrag van wie niet met ons is is tegen ons is gewoon super-belachelijk. Elke blokker die hier iets zegt zegt net dat wat je ooit in een interview met een opper-blokker las. Elke blokker klinkt als The Borg "You will be assimilated, resistance is futile" Ik ben ben hier amper 2 mensen tegengekomen waar ik van snapte dat ze het voor het VB willen stemmen. De rest snap ik gewoon echt niet omdat zij net het eerst getroffen zullen worden door het VB. Maar ja wil ik beweren dat 1 miljoen kiezers dom zijn? Ik ga zeker niet beweren dat ons grondgebied bekend staat voor zijn groot aantal genieën |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister
|
![]() Nu ben je toch aan het flippen. Je mag als partij gelijk welke wet aanvechten. De basis van onze democratie!
Laatst gewijzigd door Duym : 26 september 2006 om 20:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister-President
|
![]() Ind dat weet ik maar al te goed; nu ben ik al aan het flippen; goe bezig man!
Trouwens nog altijd geen antwoord op mijn vraag tot welke partij ik behoor, wat je vindt van de uitspraak van BDW? |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ongeveer hetzelfde is bij mij gebeurd. Maar ik ben nog steeds "Vivanter" bij gebrek aan een échte libertarische partij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
En wat ik van papzak BDW zijn uitspraak vind? Niks, want die leugenaar vertrouw ik niet. Laatst gewijzigd door Duym : 26 september 2006 om 21:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() Bij mij is de beweging juist omgekeerd. Zo blijft de situatie effen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En euhm jij hebt eerst gezegd: jouw partij maar geen naam erop geplakt; toen ik vroeg aan jouw welke partij heb jij terug geantwoord... dus ik kan wel héél goed lezen maar ik trek er eens te meer mijn conclusies uit.
![]() |
![]() |
#91 |
Minister
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Duym : 26 september 2006 om 21:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat ga jij doen zondag? Blij zijn dat het VB het vlaamse gevoel toch weer voor je bevestigd heeft en de volgende dag wakker worden in wat in de realiteit België wordt genoemd? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
|
![]() Ik ben nog meer dan anders overtuigd van de mogelijkheden inzake conditionering van de mens. Anders valt de idiotie van de gemiddelde Vb'er hier niet te verklaren, die slogans en marketingtechnieken van de partij werken optimaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, ik volg heel goed
Ik was ON TOPIC Lees het topic maar eens opnieuw hé!! HET GING NIET OVER HOMO'S HOOR
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nochtans stemmen 75% kiezers op andere partijen wiens slogans en marketingtechnieken nóg optimaler werken.
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nochtans de slogans van SP.A en VLD en dergelijke neemt haast niemand meer serieus hoor. Van SP.A zelfs de eigen militante achterban niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn er hier echter die geloven dat de slogans van het VB dan weer wél invloed hebben. Volgens mij doen al die slogans er bijzonder weinig toe. Het zijn de DADEN van de politieke partijen waarop ze worden afgerekend.
![]() |