![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Precies ook een hater van de Vlaamse taal. "Ik word" schrijf je zonder t. Dat is iets dat je al zou moeten weten van in de lagere school. Is het onderwijs daar in multi-cultureel Antwerpen zo belabberd?
Ik zeg niet dat ik zelf nooit eens een schrijffout maak, en ik heb niet de gewoonte om mensen op forums op hun schrijffouten te wijzen, maar tegen d-t-fouten ben ik nu eenmaal allergisch. Citaat:
Jullie houden geen rekening met het feit dat Vlaanderen al eeuwenlang (katholiek) recht-conservatief is, met opnieuw een heropleving van het rechts-conservatisme onder jongeren. Jullie houden er al evenmin rekening met de 30% van de Vlaamse stemmen die uitgaan naar een uitgesproken rechts-conservatieve partij, ondanks de anti-propaganda van alle zijden, door deze partij consequent uit te sluiten, noch naar de massas andere rechts-conservatieven die omwille van de massale anti-propaganda in deze rechts-conservatieve partij hun heil niet vinden en zich daarom verplicht voelen op een andere partij te stemmen omwille van gebrek aan alternatieven. Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 14 oktober 2006 om 18:47. |
|
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() Dat doet u wel! U scheldt het vlaamse volk dagelijks uit want vlaams volk is voor u rechts volk. Het andere vlaamse volk moet voor u de mond gesnoerd worden. Dus doe u nu niet voor als een truttemieke want uw haat tegen uw eigen volk druppelt er ook af.
#45 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
#46 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Als u dan toch de betweter wil uithangen er bestaat niet zoiets als de vlaamse taal, U doelt waarschijnlijk op de nederlandse taal ![]()
![]() |
#47 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Het cordon is puur vlaams!
O dierbaar België, O heilig land der Vad'ren, Laatst gewijzigd door Bazilfunk : 14 oktober 2006 om 18:50. |
|
![]() |
![]() |
#48 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Verder nog dit : Citaat:
Verder is het zo dat elke stad of streek wel zijn eigen typerende karakter heeft, waar soms mee gespot wordt door andere Vlamingen. Als Limburger hoor je vaak genoeg de spottende Limburger-grappen uit de mond van een niet-Limburgse Vlaming omwille van hun zogenaamde achterstand. West-Vlamingen worden van weer vooral geplaagd met de uitspraak van hun G en H. etc. Goede vrienden maken ook vaak dergelijke grappen onder elkaar. Met ook maar een greintje ruggegraat zou je daar geen problemen mee mogen hebben. Ik voel mij alleszins niet minder Vlaming omdat mijn streek vaak het onderwerp is van spot. Citaat:
Verder zou ik Antwerpen ook niet bepaald als bijzonder progressief durven bestempelen, met haar hoge score voor het Vlaams Belang en haar tal van marginale Vlaams-nationalistische organisaties, waarvan sommige een zeer kwalijke reputatie hebben. |
|||
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dus we zijn het erover eens dat de vlaamse taal geen officiele taal is? U ziet niet in waarom de antwerpenaar geen vlaming zou zijn terwijl u daarvoor even de grote verschillen met de antwerpenaar aanhaalt? Wat een bende hypocriete bende bloedzuigers zijn jullie eigenlijk? Is het het feit dat Vlaanderen nooit econmisch van de grond zou komen zonder antrwerpen dat jullie niet durven toegeven dat die arrogante zakken er niet bij horen? De verankering van extremistische vlaamse groeperingen in Antwerpen heeft ook enkel tot doel een economische motor voor vlaanderen in stand te houden. Maar ze weze gewaarschuwd. Als Belgie barst, barst ook vlaanderen!
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#51 |
Minister
|
![]() wie is nu weeral hans?
#52 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Ik haat mijn eigen volk totaal niet ,maar ik vind het heel erg dat er 30 ´% genegeert word. Het komt wel van een andere richting waar de mond van word gesnoerd.
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://forum.politics.be/member.php?u=902
De hofnar van dit forum. Daar kun jij zelfs niet aan tippen. |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister
|
![]() Heb ik anders een mooi staaltje van gezien in een andere topic waar u een andere vlaming op "negeer" zette omdat zijn visie u niet bevalt. U klaagt over mij dat ik vlamingen een laf klotenvolkje vindt terwijl u het toejuicht dat men Antwerpen een criminele allochtonen stad noemt?! Excusser me dan als ik het vlaamse volk een bende hypocriete parasieten noem. Beeke goe leven leiden op onze rug ja. 't zal ni lang meer duren. Antwerpse onafhankelijkheid nu!
#55 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#56 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
In één opzicht heeft u gelijk: de meeste vlamingen zijn een laf klotenvolkje. Ik vind het dan ook eerder dapper dat 1 miljoen vlamingen opkomen voor hun identiteit. |
|
![]() |
![]() |
#57 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Zeer treffende uitspraak ![]()
![]() |
#58 |
Minister
|
![]() Dank u en ik weet dat je echt snapt wat ik bedoel en zo lang die (ik moet u wel verbeteren) 870.000 vlamingen niet dapper willen worden zal ik daar nooit enig respect voor kunnen opbrengen en kan enkel een Antwerpse staat Antwerpen verzekeren niet mee in de kolk van verdoemenis te storten die een onafhankelijk vlaanderen met zich zal meebrengen.
#59 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
U wil van Antwerpen dus een stadstaat maken? En over die slechts 870.000 zou ik me zeker geen zorgen maken, volgend jaar zullen er een pak meer zijn als u zulke idioterie blijft uitkramen. |
|
![]() |
![]() |
#60 |
Minister
|
![]() Dat laatste zei u een paar weken terug ook al tegen me, toch ben ik het die victorie kraai.
|
![]() |