Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 oktober 2006, 00:04   #21
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Hoezo, elke dag?
Eens het nieuws volgen zou geen kwaad kunnen hoor
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2006, 00:13   #22
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In welke "grootstad" wordt er nooit iemand neergestoken?
Tja, we zijn nergens meer veilig.
Oud 29 oktober 2006, 00:24   #23
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Tja, we zijn nergens meer veilig.
En als hij het dan nog eens had over een grootstad hé
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2006, 07:53   #24
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Duupje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AEvanLoon Bekijk bericht
Een handgemeen tussen jongens aan het Antwerpse stadspark...

Eerst eens afwachten wat er precies gebeurd is, alvorens hier weer insinuerende veralgemeningen te gaan verzinnen in de trant van "etters die denken dat dat allemaal maar mag en kan".
Ah bon, voor u 'kan' en 'mag' een steekpartij (handgemeen LOL) wel onder bepaalde voorwaarden?
Ten eerste was dien jongen om 23 u 's avonds aan het wandelen aan het stadspark met 2 vrienden, zijn ze daar aangesproken door 2 kerels, die eerst om sigaret vroegen die ze gaven, en daarna om hun gsm. Toen ze die niet wilden afgeven, zijn ze achtervolgd tot in de Quellinstraat waar één van die 2 lieverds één jongen van 22 uit Deurne verschillende messteken toegediend heeft in hals en borst.
Bron ? Zoek ze zelf, stond zo in de krant (donderdag dacht ik). Heeft zelfs op internet zo gestaan.
I'll just kill myself now.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2006, 07:58   #25
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Duupje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In welke "grootstad" wordt er nooit iemand neergestoken?
Ook voor u mogen zulke dingen dan maar getolereerd worden want ge kunt er toch niks aan doen, het gebeurt alle dagen...? Het moest u of iemand die u kent of iemand uit uw familie eens overkomen éh, ge piept wel anders dan, geloof me. (ik benadruk dat ik u zoiets niet toewens)

Jawatte, logisch dat heel de maatschappij om zeep kan gaan, als iedereen zo moest gaan redeneren en iedereen het gaat afdoen als futiliteitje of verzinseltje...triestig noem ik zulke feiten.
I'll just kill myself now.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2006, 15:41   #26
AEvanLoon
Gouverneur

AEvanLoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Hoogtijd voor eens een harde aanpak.Het zal mss bepaalde tijd niet leuk zijn maar het is godverdomme eens dringend nodig want dit blijft allemaal niet duren en mee patje janssens zal het alleen maar nog verergeren inplaats van verbeteren.

Een nonkel van mij die politieagent is weet hoe het er aan toegaat en die vent is al helemaal niet tegen vreemdelingen maar toch stemt hij ook op het vb omdat ook hij vind dat de politie te weinig middelen krijgt en ook te weinig mag doen en te weinig beschermt word.
Met andere woorden;ne choco klaagt ne flik aan wegens eender wat,het word onderzocht met een half oog,gelijke kansen komt er dan ook nog eens tussen natuurlijk en voila;de politieagent die gewoon z'n job heeft gedaan krijgt de bons en/of word geschorst.

Dit is slechts 1 voorbeeldje van de zovele die mijn nonkel heeft gegeven,er zijn uiteraard nog tal van andere reden voor.
Uw nonkel politieagent is dus "helemaal niet tegen vreemdelingen" maar hij schijnt elke willekeurige vreemdeling toch "ne choco" te noemen. Of is dat uw eigen vondst?

En hebt u intussen al nagekeken of de jongens die met een andere jongen in het Antwerpse stadspark aan het ruziemaken waren, waarop die messteken gevolgd zijn, vreemdelingen waren?

Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 29 oktober 2006 om 15:47.
AEvanLoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2006, 15:45   #27
AEvanLoon
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ja zeg,ze hebben dat meermaals toen gezegd.Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik nog zal vinden.
"Ze" dat zullen de woordvoerders van het Vlaams belang wel geweest zijn.
Ik luister niet naar die gasten en waarschijnlijk is het daarom dat ik dat nooit heb horen zeggen.

