Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 oktober 2006, 17:59   #261
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Beste drosophila en ericferemans. Uit bovenstaande uitspraken valt duidelijk af te leiden waarom het met 'jullie' aan het bewind zulk een 'rotzooi' in dit land is geworden. Waarom o.a. 'jongeren' zich heer en meester wanen in onze straten en illegalen zich geen zorgen hoeven te maken want drosophilas en feremansen weigeren om geweld te gebruiken bij het minste verzet, want dit zou immerts onmenselijk zijn.
Wat denkt u dat er gebeurt als iemand die een strafbaar feit pleegt zich verzet bij zijn/haar inrekening door de politie ? Mag de politie dan geweld gebruiken feremans of mag zij haar job niet meer doen want... te onmenselijk ?

'Jongeren' lachen de drosophilas en de feremansen vierkant uit. Een rede te meer om op 8 oktober Vlaams Belang te stemmen.
Het "strafbaar feit" waar ik ('t is te zeggen: Dewinter) het over had, was het dragen van een hoofddoek...
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2006, 18:01   #262
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Gewoon op dezelfde manier als de Vlaamse partijen 'onverwijld' de kieskring Brussel-Halle-Vilvoorde 'gesplitst hebben', denk ik.

Wat denk jij?

Paulus.
Ah, dus jij gaat ervan uit dat het VB nooit haar standpunten in de praktijk zal omzetten. Dat betekent niks minder dan dat ze hun 900.000 kiezers bedotten.
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2006, 18:39   #263
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Ah, dus jij gaat ervan uit dat het VB nooit haar standpunten in de praktijk zal omzetten. Dat betekent niks minder dan dat ze hun 900.000 kiezers bedotten.
Dat is alleen maar zo als je denkt dat 900 000 kiezers voor het Vlaams Belang stemmen omdat ze menen dat het Vlaams Belang vrouwen met een hoofddoek uit het land zal zetten.

Trouwens er is een verschil tussen 'zouden kunnen bedotten' en het ook effectief doen.

Als het Vlaams Belang aan de macht komt, zal zij rekening moeten houden met haar coalitiepartners. Net zoals altijd.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 6 oktober 2006 om 18:40.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2006, 18:43   #264
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het "strafbaar feit" waar ik ('t is te zeggen: Dewinter) het over had, was het dragen van een hoofddoek...
Dat is geen strafbaar feit, maar een uiting van onwil om zich aan te passen.

Ik denk toch ook dat als je deze mensen voor de keuze laat om hun hoofddoek af te zetten of teruggestuurd te worden, dat ze deze wel zullen afzetten. Zo niet is er iets serieus verkeerd in hun bovenkamer. Denk je ook niet?

Maar gelukkig is dat de keuze niet. De keuze is dat wie Belg wil worden zich moet aanpassen of anders inderdaad opkrassen.

Paulus.
Oud 6 oktober 2006, 19:06   #265
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Beste drosophila en ericferemans. Uit bovenstaande uitspraken valt duidelijk af te leiden waarom het met 'jullie' aan het bewind zulk een 'rotzooi' in dit land is geworden. Waarom o.a. 'jongeren' zich heer en meester wanen in onze straten en illegalen zich geen zorgen hoeven te maken want drosophilas en feremansen weigeren om geweld te gebruiken bij het minste verzet, want dit zou immerts onmenselijk zijn.
Wat denkt u dat er gebeurt als iemand die een strafbaar feit pleegt zich verzet bij zijn/haar inrekening door de politie ? Mag de politie dan geweld gebruiken feremans of mag zij haar job niet meer doen want... te onmenselijk ?

'Jongeren' lachen de drosophilas en de feremansen vierkant uit. Een rede te meer om op 8 oktober Vlaams Belang te stemmen.
Naar mijn mening kan onze politie een paar tienezels zonder veel problemen oppakken en in de bak steken. Twijfel jij daar aan?
Zinloos geweld: één adres: familieleden van VB kopstukken, en hun "jeugdbeweging".
Voor makkakenjachten in Antwerpen: één adres!
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2006, 19:07   #266
ericferemans

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gruwelijk!
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2006, 19:10   #267
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Naar mijn mening kan onze politie een paar tienezels zonder veel problemen oppakken en in de bak steken. Twijfel jij daar aan?
Zinloos geweld: één adres: familieleden van VB kopstukken, en hun "jeugdbeweging".
Voor makkakenjachten in Antwerpen: één adres!
Zinloos geweld begint vaak bij valse beschuldigingen zonder enig fundament. En daar ben jij wel een 'krak' in moet ik zeggen. Proficiat.

Paulus.
Oud 6 oktober 2006, 19:12   #268
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Gruwelijk!
Maar weerlegd.

Paulus.
Oud 7 oktober 2006, 14:38   #269
AVV
Gouverneur

AVV's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Oh dan word je het maar hé, we kennen elkaar toch niet, dus so what ?
Nu ja als je een homohater wordt zit je héél goed bij die homohatende partij hé . Weeral iets dat opgelost is zi .

En de enorme haat van de VBertjes valt hier weer héél duidelijk op; ze kunnen geen verdraagzaamheid verdragen en vooral geen vrijheid van meningsuiting blijkbaar?

Toch zou je één keer de moeite moeten doen om in het programma van het Vlaams Belang alles uit te pluizen wat met homo standpunten te maken heeft. Doe dat een keer, en breng even verslag uit.

Ja, U zal vinden
* geen huwelijk voor homo koppels
* tegen adoptie recht voor homo koppels

verder zal er mensen van uw geaardheid hélemaal niets in de weg gelegd worden. U mag uw sexualiteit beleven zoals U dat het beste vind.
U heeft met uw vriend totale vrijheid!

Hopelijk moet jij straks niet in een multiculturele stad wakker worden, waar een islam meederheid de plak zwaait. U zou smeken om hulp bij mensen die U nu onterecht van 'homo haat' beschuldigd.

Een vriend van mij is in een Limburgse gemeente, samen met zijn vriend, door een groepje moslims, vernederd in het bijzijn van 10tallen aanwezigen, die jammer genoeg hier niet tegen reageerden.
Hij stemt Vlaams Belang, uit vrees voor de toekomst!

Bartje, U bent ofwel héél naief, of U slikt de dagelijkse VB bashing zonder zelf even op onderzoek uit te gaan.

Enfin, leven en laten leven is mijn motto.

Tot slot, wie zou die man van dancing on Ice, die er prat op gaat, ondanks een vaste verhouding met een Tunesiër, nog steeds wisselende kontakten te hebben met andere homo's (de reden aldus hemzelf waarom hij op 23 jarige leeftijd hiv besmet raakte) bedoelen met een extreem rechtse en racistische partij?
Wel , ik heb mijn oor zo eens te luisteren gelegd, en véél mensen denken dat hij hiermee het Vlaams Belang bedoelt. Ik denk dat ook trouwens, U niet Bart?
Oud 7 oktober 2006, 15:26   #270
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AVV Bekijk bericht
Toch zou je één keer de moeite moeten doen om in het programma van het Vlaams Belang alles uit te pluizen wat met homo standpunten te maken heeft. Doe dat een keer, en breng even verslag uit.

Ja, U zal vinden

verder zal er mensen van uw geaardheid hélemaal niets in de weg gelegd worden. U mag uw sexualiteit beleven zoals U dat het beste vind.

Hopelijk moet jij straks niet in een multiculturele stad wakker worden, waar een islam meederheid de plak zwaait. U zou smeken om hulp bij mensen die U nu onterecht van 'homo haat' beschuldigd.

Een vriend van mij is in een Limburgse gemeente, samen met zijn vriend, door een groepje moslims, vernederd in het bijzijn van 10tallen aanwezigen, die jammer genoeg hier niet tegen reageerden.

Bartje, U bent ofwel héél naief, of U slikt de dagelijkse VB bashing zonder zelf even op onderzoek uit te gaan.

Tot slot, wie zou die man van dancing on Ice, die er prat op gaat, ondanks een vaste verhouding met een Tunesiër, nog steeds wisselende kontakten te hebben met andere homo's (de reden aldus hemzelf waarom hij op 23 jarige leeftijd hiv besmet raakte) bedoelen met een extreem rechtse en racistische partij?
Wel , ik heb mijn oor zo eens te luisteren gelegd, en véél mensen denken dat hij hiermee het Vlaams Belang bedoelt. Ik denk dat ook trouwens, U niet Bart?
Bartje heeft het homobeeld hier al veel schade toegebracht.
Ik ken twee homo's. Een van beide stemt VB, de andere interesseert zich niet aan politiek.
Ik vind het fantastisch dat homo's ongestoord kunnen samenwonen met dezelfde rechten en plichten van samenwonende hetero's (zoals ik), maar ik zal me tot de laatste snik verzetten tegen de opvatting dat homoseksualiteit (niet homoseksuelen!) een evenwaardige vorm is van seksualiteitsbeleving.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2006, 18:44   #271
bartje
Minister-President

Standaard

gewiost

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren

Laatst gewijzigd door bartje : 7 oktober 2006 om 18:44.
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2006, 18:49   #272
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AVV Bekijk bericht

Ja, U zal vinden

Zal ik eens enkele citaten van VB mandatarissen hier neerpoten... sommigen om echt u tegen te zeggen zoals die van Bart Laeremans toen het huwelijk werd goedgekeurd: ik moet er nog altijd van walgen als ik er aan denk:

Wij zullen hard ons best doen om deze wet af te schaffen. Ik geloof ook dat er een dag zal komen dat we daarin zullen slagen. Natuurlijk zal men op dat moment komen aandraven met het goedkope argument dat er intussen enkele tientallen of honderden homokoppels van de regeling gebruik zullen hebben gemaakt (…). Dat is dan niet onze verantwoordelijkheid. U bent verantwoordelijk voor de ontsporing die er vandaag wordt aangericht (…).”

Mja als de homohaat er hier niet van afdruipt dan weet ik het ook niet meer hoor.

En welke partij hij bedoelt, hij heeft geen naam gezegd indd, maar je hebt denken en denken hé...

