![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2322 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ten tweede : Ooit op het idee gekomen dat paarbinding bij mensen essentieel is voor de opvoeding van het nageslacht en dus voor de voortplanting? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2323 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2324 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat het 'kunnen voortplanten' er wel bij moet zijn hé?! Heb jij die link wel helemaal gelezen, dat je daar nog steeds naar vraagt? http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1935 Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 december 2006 om 13:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2325 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2326 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus vrouwen die hun menopauze bereikt hebben zijn dus ook abnormaal, degene die geen kinderen willen/wensen/kunnen krijgen ook... Ah ja als ik je enge héél enge denkverhaal verderzet.
![]() |
![]() |
#2327 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een kind moet nog vruchbaar worden, een vrouw is vruchtbaar en een vrouw na haar menopauze is vruchtbaar geweest. En ja dit alles is heel normaal. Als er geen kinderen gewenst of ongewenst zijn is dat allemaal ook normaal. Tenminste als zij kinderen kunnen krijgen anders mankeert er iets. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2328 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mensen zijn misschien wel dieren in enig opzicht, maar dieren zijn nooit mensen.
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 december 2006 om 12:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2329 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En een vrouw die in haar menopauze zit mankeert er dus ook iets volgens jou héél héél enge denkbeeld! En ik zou graag hebben dat je me niet verwijt van domme vragen te stellen. Dank u!
![]() |
![]() |
#2330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat je alpagina's lang hetzelfde beweert ben ik zelf maar eens op zoek gegaan en ook ik vind niks dat uw bewering enigzinds zou kunnen staven. Ik heb dan ook alle redens om jou niet te geloven. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2332 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Men doet er goed aan het belang te beseffen van die oerdriften. Alle culturele evolutie ten spijt zit er nog een hoop aap in de mens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2333 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gesnapt? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 december 2006 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2334 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2335 |
Partijlid
|
![]() De hetero's maken homo's, om ze daarna niet te kunnen accepteren. Gelukkig zijn er mensen die wel het nodige verstand hebben om Homoseksualiteit te accepteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2336 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#2337 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2338 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar allee kom. 'k Zal het niet meer doen. Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2339 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2340 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kwatch. Dat zou impliceren dat er een "paar" nodig is om de kinderen op te voeden en dat is niet het geval.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |