Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 december 2006, 12:33   #81
Samrah
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Dat is weer iets nieuws.
Weet ge dan niet dat uw land drietalig is ?
Ik woon in Vlaanderen.. In het nederlands gebied van België.. Ik praat dus nederlands..
Samrah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2006, 12:34   #82
Samrah
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deryz Bekijk bericht
dus geef je toe dat de koran een discriminerend,haatopwekkend en aanstootgevend boek is?

de moslims hier zijn een bende hypocrieten die afgedankt werden in hun eigen moslimlanden en daar werden verstoten,daarom dat jullie ook nooit pleiten voor meer democratie en openheid in landen als marokko,tunesië, algarije,...
Ik geef toe? Huh?? Waar je dat haalt weet ik niet.. Ik hoef helemaal niets toe te geven want hetgene jij daar zegt is totaal niet waar...
De enige die haatdragend, discriminerend zijn , zijn mensen zoals jij , die de Koraan, De Godsdienst, niet aanvaarden of niet onder ogen willen zien..
Oud 27 december 2006, 12:36   #83
Samrah
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deryz Bekijk bericht
het meeste wordt er gegeild door jou moslimvriendjes, die niets liever doen dan auchtochtone meisjes lastig vallen
Je bedoelt zeker al die blonde meiden die aan onze jongens hangen? Wel grappig hé.. Moslimmeisjes gaat niet om met hun moslimjongens.. Althans, toch niet zo intiem.. Daarom worden jullie meisjes echt gebruikt, voor de sex! En daarna worden ze gedumpt en gaan die jongens gaan huwen met een Moslimmeisje.. Dit komt je toch bekend voor hé? Heel weinig blijven bij die blondje meisjes.. Vind je dat niet erg dat ze zo gebruikt worden voor de sex? Dat ze maar een voorgerechtje zijn voor onze jongens??
Oud 27 december 2006, 12:37   #84
Samrah
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nubian Bekijk bericht
Helaba....mij vallen ze ook lastig zowel Marokkanen, Turken, Belgen, Spanjaarden, Italianen, soms wel getrouwde mannen, mad truckers, bikers,16 jarige, enz...
Van een dikkenek gesproken
Oud 27 december 2006, 12:38   #85
Samrah
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hermanvk Bekijk bericht
Ik geloof je trouwens nog steeds niet. Vandaar dat ik trouwens niet (meer) reageer op je posts, uitgezonderd deze dan.
Je blijft maar hakken op je hoofddoek en jouw belgenland, waarbij je zelfs autochtone belgen provoceert door ze weg te jagen.

-als je eens rustig bent, moet je je posts eens herlezen: je geeft nooit een antwoord en als je een rechttoe rechtaan vraag krijgt, begin je gelijk te foeteren over je godsdienst die aangevallen wordt.
-ook als er tal van bewijzen (links, boeken), aanhalingen uit de koran en die andere moslim boeken worden aangegeven.

Discussieren is ook iemand standpunt aanhoren (lezen in dit geval), en dan je eigen ideen, je godsdienst, je opvattingen in vraag durven stellen.

Maar hoe je het ook draait of keert: je ageert telkens heel agressief en nooit antwoord je op de vragen.
ALS je geen herrieschopper bent, toon je wel aan dat met moslims niet te praten valt.....
Een mooi prentje om dit te illustreren:
(http://www.henryk-broder.de/r2/content/tagebuch/images/karikaturisten11_varvel.jpg)
Je prentjes die negeer ik.. En wat dat praten betreft: als iemand mij een serieuze, gemeende uit interesse vraag stelt dan antwoord ik wel..
Als iemand een vraag stelt om te beledigen of sarcastisch doet, dan antwoord ik niet..
Oud 27 december 2006, 12:39   #86
deryz
Staatssecretaris

