![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik moet eerlijk bekennen dat ik verbaasd sta van het nationalisme dat deze multiculler hier aan de dag legt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Minister-President
|
![]() Vrouwen ontkleden midden op straat, kaal scheren, verkrachten, sigaretten er op uitdoven, slaan, stampen en dit allemaal omdat ze verliefd was op een Duitser. Zij dit dit een normaal menselijk trekje vinden gaan de rest van de wereld waarschuwen voor dreigende gevaren van "rechts". Zij geven concerten voor "verdraagzaamheid" want zij en alleen zij weten wat verdraagzaamheid is. Zijn personen die daar al meer dan zestig jaar de sporen van dragen. Maar voor pietje en soortgenoten is zulks terecht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Minister-President
|
![]() U zou kunnen stelen dat hij mischien eindelijk het licht heeft gezien of toch het knopke van de schakelaar heeft gevonden, dus er is mischien nog hoop voor pietje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||
|
![]() Trek het je niet aan, preek gerust verder voor de verkoop van je cultuur.
Citaat:
Citaat:
Voor jou is hier misschien niets aan de hand, maar dat een Vlaams meisje zich hierdoor tot een vreemde religie laat bekeren, daar sta je niet bij stil. Nou, vele van die meisjes vroegen destijds ook niet om verliefd te worden op een Duitser. Of ben jij een volledig logische robot? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Het verbaast me wel (en eigenlijk dan weer niet) dat je blijkbaar "ALLES" schijnt te weten over de repressie, maar al de smeerlapperijen van de collaborateurs "toevallig" zijt vergeten. ![]()
Laatst gewijzigd door Pietje : 18 oktober 2006 om 18:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
Denk hierbij aan de serie "Secret Army" of de komische versie ervan: "Allo Allo". Was het niet zo dat er toen Duiters in de gelagzaal zaten en geld opbrachten, terwijl het verzet de achterdeur nam? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar moet een naam voor bestaan, mensen die hun gijzelaars dankbaar zijn en in bescherming nemen.
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() Waar zit Pietje ?
*knip* Geen persoonlijke aanvallen. Laatst gewijzigd door flyingrhyno : 18 oktober 2006 om 23:55. Reden: op vraag van de geviseerde |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=50204 Daarbij zou ik Stormfront eens gaan lezen, want blijkbaar zijn veel extreem rechtse individuen sterk pro islam. Zij beschouwen deze als hun bondgenoot tegen de Joden, die ze als bron van alle kwaad zien. Lees: http://forum.politics.be/showthread.php?t=54669 Hoe beschrijf jij de houding van president Ahmedinejad? Zou je hem een linkse jongen noemen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
|
![]() Stockholmsyndroom. Ik vrees trouwens dat het moeilijk is om geen honger te leiden, als je niet samenwerkt met degene die de hele economie in handen heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze topic gaat over de Vlaamse collaboratie met Nazi-Duitsland. Het getuigt eerder van intellectuele armoede van jouw kant, dat je het nodig vind om nagenoeg ALLE threads richting moslims te duwen.
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar natuurlijk , pedofielen vinden altijd wel een reden om de verkrachting van 15-jarigen goed te praten . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
|
![]() Citaat:
Als ik je er op attent maak dat het niet persee de neonazi's zijn die ons wel eens terug onder de voet kunnen lopen, maar misschien wel die "onbenullige" moslimpjes, die jij zo koestert, omdat ze hier ocharme zo slecht behandeld worden, dan beschouw je me maar als een domkop. @kaffer: moslims hebben ook geen probleem met pedofilie. Hun profeet trouwde met een meisje van 6 en gebruikte haar op haar 9de. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
|
![]() Weet je wat ik echt ontroerend vond? Gisteren op CNN zag ik twee gevluchte Noord-Koreanen samen aan tafel zitten als beste vrienden. Het mooist van allemaal was dat de ene een gevangene en de andere een kampbewaker was in de gulags en beide getuigden samen van de gruweldaden. Vooral de kampbewaker ontroerde, want hij vertelde hoe je tijdens je opleiding systematisch gebrainwashd wordt, totdat je er echt geen graten in ziet om mensen te folteren, omdat je zo geïndoctineerd wordt door het systeem dat je de andersdenkenden niet meer als menselijk gaat aanzien.
Deze man had echter zijn fout ingezien en was zijn land ontvlucht. Hij getuigt nu tegen de wanpraktijken die men hem heeft laten uitvoeren en de voormalige gevangene, heeft hem vergeven en het zijn nu beste vrienden. Als die twee mannen het kunnen, na nog geen tien jaar na de feiten, waarom zitten we hier dan over bepaalde dingen na 60 jaar nog te (bek)vechten? Zolang men de zaak niet langs twee kanten kan bekijken en zolang de vergiffenis uitblijft, zolang we elkaar niet als mensen onder ogen komen, blijft het leed duren. Laatst gewijzigd door Boadicea : 18 oktober 2006 om 18:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit topic gaat over de collaboratie tijdens WOII en de repressie kort erna. Niet over één of ander voorval anno "1988" dus.
![]() |
#139 |
Minister-President
|
![]() Waarom altijd zo nijdig worden als men spreekt over moslims en moslim geweld? Waarom altijd terug grijpen naar het verleden als u toch niet zinnens bent erover te spreken zonder vooroordelen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |