![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2381 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Me dunkt gebruiken wij ook, broekie! Je gaat me nu toch niet oud laten voelen heh?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2382 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat is nogal vreemd. Want zo'n algemeend aanvaard feit moet gemakkelijk te refereren zijn, maar dat is het niet. Bovendien zou holebisite's dergelijke stelling omarmen om hun geaardheid zin te geven. Maar dat doen je ook niet. Alleen jij zegt dat allemaal. Soms discuteer ik hier tegen vijf forummers tegelijkertijd en geen enkele keer is iemand je bijgesprongen in je stelling terwijl iedereen daar belang bij heeft en zij dat onderling wel doen over andere zaken. En ze hebben nog gelijk ook om dat zo te doen uiteraard. Maar met jou stelling blijf je alleen staan. En het ergst van al is dat je, die functie van homosexualiteit, die ze volgens jou stelling toch zou moeten hebben, niet eens kunt duiden. Niemand weet dat eigenlijk, zeg je dan. Neem me niet kwalijk maar als iemand tegen mij zegt dat mijn stelling niet klopt reageer ik toch wel een klein beetje anders hoor. Ik probeer te weerleggen met feiten en argumenten. Zou je niet beter gewoon zeggen, dat het inderdaad wel eens zou kunnen, dat homosexualiteit inderdaad geen speciale functie heeft, naast heterosexualiteit, en zo zichzelf onmisbaar maakt. Dat het inderdaad onnodig is. Wie weet, misschien komt dan wel iemand anders die het niet eens is met je, die bewijzen op tafel gooien die jij niet hebt. Maar ik vrees ervoor. Citaat:
Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2383 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry, het is schrijftaal (kan me niet voorstellen dat iemand dat in de spreektaal gebuikt) en het lijkt me dat het ''lijkt me'' betekent. Ik vind het grammaticaal een hele rare constructie. Weet je misschien wel wat ''zenne'' betekent?
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 18 december 2006 om 17:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2384 |
Partijlid
|
![]() Dat weet ik niet, zenne.
Zenne heeft geen echte betekenis. Het is een achtervoegsel dat vooral in de spreektaal wordt gebruikt. Het kan als een 'krachtwoord' opgevat worden, dat de spreker echt totaal geen idee heeft. (bij mijn voorbeeld dan) Laatst gewijzigd door Chilles : 18 december 2006 om 18:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2385 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zenne kan veel betekenen. Meestal wordt het gebruikt zoals wij 'joh' gebruiken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2386 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 18 december 2006 om 18:04. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2387 |
Minister-President
|
![]() Homo's hebben ook geen derde persoon nodig.
![]() |
#2388 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'zenne' of ook wel 'zulle' = hoor Pas op zenne! = Pas op hoor! Een beetje dreigende krachtterm. Maar West-Vlamingen en Nederlanders moeten zulke termen niet gebruiken om krachtig over te komen. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2389 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OK, dus net zoiets als ''jeetje'' of ''jezus'' of zo. Of zoals Hertog al zei: joh...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2390 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2391 |
|
![]() Terug naar homoseksualiteit:
Ik beschouw homoseksualiteit als een natuurlijke zaak. De mensheid brengt voortplantsel voort. Een gedeelte daarvan is heteroseksueel, een gedeelte homoseksueel. Het heteroseksuele gedeelte zal zich op zijn beurt bezigheden met voortplanting, terwijl het homoseksuele gedeelte zich meer kan richten op het nut van het algemeen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2392 |
Partijlid
|
![]() Het is omdat ik het vooral op de pagina niet uitgelegd heb.
Nee, niet zoals 'jeetje' of 'jezus'. Maar als 'hoor'. >> Dat weet ik niet hoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2393 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat echt wel grappig, hoor. Ik ben nog nooit zoiets tegengekomen. Pas noemde ik op dit forum Phillipe deWinter nog miezer. Geen ziel wist waar ik het over had.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2394 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Noem mij er dan één, dan ben je van mij gezaag af. Simpel toch? Citaat:
Citaat:
Ewel ik moet dat tegenspreken. Sommige holebisites zijn heel erg proffesioneel zowel naar vorm als naar inhoud als naar educatieve waarde. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 december 2006 om 18:15. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2395 |
Partijlid
|
![]() Wel, de homo kruipt op een vrouw en penitreert haar vaginaal. Perfect mogelijk. Ook al vindt hij het misschien niet fijn, het is wel mogelijk.
"Het geloof is een gevaar voor de mens, in plaats van zijn gelovigen gerust te stellen en hen helpen een zorgeloos leven te leiden, zaait het haat zoals Homofobie en Racisme." "Mijn God zal mij beschermen van jullie daden." Hij brandde goed, die Christen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2396 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2397 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2398 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En ik zie totaal niet in wat er daar abnormaal aan is, nu ja we weten het al lang; je wilt nillens willens bewijzen dat homo's abnormaal zijn, dat je daarmee de homo's kwetst dat zal je een zorg wezen, ah ja wat kan het jou schelen, je zit hier al de ganse tijd op de kap van de homo's dat het geen naam heeft ![]() ![]() Nogmaals: homo's kunnen op een PERFECT NORMALE manier kinderen krijgen. Het tegendeel moet hier nog altijd bewezen worden.
![]() |
![]() |
#2399 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2400 |