U zal toch moeten bewijzen (een of andere betrouwbare bron - bijvoorbeeld een krantenartikel - citeren) wat u hier gratuit als waarheid verkondigt.

Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 29 oktober 2006 om 15:49.
AEvanLoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2006, 15:52   #28
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Uw nonkel politieagent is dus "helemaal niet tegen vreemdelingen" maar hij schijnt elke willekeurige vreemdeling toch "ne choco" te noemen. Of is dat uw eigen vondst?

En hebt u intussen al nagekeken of de jongens die met een andere jongen in het Antwerpse stadspark aan het ruziemaken waren, waarop die messteken gevolgd zijn, vreemdelingen waren?
Dat van choco is mijn woordje,mijn nonkel gebruitke een veel beschaafder woord .
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2006, 15:54   #29
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik luister niet naar die gasten en waarschijnlijk is het daarom dat ik dat nooit heb horen zeggen.

U zal toch moeten bewijzen (een of andere betrouwbare bron - bijvoorbeeld een krantenartikel - citeren) wat u hier gratuit als waarheid verkondigt.
Tja,ik denk niet dat ik nog de nieuws uizending van toen zal kunnen ophalen maar daar hebben ze weldegelijk gezegd dat men(patje)de opdracht had gegeven dat de politie niet mocht optreden.
En mag ik erop wijzen dat de politie ook daadwerkelijk niet opgetreden heeft?Was mooi te zien op de beelden waar de politie rustig een eindje verder er stond op te gapen inplaats van in te grijpen.
Oud 29 oktober 2006, 15:55   #30
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:

En ik ken uw soort wel;als er iemand zoals een pipo van temsche iets ergs doet dan staat ge hier als eerste te springen maar als het omgekeerde gebeurt dan opeens niets
Oud 29 oktober 2006, 16:46   #31
AEvanLoon
Gouverneur

Standaard

Citaat:
En ik ken uw soort wel;als er iemand zoals een pipo van temsche iets ergs doet dan staat ge hier als eerste te springen maar als het omgekeerde gebeurt dan opeens niets
Noem eens een voorbeeld van een even "erge" racistische moordpartij die omgekeerd is aan die van Van Temsche? Ik bedoel dus het bewust gaan neerknallen van toevallige passanten die alleen maar met elkaar gemeen hebben dat ze geen rasechte Vlamingen zijn. (De kleine Luna was wel blank, maar dat hij ook haar heeft afgemaakt was een "spijtige vergissing" volgens die geflipte Hans).
Oud 29 oktober 2006, 16:48   #32
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Ook voor u mogen zulke dingen dan maar getolereerd worden want ge kunt er toch niks aan doen, het gebeurt alle dagen...? Het moest u of iemand die u kent of iemand uit uw familie eens overkomen éh, ge piept wel anders dan, geloof me. (ik benadruk dat ik u zoiets niet toewens)

Jawatte, logisch dat heel de maatschappij om zeep kan gaan, als iedereen zo moest gaan redeneren en iedereen het gaat afdoen als futiliteitje of verzinseltje...triestig noem ik zulke feiten.
Een uit de hand gelopen vechtpartij, een afrekening binnen het milieu overkomt bepaalde mensen wel eens... mensen die zelf ook niet zo "koosjer" zijn.

Moest het iemand overkomen die ik ken, dan doet dat niets af aan het hierbovende.
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2006, 16:56   #33
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Ah bon, voor u 'kan' en 'mag' een steekpartij (handgemeen LOL) wel onder bepaalde voorwaarden?
Ten eerste was dien jongen om 23 u 's avonds aan het wandelen aan het stadspark met 2 vrienden, zijn ze daar aangesproken door 2 kerels, die eerst om sigaret vroegen die ze gaven, en daarna om hun gsm. Toen ze die niet wilden afgeven, zijn ze achtervolgd tot in de Quellinstraat waar één van die 2 lieverds één jongen van 22 uit Deurne verschillende messteken toegediend heeft in hals en borst.
Bron ? Zoek ze zelf, stond zo in de krant (donderdag dacht ik). Heeft zelfs op internet zo gestaan.
Maar zo staat het niet in de bron die jij ons hebt gegeven. En "zoek ze zelf" is geen goed argument om iemand van je gelijk te overtuigen.
Oud 29 oktober 2006, 17:16   #34
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, dat heb ik ook niet gezegd. Maar ik vind dat bepaalde mensen van een mug, een olifant proberen te maken.
Zo vreemd is het toch niet dat er bij een nachtelijke ruzie, in een grootstad, iemand wordt neergestoken op straat?
Bewijst wat voor de allochtonen medeburger "veiligheid" betekent. Deze gedachtengang zou wel het probleem van onkelinckx overvolle gevangenissen oplossen.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2006, 17:24   #35
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Bewijst wat voor de allochtonen medeburger "veiligheid" betekent. Deze gedachtengang zou wel het probleem van onkelinckx overvolle gevangenissen oplossen.
Bewijst wat voor de autochtone medeburger "veiligheid" betekent: 0% criminaliteit. Rofl, droom maar verder..
Oud 29 oktober 2006, 17:28   #36
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter

lomeanor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bewijst wat voor de autochtone medeburger "veiligheid" betekent: 0% criminaliteit. Rofl, droom maar verder..
Dat mag dan misschien een utopie zijn, het is wel iets waar we naar moeten streven.

Of vind je van niet?
lomeanor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2006, 17:28   #37
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Noem eens een voorbeeld van een even "erge" racistische moordpartij die omgekeerd is aan die van Van Temsche? Ik bedoel dus het bewust gaan neerknallen van toevallige passanten die alleen maar met elkaar gemeen hebben dat ze geen rasechte Vlamingen zijn. (De kleine Luna was wel blank, maar dat hij ook haar heeft afgemaakt was een "spijtige vergissing" volgens die geflipte Hans).
U bent wel een slimme niet. Noem eens een voorbeeld van een racistisch omgekeerde daad? Jonge u weet toch dat zulks niet bestaat, elke daad gepleegd door en allochtoon is niet racistisch maar vloeit voort uit het kansarm zijn, gediscrimineerd zijn, niet aanvaard zijn. Ooit al gehoord dat hun daden racistisch waren of zijn? Jonge moet er nog zand zijn?

Laatst gewijzigd door ERLICH : 29 oktober 2006 om 17:29.
Oud 29 oktober 2006, 17:32   #38
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een uit de hand gelopen vechtpartij, een afrekening binnen het milieu overkomt bepaalde mensen wel eens... mensen die zelf ook niet zo "koosjer" zijn.

Moest het iemand overkomen die ik ken, dan doet dat niets af aan het hierbovende.
Dat is dan misschien waar. Maar herinner mij zo een geval, enkele maanden geleden, waar iemand werd neergeslagen door enkele "skinheads" (dacht zelfs nog niet neergestoken). Het was toen dagen wereldnieuws. De vrt moest bijna ne supplementaire zender openen, om het allemaal te kunnen brengen. Men vraagt gewoon voor dit soort van reakties.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2006, 17:35   #39
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor Bekijk bericht
Dat mag dan misschien een utopie zijn, het is wel iets waar we naar moeten streven.

Of vind je van niet?
Natuurlijk wel. Het is iets waar men naar moet streven maar nooit zal bereiken. Na elk incident "de hele stad bij elkaar gillen" en "klagen en zagen", heeft niet veel zin.
Oud 29 oktober 2006, 17:36   #40
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Zoals u mischien droomt dat het halfzacht politiek systeem en volgelingen u en de rest van het allochtoon gedoe de hand boven het hoofd gaat en kunnen blijven houden. U zou dan wel eens ooit zwaar telleurgesteld kunnen ontwaken, niet alle autochtonen laten zich voor de multicul kar spannen. Meer en meer verzetten zich mischien traag maar waar?
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be