![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Wat gelooft u van 9/11? | |||
dat het opgezet spel was, m.a.w een inside job |
![]() ![]() ![]() |
47 | 20,70% |
dat ze wisten dat er wat ging komen, maar het opzettelijk laten gebeuren hebben |
![]() ![]() ![]() |
30 | 13,22% |
dat ze wel iets wisten, maar niet afdoende hebben kunnen reageren |
![]() ![]() ![]() |
115 | 50,66% |
dat ze totaal bij verassing zijn aangevallen |
![]() ![]() ![]() |
35 | 15,42% |
Aantal stemmers: 227. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1261 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 1. Waaroom loog je over dat certificeren van staal door zijn werkgever? 2. Ik zie nergens in jouw post inhoudelijke argumenten.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 11 december 2006 om 13:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1263 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dus wat zal het zijn, ga je inhoudelijk ingaan op zijn argumenten of laat je het vallen?
![]() |
![]() |
![]() |
#1264 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is wel grappig dat je dat autoriteitsargument eerst probeert, en wanneer het vals blijkt, beweert dat het er niet toe doet. Stel je je dan nooit de vraag waarom de conspiracy-sites dit soort leugens maar blijven verspreiden? Citaat:
(Nu zie je hoe belachelijk jouw "discussietechniek" is.)
![]() |
![]() |
#1265 | |
|
![]() Citaat:
Je geeft een link naar NIST. Dit is precies wiens verslag Ryan debunked! Dit meen je toch niet! ![]() ![]() ![]() ![]() En weer blijft een inhoudelijke reactie uit. Ik weet genoeg. Over de hele lijn is het duidelijk dat 9/11 een inside job is, zelfs de NIST verlagen zijn aantoonbaar onwetenschapelijk en manipulatief.
![]() |
![]() |
![]() |
#1266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik schreef: Nu zie je hoe belachelijk jouw "discussietechniek" is. Maar ik was te optimistisch: hij ziet het niet. ![]() Soit.
![]() |
![]() |
#1267 |
|
![]() Ik vraag steeds om een inhoudelijk antwoord en ik krijg het niet. Dan geef je op de koop toe nog een link naar de site van NIST zelf! Maar goed, dit is mijn laatste reactie, het laatste woord krijg je.
![]() |
![]() |
#1268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt (op een domme leugen na) nog niks inhoudelijks gepost. Waarop moet ik (of iemand anders) dan reageren? Een link naar een filmpke is geen inhoudelijke argumentatie.
![]() |
![]() |
#1269 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1270 |
|
![]() Zou ik ook wel willen weten.
![]() |
![]() |
#1271 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet dat ik enige hoop heb om hier antwoord op te krijgen hoor. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat je geen enkel argument post, tiens. Zo moeilijk om te begrijpen is dat toch niet?
![]() Allez, in detail (al lijkt dit me totaal overbodig), omdat jullie zulke schatjes zijn. Je verwacht iets van anderen dat je zelf niet doet. Stel dat ik toch zou reageren, en het betoog van Ryan aanvechten omdat ie X zegt. Dan zal jij reageren met: ja, die X is misschien niet juist, maar is niet zo belangrijk, je pikt er weer eens iets uit, hoe zit het met de andere argumenten? Kom ik dan af met Y, krijgen we rats hetzelfde. Ik verzin hier overigens niets, ik heb dat meegemaakt met posts van jou. Als ik een bepaald argument of bewering uit de post betwist, begin je te bleiten dat ik er "iets uitpik". Met een tekst, tot daar aan toe, maar eerst een film van 1uur 8 minuten bekijken, en dan op zoek gaan naar welk punt in de film voor jou relevant is, merci, hoor. Ik heb er niets tegen dat je filmkes post. Maar discussies wil ik voeren op basis van duidelijke argumenten van de "tegenpartij". Zonder het leugenachtig autoriteitsargument had ik niet eens gereageerd op jouw oorspronkelijke post.
![]() |
#1273 | |
|
![]() Citaat:
![]() En ja, jij pikt soms feiten uit een tekst om al de rest te negeren. Het filmpje staat op zijn heel en mensen kunnen het bekijken en hun conclusies trekken. Jij zit altijd te zeggen toon me iets dat NIST weerlegd, wel dit filmpje is zoiets. Er bestaat geen volledige tekstversie van maar wel een review met de hoogtepunten eruit hier, iets dat jij ook wel had kunnen vinden gezien je zelfverklaarde opzoektalenten maar blijkbaar ben je voor dit soort zaken dan niet zo snel: http://911research.wtc7.net/reviews/...wstandard.html NOOT: Het gaat hier dus duidelijk om een review van zijn presentatie, niet de presentatie zelf.
![]() |
![]() |
![]() |
#1274 |
Banneling
|
![]() Akkoord met firestone hierboven.
Dat je (lange) filmpjes post en gebruikt om bepaalde argumenten te ondersteunen of kaderen : geen probleem mee. Maar dan verwachten we wel dat je MINSTENS de moeite doet om dat argument zelf te maken en uit te leggen. Dan kan je (aanvullend) verwijzen naar een fractie uit het filmpje (bijvb. een sequentie van 2 a 3 minuten). Maar zoals gezegd voer jij hier de discussie, niet Kevin Ryan. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1275 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En in de film zullen er zeker geen referenties staan: daarom dat we een paper verwachten. Dat is ook wat een echte wetenschapper zou hebben gedaan. Steven Jones heeft tenminste een paper gepleegd. Geen goeie paper, maar hij heeft het tenminste geprobeerd. Citaat:
![]() Ik ben overigens vandaag niet op zoek gegaan naar een tekstversie, omdat (zoals gezegd) ik Kevin Ryan al ken en dus wist dat het waardeloze rommel was.
![]() |
![]() |
#1276 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Oh nee, natuurlijk, da's een "charlatan". Kevin Ryan...ook een charlatan? S. Jones... ook een charlatan? Ik heb trouwens een vraagje voor Stone (of u). Niet dat ik hoop hier een antwoord op te krijgen, maar vertel ons eens wie dan wel het staal van het WTC heeft gecertificeerd? Btw, u negeert (niettegenstaande ik er 4 keer achter vroeg) nog steeds m'n vraag ivm met de Nistcomputersimulatie.
![]() |
![]() |
#1277 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() We hebben eind vorige week in de NWO-thread gezien hoe jij weigert je eigen beweringen ook maar enigszins te bewijzen. Dan maar jouw spelleke met "vragen". Ga naar de NWO-thread en beantwoordt eens mijn vragen, die over jouw beweringen gingen. Allez, salukes voor een tijdje ... ![]()
![]() |
![]() |
#1278 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En hoe ironisch ook dat daaruit zal blijken dat jij degene bent die leugens aan het verkondigen is. "Ik hoef het niet te zien, maar het zijn leugens!" Moppenboek ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1279 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Dat wil niet zeggen dat ik een vraag over het hoofd kan gezien hebben, dus gelieve te specifieren over welke vraag u het had. Citaat:
![]() |
![]() |
#1280 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daarom m'n vraag aan haar WIE dan wel het staal heeft gecertificeerd. Btw, Ryan's presentatie is nog redelijk recent, maar volgens firestone is "jaren geleden" alles wat hij zegt al weerlegd. ![]()
![]() |