![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan? Iedereen moet toch een beroep hebben? Ook als je er geen hebt? Ik ben zojuist van adres veranderd en aangezien ik al lang zonder beroep ben, noteren ze: beroepsdopper. En bij de post ook, moet je bij adresverandering je beroep opgeven. Dus noteren ze: beroepsdopper... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Vreemdeling
|
![]() ![]()
HET HART LINKS EN DE PORTEMONNEE RECHTS. Laatst gewijzigd door jungle_juice : 8 november 2006 om 15:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar is Veerleke namelijk biezonder jaloers op. Laatst gewijzigd door eno2 : 8 november 2006 om 15:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() idd.
![]() |
#445 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Er is echter een verschil met enerzijds zoals u het nu stelt: gaan winkelen, en anderzijds zoals in uw vorige posting: uw bakken eens overhoop komen halen.
![]() |
![]() |
#446 | |
Banneling
|
![]() King:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet je wat? Ik zal je bakken eens komen goedleggen. Gratis, voor niks. Iedere dag. En dan aan je baas zeggen dat jij geen klote doet op je werk. Dat je daar maar staat te lummelen. Te lui om die bakken terug goe te leggen. Of we kunnen massaal oproepen om niet naar je winkel te komen omdat je te vies bent om de bakken terug goed te leggen.
![]() |
![]() |
#448 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En de speculant. En de belastingsparadijszwartgeldhouder. En de delocaliserende fabrikant. enz... Laatst gewijzigd door eno2 : 8 november 2006 om 15:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
We hebben twee partijen: Het Vlaams Belang ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Veerle23 : 8 november 2006 om 15:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laat de mensen toch werken en klussen zoveel ze willen, maar ingeschreven. Wat je méér krijgt dan je uitkering, mag je dan op zak steken, maar niet méér dan dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Niet getreurd. Verder spelen. Laatst gewijzigd door eno2 : 8 november 2006 om 15:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Autocad 2006 mechanical desktop 3D studio max 7 Solid edge Solid works Microstation V8 Pro Engeneer 2001 en LightfireHet ene programma gaat al beter dan het andere, het ene is beter blijven hangen als het andere. Ik heb mij trouwens vandaag opgegeven voor de opleiding bij de vdab, op die manier heb ik een attest en kan ik wss wel weer terecht op het bedrijf waar ik een vakantiejob deed. Alle dagen van 8 tot 16u30 en plezant werk, een goei loon ![]()
We hebben twee partijen: Het Vlaams Belang ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Veerle23 : 8 november 2006 om 15:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() [quote=eno2;2146715]
Citaat:
![]() Uw hercencellen worden blijkbaar terug wat actiever.....Er is progressie......hou dat vast man. En doe er dan iets mee... Sterkte... Citaat:
![]() Jaja, tuurlijk. Ik betaal nu al 56% belastingen op mijn loon om leeghangers als jij te onderhouden, waarom zou ik dan nog eens extra uitgaven moeten doen om een privé-werkloosheidsverzekering te hebben. Als ik tijdelijk werkloos ben, dan moet de staat mij maar ff ondersteunen (met het oog op een nwe baan)...ik heb tenslotte hiervoor mijn bijdrage al geleverd. Tenzij men natuurlijk mensen die zichzelf willlen verzekeren mbt werkloosheid niet meer verplicht om het uitkeringsdeel vd SZ te betalen....dan doe ik natuurlijk wel mee ![]() Amai, dat zou mij wel wat opbrengen dan.....en voor die leeghangers schiet er dan niet veel meer over. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Banneling
|
![]() [quote=zorlac;2147029]
Citaat:
Kortom, een typisch leegganger. Laatst gewijzigd door eno2 : 8 november 2006 om 16:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ge moogt zeker werken, niets houdt u tegen. Maar als je natuurlijk kiest voor een uitkering (wegens te lui, te lomp,...etc) moet je achteraf niet komen zeiken dat je d�*n wel wil werken.... "Maar alleen als ik ook nog een uitkering krijg..." ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Goed nieuws voor 600000 werklozen. Waaronder 200000 oudere in de vergeetput. Citaat:
Kiezen? Ik ben gewoon afgedankt uit een job waar het sop de kolen niet waard was, omdat de staat mij met zijn belastingen van 25% op een laag loon onder de armoedegrens duwde. Maar zeik gerust alleen verder. Ik zal je straal negeren in het vervolg. Laatst gewijzigd door eno2 : 8 november 2006 om 16:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Burgemeester
|
![]() [quote=eno2;2147049]
Citaat:
![]() het heeft niks met de inhoud van het topic te maken. u trekt toch iedereen die uw mening niet deelt in het belachelijke. Ik vond zijn reactie nochthans zinvol, ik vraag me af of u ze uberhaupt hebt gelezen. en vooraleer ik zwart op wit zie dat een leegganger een onontplofte granaat is, blijft het voor mij een blindganger ![]()
![]() |