![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan wijkt heteroseksualiteit zonder voortplanting ook af van "de norm", want dat heeft evenmin een functie... Komaan Paulus, ik weet dat je niet ècht zo dom bent...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2142 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Paulus jongen, dit begint stilaan lachwekkende proporties aan te nemen hoor... ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2143 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt nog geen enekel bewijs geleverd daarvoor! Geen Enkel! Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2144 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Raf;2255151]
Citaat:
Hoeveel keer moet ik je nu nog zeggen dat ik dat niet beweer. Hoeveel keer moet ik je nog vragen om ook maar één postingetje eruit te halen waar ik.... Astemblieft zeg.... Citaat:
Citaat:
Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat jij dat lachwekkend vind....!? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2147 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Paulus;2255193]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal je eens een geheimpje verklappen, Paulus: zelfs zonder voorbehoedsmiddelen bestaan er vormen van menselijke seksualiteit die niet tot voortplanting leiden. Er zijn mensen die tussen de lakens nog andere dingen doen dan alleen maar neuken... Vraag het eens aan je vrouw; zij kan je misschien wel wat tips aan de hand doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#2149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand die zo vasthoudt aan zijn foutieve cirkelredenering wordt op den duur inderdaad lachwekkend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Raf;2255225]
Hoewel ik in geen enkele van de door jou aangehaalde citaten beweer dat sexualiteit gelijk zou zijn aan voortplanting, wil ik toch nog eens herhalen dat. Het verschil tussen homosexualiteit en heterosexualiteit, weldegelijk in het functionele zit. Met homosexualiteit alleen sterft de soort uit met heterosexualiteit blijft de soort in stand. Zie je nu echt niet dat daar een verschil in is? En ja Raf ik weet dat je sex kunt hebben zonder de bedoeling zich voort te planten. Ik weet het. Maar het gaat mij niet om de gelijkenissen tussen homo- en hetreosexualiteit waar jij je op focust om vervolgens te beweren dat het net hetzelfde beleven is, maar om de verschillen die aantonen waarom het ene normaal is en het andere niet. Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jawel Raf jij, tot tweemaal toe een duidelijke Ja. Dat heb je natuurlijk met jou normbepaling.
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 december 2006 om 07:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2153 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2155 |
|
![]() Zoals duidelijk te lezen staat in mijn openingspost, wilde ik het denkbeeld dat homoseksualiteit onnatuurlijk is, de wereld (of op zijn minst dit forum) uit helpen. Maar voor hardnekkige gevallen als jij blijkt geen remedie te bestaan.
Laatst gewijzigd door Heftruck : 18 december 2006 om 08:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2156 |
Minister-President
|
![]() Welke functie? Welk een functie heeft dan een onvruchtbaar koppel?
![]() |
#2157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 december 2006 om 08:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2159 | |
|
![]() Citaat:
en ga onmiddellijk naar het hoofdstuk over bonobo's.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 18 december 2006 om 08:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2160 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |