![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Schepen
|
Citaat:
eerst waren ze te bruine gebakken. vervolgens was het een 16-meisje en nu is het een dief die meerdere slachtoffers gemaakt heeft. ik vind da je al genoeg geexperimenteerd hebt met de dader(s). probeer nu de slachtoffer een ander gedaante te geven. Een paar ideetjes: je grootmoeder,je tante(s), patrick janssens. Vooral het laatste zal aanslaan. Patrick met een handtas, die beroofd wordt door een 16-jarige schizofreen androgeen bruin gebakken persoon die een boerka draagt. en voor de titel, (een kleine woordspelling met zijn bijnaam) "Pakje Handtas" gegarrandeerd succes!!! |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zelfs al zou er al iets eens niet helemaal kloppen (... en ik betwijfel daarom de vorige inhoud van de postings niet) dan zal dat nog altijd een onvoldoende tegengewicht zijn voor al de voorvalletjes die de pers of het internet niet halen, en meteen geklasserd worden door de politie omdat ze daar al bakken vol van hebben en niet over het eeuwige leven beschikken... Dergelijke voorvalletjes minimaliseren of belachelijk maken is een zielige verdediging: bewijzen dat het niet klopt, dat is al iets beter. Tiens... ergens kunnen we nu weer lezen dat "17 jongeren enz enz - internet, tv-nieuws enz- Vooral dagelijks zorgen voor de "goede" reputatie, nietwaar... Laatst gewijzigd door andev : 14 november 2006 om 19:18. |
|
|
|
|
|
|
#23 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Maar het waren zeker geen Belgen hoor Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ik ken de nationaliteit van het meisje niet en hoe gebeuren deze dingen ... wel, terwijl je gewoon je aankopen doet op een markt. Wat kunnen we er aan doen? Zorgen dat ze al minder importcriminelen ons landje binnen kunnen. |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als ik de commentaren op het kwalijke feit dat de moeder van Baodicea moest meemaken, zo lees, dan krijg ik gewoon even zin om eens naar de markt te gaan en met een paar oude gehoofddoekte djellaba's hetzelfde uit te spoken;
zo te zien wordt er toch geen enkel probleem over gemaakt, behalve dat de klagers of degenen die wensen te verwittigen de hel in worden gesmaad. Wat houdt me dan nog tegen? Saccoche (of desnoods djellaba, of desnoods nog wat vel mee ) openritsen, 50 euro eruithalen en lekker gaan winkelen. Blijkbaar geen enkel probleem voor de kahleds en genootschappen? het grappige is dat ik met mijn onbesproken uiterlijk en onberispelijke leeftijd gewoon zelfs nog naast het slachtoffer kan blijven staan zonder dat men me gaat verdenken! Jaloers hé mannekes! ![]() Laatst gewijzigd door circe : 15 november 2006 om 03:11. |
|
|
|
|
|
#27 | |||||
|
Schepen
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
dit bevestigt alleen maar mijn vermoedens. Omdat ik een arabisch klinkend naam draag, durft u al zulke conclusies te nemen. Misschien moet ik op basis van wat ik hier over u en uw moeder lees ook mijn conclusies trekken. Hoewel dat ik mijn conlusies niet zou laten beinvloeden door jullie kleurkes Laatst gewijzigd door Khalid : 15 november 2006 om 13:59. |
|||||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Banneling
|
tja, alle Marokanen zijn dieven
alle Belgen zijn racisten alle Italianen denken dat ze stijl hebben en alle Turken zijn bluffers ge weet he ps: en alle Griekse wijven hebben een dikke neus Laatst gewijzigd door KrisKras : 15 november 2006 om 14:18. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Lokaal Raadslid
|
Khalid, ik bemerk een onderdukte haat in jouw posts.
Verder hoort het mooie ambacht van zakkenrollen meestal toe aan Oost-Europeanen. |
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Schepen
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je bent dit verplicht door de anti-racisme wetgeving die hier in dit land geldig is.
Ergens anders mag je voor mijn part haten zoveel je wilt: daar zijn ze dat gewoon.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Partijlid
|
Deze email circuleert in het Antwerpse en geeft voor een groot deel de stemming in Antwerpen (na de verdraagzaamheids concerten) weer
Jeannine.... Ja het leven is niet altijd juist, na deze woorden uit het hart geschreven moeten wij toch even blijven stilstaan want dat kan ons ook overkomen Jeannine (82 jaar), de moeder van een hartsvriendin, woonde in de Kronenburgwijk te Antwerpen-Noord, aan het Sportpaleis. Het was een kranige oude dame, doodbraaf, steeds bereid om andere mensen te helpen of ze nu blank of zwart waren. Ze woonde bijna gans haar leven in de Kronenburgwijk en heeft het laatste decennium vele buren zien verhuizen. De eens zo aangename volksbuurt is immers herschapen tot een onleefbare buurt door de hoge vreemdelingenconcentratie en criminaliteit. Jeannine weigerde echter daaraan toe te geven en bleef geloven in de wijk. Dit is haar echter fataal geworden. Een tweetal weken geleden wandelde Jeannine naar huis. Bijna aan haar voordeur wordt ze door een groepje Marokkanenjongeren die haar handtas willen overvallen. Ze verdedigt zich moedig met haar leven, maar de strijd is ongelijk. Ze kan haar handtas wonderbaarlijk behouden, maar komt zwaar ten val. De jongeren laten een weerloos slachtoffer achter en vluchten. Jeannine komt in het ziekenhuis terecht, wat ze spijtig genoeg niet meer verlaten heeft. Haar strijd tegen het onrecht moet enorm geweest zijn. Ze wou niet opgeven na 4 hartstilstanden en heeft uiteindelijk het aards bestaan moeten opgeven nadat ze in een kunstmatige coma gebracht is. Gelet het onderzoek vast zit heeft de onderzoeksrechter nu aan de familie toestemming gevraagd om volgende week een opsporingsbericht te mogen laten verschijnen v ??r het nieuws. Mogelijk komt het ook in het opsporingsprogramma 'Opsporing verzocht' (of zoiets). Hopelijk bieden er zich getuigen aan. Jeaninne, ik hoop dat het in de hemel minstens even goed mag zijn als hier op aarde. Je verdiende deze behandeling niet. Je dood zal spijtig genoeg niemand beroeren. En Borgerhout zal thans voor u niet op zijn kop gezet worden. Er zullen voor u geen honderden autochtonen op straat komen en winkels vernielenJe bent immers geen gekleurd medeburger , auto's omdraaien en leuzen scanderen. Er zal voor u ook geen witte mars georganiseerd worden, want je was niet kansarm. De ganse politieke wereld gaat deze keer ook niet beroerd worden zoals bij de dood van Semira Adamu. Geen enkele extreem linkse drukkingsgroepering gaat deze keer het voor u opnemen, gewoon omdat je de juiste kleur niet hebt. Onderlijfje Janssens gaat er ook geen traan voor laten, want die heeft het te druk met zijn allochtonen te benoemen in de gemeenteraad. Als het een troost moge zijn: ik zal aan je blijven denken als zijnde de moeder van je vier kinderen die er steeds voor hun heeft gestaan. Ik zal je blijven herinneren als een mens die steeds bereid was om het laatste van jezelf te geven. Jeannine, het ga je goed, meid. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Fieliep! fieliep! 't is allemaal uw schuld!
of heu... |
|
|
|
|
|
#36 | |
|
|
Citaat:
Het wordt hoog tijd dat we in actie komen. Politieke correctheid my ass. Ik verkies op de eerste plaats correcte menselijkheid. |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|