![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
---------- Drosophila, neem even de moeite om mijn inzendeng op de volgende link te lezen wil je, het gaat over verkiezingsresultaten en vreemdelingen. http://forum.politics.be/showthread....46#post2065546 |
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En on topic: PDW is de grote verliezer van de verkiezingen in Antwerpen, hoe je het ook draait of keert.
Het interview met PDW van voor de verkiezingen toont dat mooi aan: Citaat:
Hij kan nu zijn droom om burgemeester van Antwerpen te worden echt wel opbergen. Niet zo eigenaardig voor een inwoner van Ekeren die pleit voor defusie natuurlijk! En voor alle duidelijkheid: volgens de VB'ers zelf moeten de voorkeustemmen voor PJ allemaal van autochtonen zijn gekomen, aangezien de kiezers van allochtone afkomst ook volgens hen alleen op personen van allochtone afkomst stemmen.... Laatst gewijzigd door Edina : 10 oktober 2006 om 09:15. |
|
![]() |
![]() |
#83 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
---------- Zo is het , dit waren de gemeenteraadsverkiezingen van de laatste kans. Filip wordt nooit burgemeester van Antwerpen, en dat had ik in alle eerlijkheid wel gehoopt maar niet verwacht. Wat de rest van uw laatste paasage betreft,.......klik de link van mijn vorige post eens aan, en probeer,...ik herhaal ,.... PROBEER die inzending eens objectief en niet vooringenomen te lezen. |
|
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
Maar ik zal je nog wat helpen: lees de eerste alinea bijvoorbeeld eens van het volgende artikel http://www.vlaamsbelang.org/index.php?p=23&id=19 Maw loontje komt om zijn boontje! Laatst gewijzigd door Edina : 10 oktober 2006 om 09:27. |
|
![]() |
![]() |
#86 |
|
![]() Ik lees daar niets wat in tegenspraak is met mijn stelling. Het VB beweert dat de kiezers van allochtone afkomst massaal op de kandidaten van allochtone afkomst hebben gestemd. De conclusie is dan logischerwijs dat de voorkeurstemmen van PJ van autochtone SPa-kiezers komen.
|
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() Er is maar één partij die mensen uitsluit en dat is het VB, beste BitterSweet. Eigen volk eerst, weet je wel! Allochtonen mogen van hen niet eens stemmen!!! Zelfs niet als ze Belg zijn (want dan zeuren ze weer over de procedure waarmee het is gebeurd). Of zouden niet mogen zetelen als ze zijn verkozen (want dan zeuren ze weer over het feit dat ze enkel verkozen werden door degenen die eigenlijk niet hadden mogen kiezen). Niemand verhindert VB'ers te zetelen als ze zijn verkozen. Niet willen samen besturen is een andere zaak. Dat is een keuze. Een keuze die VB'ers ook zouden maken.
|
![]() |
![]() |
#90 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het Vlaams Belang is nog nooit aan de macht geweest of deelgenomen aan die macht, dus ze kunnen alleen het objectief van hun eigen winst kéér op kéér bij verkiezingen voorleggen en dat is gewoon mathematisch juist en kan u niet loochenen ook deze keer was dit het geval en dat jullie dan moeten schelden en tieren om toch maar te kunnen blijven beweren dat het Vlaams Belang verloren heeft is laag bij de grondse en platvloerse prietpraat. Janssens heeft in antwerpen op een slinkse manier kunnen winnen door de andere partijen hun stemmen tot hem te trekken. Ik sta er nog altijd versteld van dat die partijen zo stom geweest zijn om dit toe te laten! en al bij al gaat het Vlaams Belang toch 0.5% vooruit. Sta me toe van mijn twijfels te hebben over de uitslag, want de uitslagen lieten telang op zich wachten om nog geloofwaardig te kunnen overkomen!! Ik kan niets bewijzen maar ik twijfel want sjoemelen daar zijn de progressieven zéér goed in!! en sjoemelen met computerstemmen is zéér gemakkelijk, want die stemmen leggen een telange weg af vooraleer bij de bazen in Brussel toe te komen!! Ik zou een hertelling eisen in Antwerpen, uitgevoerd door niet-antwerpenaren met controle van alle partijen die aan de stemming deelgenomen hebben
|