Nu ik blijf erbij: ik die zou stemmen tegen het VB; dat kan gewoon niet, dat is een stem tegenmezelf, een stem tegen al mijn principes, een stem tegen mijn eigenheid, een stem tegen mijn mens zijn...

Oud 7 oktober 2006, 18:51   #273
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym Bekijk bericht
Bartje heeft het homobeeld hier al veel schade toegebracht.
Ik ken twee homo's. Een van beide stemt VB, de andere interesseert zich niet aan politiek.
Ik vind het fantastisch dat homo's ongestoord kunnen samenwonen met dezelfde rechten en plichten van samenwonende hetero's (zoals ik), maar ik zal me tot de laatste snik verzetten tegen de opvatting dat homoseksualiteit (niet homoseksuelen!) een evenwaardige vorm is van seksualiteitsbeleving.
Ik weet al langer dat je geen kritiek kan verdragen als het op het VB aankomt en ik blijf zeggen dat het een partij is die het niet echt op homo's begrepen heeft...

Ik blijf het trouwens raar vinden dat je niets zegt van die uitspraak van Bart Laeremans, een uitspraak die enorm veel miserie zou teweebrengen... maar ja ik zou moeten beginnen geloven dat VB en miserie niet samengaan als het hen niet aanstaat...
Spijtig, echt héél spijtig.

Oud 7 oktober 2006, 19:43   #274
Marlboro
Banneling

Standaard

Bartje;wij zijn tegen die 2 punten die we al jarenlang zeggen.
Voor de rest doe je wat je wil.
Er zijn meer homo's dan je denkt die zich kunnen vinden in het vb hun standpunten omtrent homo's maar deze zal je niet zien lopen in een gayparade of zeg maar eerder;jeanetteparade.Voor die mensen heb ik geen respect,no way.
Ik kies eerder voor de homo's die zich echt gedragen als homo en zich volwassen gedragen,deze mensen worden dan ook veel meer gerespecteerd.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2006, 20:21   #275
Max van Dietschland

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik weet al langer dat je geen kritiek kan verdragen als het op het VB aankomt en ik blijf zeggen dat het een partij is die het niet echt op homo's begrepen heeft...
En dan ? Dat is toch hun goed recht.

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2006, 20:46   #276
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik blijf het trouwens raar vinden dat je niets zegt van die uitspraak van Bart Laeremans, een uitspraak die enorm veel miserie zou teweebrengen... maar ja ik zou moeten beginnen geloven dat VB en miserie niet samengaan als het hen niet aanstaat...
Spijtig, echt héél spijtig.
Welke miserie? Want jij bent voor mij niet alleen het prijsbeest van hypocrissie, maar ook dat van nietzeggendheid en blabla.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2006, 20:49   #277
Duvelke

Duvelke's schermafbeelding

Standaard

ksnap het VB niet hoor. Vrije meningsuiting, daar zijn ze toch zo voor? en als iemand het dan doet, en het staat hen niet aan, beginnen ze te janken.
Duvelke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2006, 20:50   #278
Duvelke

Duvelke's schermafbeelding

Standaard

Als ze niet willen dat men hen een extremistische partij noemen, doe er dan iets aan en verander uw standpunt
Duvelke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2006, 20:55   #279
Max van Dietschland

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke Bekijk bericht
ksnap het VB niet hoor. Vrije meningsuiting, daar zijn ze toch zo voor? en als iemand het dan doet, en het staat hen niet aan, beginnen ze te janken.
Het is volstrekt menselijk om niet consequent te zijn over een principe tegenover je vijanden. Daarom dat ik ook nooit zal pleiten voor absolute vrije meningsuiting, wat dit kan toch nooit bestaan. Ieder pleit voor vrijheid van meningsuiting of omgekeerd in zijn eigen voordeel, wat perfect een menselijke reactie is. Heel dat gedoe van vrije menigsuiting is dan ook niet echt aan mij besteed.

https://x.com/dietschland

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 7 oktober 2006 om 20:56.
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2006, 20:58   #280
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym Bekijk bericht
Welke miserie? Want jij bent voor mij niet alleen het prijsbeest van hypocrissie, maar ook dat van nietzeggendheid en blabla.
Wij zullen hard ons best doen om deze wet af te schaffen. Ik geloof ook dat er een dag zal komen dat we daarin zullen slagen. Natuurlijk zal men op dat moment komen aandraven met het goedkope argument dat er intussen enkele tientallen of honderden homokoppels van de regeling gebruik zullen hebben gemaakt (…). Dat is dan niet onze verantwoordelijkheid. U bent verantwoordelijk voor de ontsporing die er vandaag wordt aangericht (…).”

En zo'n uitspraak vind jij normaal??? In die enkele zinnen druist de homohaat er zo uit maar tja als je het niet zien wil...; dus het zou geen probleem voor jou zijn dat reeds gesloten huwelijken zouden vernietigd worden??? Besef jij nu echt niet welke gevolgen dat kan hebben op zeer veel vlakken; vooral het menselijke vlak!!

Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be