![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Paulus,
ik doe mijn hoed voor je af. Schitterend hoe je met goede argumenten, de "verdraagzame anti racisten" te kakken zet... en het mooie is... ze beseffen het zelf niet.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
|
![]() Citaat:
Maar dat leidt niet tot het overtreden van de mensenrechten. Bij het VB is dit de traditie. Er is een verschil tussen het niet REALISEREN van de basisprinicipes van een partij, of het daar lijnrecht tegenin gaan. En er is een groter verschil indien men daarbij de wetgeving regelmatig overtreedt. Noem me één voorbeeld van handelingen die om het even welke democratische partij heeft gesteld die lijnrecht ingaat tegen de zin en de letter van de mensenrechten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
|
![]() Citaat:
Als je dat wil doen: begin met jezelf en bol het af ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dus, kijk even in de spiegel vooraleer u andere mensen bekritiseert. Trouwens, tot vervelens toe heb ik gezegd dat ik eerder gematigd rechts ben maar dankzij het cordon rest mij nog maar één partij. PATHETIC!
![]() |
![]() |
#248 | |
|
![]() Citaat:
Volgens hun eigen opzetjes is dus de haat van voornamelijk linksen tegen het VB .... racisme. Gelul natuurlijk, want het woord heeft maar één betekenis, net als "inburgeren" (ouder dan ik), progressief, onafhankelijk ... Voortaan moet je linkerhand ook zeker "progressief" heten ofzo? In een oude Oerm/Caveman-strip ging O/C plotseling vreemde geluiden in het publiek uitstoten en desgevraagd legde hij zijn volksgenoten uit dat hij zojuist een nieuwe taal had uitgevonden. "Maar waarom? We begrepen je al niet erg goed toen je nog gewoon praatte!". ![]()
![]() |
![]() |
#249 | |
|
![]() [quote]
Citaat:
De realiteit is anders. Indien ik een geloof opzet, of een partij, of een sportploeg die als schijbaar doel god loven, de democratie beoefenen of aan pinpong doen heeft maar in de realiteit een criminele activiteit uiteoefent dan is het verbieden van die boel geen racisme, geen godsdiensthaat, geen vreemdelingenhaat maar het toepassen van de wetgeving die deze activiteiten verbied. Het VB is geen gewone partij: omdat het systematisch de mensenrechten wenst te nekken en de domocratie ondermijnt is het een verdoken criminele bende. Zolang ze binnen de wettelijkheid brlijven: ok. Maar indien ze daar buiten gaan: NOT. Nu IS deze partij al veroordeeld, en volgens haar eigen verklaringen (bij de stichting van het VLaams Belang) gaan ze daar mee door. Trek zelf je conclusies: ben jij voorstander van het feit dat men pedofilen organisaties laat functioneren als een filmclubje of een fotoruilclub? Neen? Dan moet je het VB ook zien als een criminele organisatie met een aantal schijnfuncties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Gouverneur
|
![]() [quote=ericferemans;2189512]
Citaat:
![]() Om Brussel- Halle- Vilvoorde te splitsen moest onze grondwet enkel nageleefd te worden. (Waals nadeel) Het is duidelijk te merken wie in België aan de touwtjes trekt.
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke mensenrechten overtreedt het Vlaams Belang? Dank u Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Staatssecretaris
|
![]() Wanneer het voldoet aan de beschrijving die ik hierboven al gaf.
Het is geen of-of situatie. Er zijn vele zaken die niet onder "vrije mening" vallen. Racisme is er één van, negationisme is een ander.
![]() |
#254 |
Staatssecretaris
|
![]() Terugzenden naar waar? Nee, natuurlijk kan dat niet. Je kan niet iemand straffen voor de eventuele misstappen van iemand anders.
![]() |
#255 | |
|
![]() Citaat:
Het oude Spaanse systeem onder Franco had minstens (apart van een aantal enge dingen) 1 voordeel: wie bij de politie als slecht bekend stond en/of een bajesverleden had, mocht niet het land uit (voor gastarbeid en zo), om niet het image van Franco-Spanje (verder, anders) te verpesten.
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=ericferemans;2189512]
Citaat:
Dit houdt nergens steek... dit slaat nergens op.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo'n "die hard" is hij niet.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
|
![]() Citaat:
Zou het kunnen dat je begint te twijfelen aan de oprechtheid van je partijtje, even maar, en dat dit je zenuwachtig maakt? Ik heb al veel emails ontvangen van mensen die me zeggen dat ze sommige van mijn analyses toch "verontrustend" vinden. Ook valt voortdurend de opmerking dat de "buitenkant" van het VB helemaal anders is dan wat er op vergaderingen, of na vergaderingen bij het VB wordt verteld. Dat is precies zoals bij de pedofielen: naar buiten uit houden ze zich gedeisd maar intern doen ze natuurlijk rustig door... Ik denk dat vele blokkers hier, die al eens naar een bijeenkomst zijn geweest van het VB, vroeger en nu, dit zullen bevestigen: de toon is er héél wat stoerder en onverdraagzamer tegenover vreemdelingen en héél swat ondemocratischer dan zij op tv laten zien aan de brave mensen. Het zijn met andere woorden grote totentrkkers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#260 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ons rechtssysteem is één grote knoeiboel; zelfs de rechters kunnen bij de wetgeving door de bomen het bos niet meer zien laat staan een gewone burger, advocaten laten de rechtszaken zolang mogelijk aanslepen uit geldgewin; er zijn partijdige, luie en onbekwame rechters, klassenjustitie, het is een procedureslag waar niet naar de feiten gekeken wordt, vonnissen worden niet gemotiveerd, uitspraken laten soms tot 15 jaar op zich wachten niet omdat er zolang aan gewerkt wordt maar omdat men ze in de kast laat liggen zodat de slachtoffers niet meer naar de burgerlijke rechbank kunnen stappen voor schadevergoeding, zaken die 15 jaar duren zou men op 15 weken kunnen oplossen, als men maar wil; vonnissen worden niet gemotiveerd, sommige argumenten slaat men gewoon over zonder commentaar, sommige vonnissen staan vol domme redeneringen van onze domme rechters, rechters mogen zich vergissen, er is geen enkele controle op rechters, wat corruptie alleen maar in de hand werkt het beroep van rechter is het enige waar je niks voor moet kunnen en waar je zelfs bij stomme fouten geen sanctie voor kan krijgen; heel ons rechtssysteem is één groot frustratierecht, in sommige ontwikkelingslanden gaat het er eerlijker aan toe Neutr-On Laatst gewijzigd door neutron : 24 november 2006 om 10:37. |
|
![]() |
![]() |