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#92 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het Vlaams Belang wil het binnenkomen van vreemdelingen stoppen, wat is daar mis mee. Jullie willen de hele wereld opvangen hier in dit kleine landje , bij manier van spreken en dat is niet mogelijk en ongewenst door de meerderheid van de Vlaamse bevolking, ongewenst omdat die vreemdelingen ons opzadelen met diefstallen, carjackings, tijgerjackings, doen toenemen van het onveiligheidsgevoel, onrechtstreeks onze belastingdruk doen toenemen, toenemende criminaliteit en pesterijen in kleine steden, enz... enz... Het Vlaams Belang wil wel meebesturen, maar dan niet op basis van wat de zgn correcten zouden willen nl hun programma eerst en voor het Vlaams Belang noppes. Het Vlaams Belang heeft groot gelijk om z'n eisen te stellen trouwens de zgn correcten doen dat nu ook of wat had ge gedacht!! Het is tegenwoordig de keuze van de correcten om het Vlaams Belang overal van de deelname aan de macht te houden door hun ingestelde Cordon Sanitaire door de groenen ontworpen, maar kéér op kéér afstraffingen krijgen wegens dit Cordon Sanitaire. |
|
![]() |
![]() |
#93 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Er is géén verlies voor het Vlaams Belang, wel 0.5% winst, maar die winst is te klein na al die perikelen met de rooien en als er fraude zou zijn gepleegd dan moet herteld worden, of niet soms??? Laatst gewijzigd door MisterXYZ : 10 oktober 2006 om 10:23. |
|
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 10 oktober 2006 om 10:31. |
|
![]() |
![]() |
#96 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is natuurlijk een manier als een andere om zijn nederlaag niet te moeten toegeven.
#98 | |
|
![]() Citaat:
Komaan, het VB haalde - ondanks het kartel met VLOTT - niet de vooropgestelde 35% en kon zelfs de resultaten van de peiling niet waarmaken. PDW haalde bijna 9000! voorkeurstemmen minder dan PJ. En het VB verloor haar status van grootste partij aan de SPa. Veel slechter kon de uitslag bijna niet zijn. |
|
![]() |
![]() |
#99 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
----------- Haast alle Antwerpse allochtonen stemden SP.A, indien alle allochtonen enkel en alleen op een allochtoon hadden gestemd dan droeg Mohammed , Ahmed of Fatima nu de sjerp. Maw , allochtonen gaven voorkeursstemmen aan allochtonen (een landelijk fenomeen) , maar ook aan Patrick Janssens, en daar werd door alle straathoekwerkers/imams met de juiste attitude en signatuur pre-electoraal wel voor gezorgd De rest van Patricks voorkeurstemmen werd aangevuld door het elitaire (lees pseudo-intellectuele) gedeelte van de binnenstad. Antwerpen is bijgevolg verloren en strategisch gezien moet het Vlaams Belang nu de pijlen richten op de helaas al multicultureel gecontamineerde randgemeenten. Tijdterwijl blijft de islamitische broedmachine op volle toeren draaien natuurlijk. Hoe zou het de beau monde over 20 �* 30 jaar vergaan ? Of zullen hun wijken tegen dan worden afgesloten voor al te opdringerige allochtone lievertjes , diezelfde die ze nu nog koesteren als een poedeltjes in een kinderwagen ? Laatst gewijzigd door bob. : 10 oktober 2006 om 10:41. |
|
![]() |
![]() |
#100 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat is er mis met "eigen volk eerst"? Neen , het Vlaams Belang sluit niemand uit. Jullie sluiten méér dan 1.000.000 kiezers uit door dit ondemocratische en particratische Cordon Sanitaire. Jullie zeggen vreemdelingen eerst en verloochenen aldus het autochtonen vlaamse Volk. De meerderheid van de bevolking is het NIET eens met dit Cordon Sanitaire, dat bewijzen de stemmenwinst bij elke verkiezingsgang van het Vlaams Belang, of niet soms???? of is dit elke keer een zwaar verlies misschien. Het Vlaams Belang houdt géén racistisch pleidooi, maar zegt wat de meerderheid van de Vlamingen zouden willen zeggen maar niet durven omdat anders de zgn correcten hun zullen discrimineren en erger nog hun job zouden kunnen afpakken, of niet soms????? |
|
![]() |