![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tja, we zijn nergens meer veilig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten eerste was dien jongen om 23 u 's avonds aan het wandelen aan het stadspark met 2 vrienden, zijn ze daar aangesproken door 2 kerels, die eerst om sigaret vroegen die ze gaven, en daarna om hun gsm. Toen ze die niet wilden afgeven, zijn ze achtervolgd tot in de Quellinstraat waar één van die 2 lieverds één jongen van 22 uit Deurne verschillende messteken toegediend heeft in hals en borst. Bron ? Zoek ze zelf, stond zo in de krant (donderdag dacht ik). Heeft zelfs op internet zo gestaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jawatte, logisch dat heel de maatschappij om zeep kan gaan, als iedereen zo moest gaan redeneren en iedereen het gaat afdoen als futiliteitje of verzinseltje...triestig noem ik zulke feiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En hebt u intussen al nagekeken of de jongens die met een andere jongen in het Antwerpse stadspark aan het ruziemaken waren, waarop die messteken gevolgd zijn, vreemdelingen waren? Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 29 oktober 2006 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik luister niet naar die gasten en waarschijnlijk is het daarom dat ik dat nooit heb horen zeggen. U zal toch moeten bewijzen (een of andere betrouwbare bron - bijvoorbeeld een krantenartikel - citeren) wat u hier gratuit als waarheid verkondigt. Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 29 oktober 2006 om 15:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En mag ik erop wijzen dat de politie ook daadwerkelijk niet opgetreden heeft?Was mooi te zien op de beelden waar de politie rustig een eindje verder er stond op te gapen inplaats van in te grijpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Gouverneur
|
![]() Noem eens een voorbeeld van een even "erge" racistische moordpartij die omgekeerd is aan die van Van Temsche? Ik bedoel dus het bewust gaan neerknallen van toevallige passanten die alleen maar met elkaar gemeen hebben dat ze geen rasechte Vlamingen zijn. (De kleine Luna was wel blank, maar dat hij ook haar heeft afgemaakt was een "spijtige vergissing" volgens die geflipte Hans).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moest het iemand overkomen die ik ken, dan doet dat niets af aan het hierbovende. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() Bewijst wat voor de allochtonen medeburger "veiligheid" betekent. Deze gedachtengang zou wel het probleem van onkelinckx overvolle gevangenissen oplossen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door ERLICH : 29 oktober 2006 om 17:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is dan misschien waar. Maar herinner mij zo een geval, enkele maanden geleden, waar iemand werd neergeslagen door enkele "skinheads" (dacht zelfs nog niet neergestoken). Het was toen dagen wereldnieuws. De vrt moest bijna ne supplementaire zender openen, om het allemaal te kunnen brengen. Men vraagt gewoon voor dit soort van reakties.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Natuurlijk wel. Het is iets waar men naar moet streven maar nooit zal bereiken. Na elk incident "de hele stad bij elkaar gillen" en "klagen en zagen", heeft niet veel zin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |