![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom komen ze naar hier ? Als het niet de financiële is, welke dan wél ? Ons lekker klimaat, omdat we geen overbevolking kennen, geen afvalprobleem, geen woningnood, geen werkloosheid ? Citaat:
Alleen weten ze niet wat ze er zich moeten bij voorstellen. Wie staat er nu te roepen dat ze gediscrimineerd worden, zelfs na veertig jaar integratie ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nog iets, zij die nu in de clandestiniteit overleven (en dat zijn er veel daar 'legaal' worden vrij uitzonderlijk is), knopen de eindjes aan mekaar zonder overheidsbijstand. (Btw het merendeel vluchtelingen verplaatst zich naar buurlanden dus klagen over overvloed moeten we alleszins niet.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Zwart werk, bedelen (/gewoon hulp zoeken) en kleine criminaliteit, vermoed ik.Ik haalde het maar aan om weer te geven hoe weinig wij in het Westen de lasten van de miserie in de wereld dragen terwijl velen net al de mond vol hebben over overdreven toestroom en 'het salon is vol'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Plaats nu eens twee gebeurtenissen tegenover elkaar:
deze dus, waar een klein kind achtergelaten wordt in een vreemd land, door een familielid (en ten slotte onder de hoede van een vriendelijke airhostess terug gebracht wordt ...) en anderzijds: het tweetal dat enkele maanden geleden op de luchthaven diene kleine achterliet, na getelefoneerd te hebben naar grootvader, om die kleine te komen ophalen. Als ik me niet vergis, is het gericht in aktie geschoten voor dat tweede geval. Ik hoop inderdaad dat het niet toegelaten is volgens onze wetgeving om kinderen alleen achter te laten zonder iemand die voor hen kan zorgen (en dat kan perfekt natuurlijk een kinderoppas zijn die ook nog net minderjarig is ...) Nu moet toch ook het gerecht in aktie schieten voor die oom van dat Kongoleesje! En hem met een straf bedenken, bovenop het betalen van alle veroorzaakte onkosten. Alle logika moet gevolgd worden: dat kongoleesje kon perfekt opgevangen worden door airhostessen of ander personeel op de luchthaven, door airhostessen op het vliegtuig, door een aangeduide kinderoppas vanwege de ambassade in Kinsjasa .... en dat allemaal omdat de oom maar vooral de moeder nalieten om als de bliksem naar Zaventem te komen om te zorgen voor hunne kleine. Dat laatste, als de bliksem komen, zou ik doen als een van mijn kinderen of kleinkinderen waar dan ook ter wereld zo achtergelaten zou zijn. Zelfs al heb ik nu de centen, daarvoor zou ik me in de schulden steken. Is er iemand op dit forum die niet zelf zijne kleine zou als de bliksem gaan halen? Is er één zinnig mens in Vlaanderen die de wet op de jeugdbescherming zo wil zien afzwakken dat die oom en moeder van dat Kongoleesje niet bedacht zou worden met een voorwaardelijke gevangenisstraf (zo van: doe dat nog één keer, en je mag hier zes maanden op retraite komen ...)? |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Affiches heb ik geen weet van, maar het VBO stuurde wel een "roadshow" naar Marocco en had een vast bureau in Turkije
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier denken sommigen ook nog dat de USA er uitzien als in hun TV-feuilletons ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 14 oktober 2006 om 15:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was dan een paar generaties terug. De laatste roadshow naar Marocco, bij mijn weten, was er ene van de regering, met de bedoeling om zoveel mogelijk Marokanen af te houden. Maar twijfel of hij veel geholpen heeft.
Laatst gewijzigd door Bob : 14 oktober 2006 om 17:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() Ja, dat soort situaties krijg je nu als goede programmapunten halfslachtig en/of overijverig uitgevoerd worden door paniekerige politiekers die stemmetjes willen redden zonder zelf achter voornoemde punten te staan.
![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang we niks gezien hebben, blijven we in de "democratische" en "verdraagzame" partijen geloven en blijft het VB die grote fascistische organisatie, he Filo?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Toch maar normaal als je een 5 jarig kind alleen terugstuurt? Gelukkig is er met de kind niks gebeurd, totaal onverantwoord van de overheid en dus terrecht veroordeeld. Ze hadden gewoon iemand moeten meesteuren of er zeker van zijn dat de familie haar stond op te wachten.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() gelukkig he je nog iets zoals mensenrechten, ach ja iemand meesturen is zo moeilijk, illegalen worden normaal vergezeld van politie, maar 1 5 jarige stuurt men alleen?
Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat hem dus niet over "iemand meesturen": het cabinepersoneel had die verantwoordelijkheid. Het gaat hem erom dat de Congolese familieleden HUN verantwoordelijkheid niet opnamen: niet de Congolese oom, die zijn nichtje netjes achterliet, en niet de Congolese familieleden ginderachter die de moeite niet deden om het kind op te wachten. De volgende keer dat ik mijn minderjarige kinderen onder begeleiding van het cabinepersoneel op bezoek laat gaan bij onze in de VS levende familieleden, dan mag jij van mij zowel de reis als de opvang van die familieleden betalen. Dan kan ik het me de volgende keer ook eens veroorloven om mee te vliegen. Dank voor uw bijdrage!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Het is hier toch niet slecht leven? U gaat toch niet ontkennen dat onze contreien een grote materiële rijkdom kennen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Ja, men heeft inderdaad geblunderd. In mijn ogen hadden ze kleine Tabitha meteen moeten uitwijzen richting Canada, vermits haar moeder daar welkom bleek. In plaats daarvan heeft men de blunders opgestapeld.
Laatst gewijzigd door Boadicea : 16 oktober 2006 om 16:16. |
![]() |
![]() |