deryz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Samrah Bekijk bericht
Je bedoelt zeker al die blonde meiden die aan onze jongens hangen? Wel grappig hé.. Moslimmeisjes gaat niet om met hun moslimjongens.. Althans, toch niet zo intiem.. Daarom worden jullie meisjes echt gebruikt, voor de sex! En daarna worden ze gedumpt en gaan die jongens gaan huwen met een Moslimmeisje.. Dit komt je toch bekend voor hé? Heel weinig blijven bij die blondje meisjes.. Vind je dat niet erg dat ze zo gebruikt worden voor de sex? Dat ze maar een voorgerechtje zijn voor onze jongens??
daarmee zeker dat autochtone meisjes niet alleen durven buitenkomen s'avonds uit vrees voor aangerand te worden door jou moslimvriendjes, daar mag je trots op zijn hoor!
Oud 27 december 2006, 12:39   #87
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik woon in Vlaanderen.. In het nederlands gebied van België.. Ik praat dus nederlands..
Dus ook voorstander van splitsing.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2006, 12:40   #88
Samrah
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Maar meiske toch, jij leest die koran toch gewoon in het arabisch? Ik heb er speciaal de arabische cijferkes bijgezet. Zeg nu niet dat je niet weet dat dit teksten uit je heilige boek zijn.
Ik heb ze niet gelezen dus weet i khet niet.

Ik heb de Koraan al gelezen, ik weet wat erin staat, ik hoef dus niet opnieuw door ongelovige gezette teksten te gaan lezen die toch niet kloppen. Ik steek mijn energie er niet in. Ik heb hier bij mij een Koraan aan de hand, als ik teksten wil lezen, doe ik die gewoon open hoor, hou je vervalsde teksten voor jezelf.
Oud 27 december 2006, 12:41   #89
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik geef toe? Huh?? Waar je dat haalt weet ik niet.. Ik hoef helemaal niets toe te geven want hetgene jij daar zegt is totaal niet waar...
De enige die haatdragend, discriminerend zijn , zijn mensen zoals jij , die de Koraan, De Godsdienst, niet aanvaarden of niet onder ogen willen zien..
Meer zelfs, ge bewijst.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2006, 12:42   #90
Samrah
Schepen

Standaard

[quote=Neptunus;2278729]
Citaat:
Geef mij , geef mij, geef mij..

En of je het nu wilt of niet: het staat erin! En ik als Moslima, als volgeling van Allah swt accepteer het feit dat ik mijn lichaam moet bedekken uit respect voor mijn lichaam, ik accepteer alles wat Allah swt mij heeft opgedragen, ook al betekent dat dat ik de voeten van mij man moet kussen, dan zal ik dat doen! (dat staat wel echt niet in de Koraan hoor maar tis maar om te zeggen: wat de Koraan mij zegt, ik ben akkoord!)

Hitlers volgelingen accepteerden ook alles wat Hitler hen opdroeg. Ook zij waren akkoord met wat Hitler hen zei. Je ziet, de geschiedenis herhaalt zich...Maar dat weet Samrah niet, gehersenspoeld als ze is, heeft ze geen enkel benul van geschiedenis, noch enig historisch inzicht. Van haar Mo mag ze trouwens niet denken, denken is verboden door haar allalala
Dat is het net: jullie willen geloven dat wij gehersenspoeld zijn, dat wij onderdrukt zijn en het moeten doen, dat het niet kan dat een meisje zoals ik die in België is geboren en opgegroeid toch zo vrijwillig aan haar godsdienst vasthoud..
Word wakker aub! Wij zijn niet gehersenspoeld noch onderdrukt.. Wij zien enkel de Waarheid onder ogen...
En Islaam moet je niet vergelijken met Hitler, want Hitler was slechts een schepsel van Allah swt die zijn leven op aarde verkeerd heeft geleefd en die nu de gevolgen ervan aan het dragen is.. Net zoals jij de gevolgen van jouw leven zal dragen in het hiernamaals.
Oud 27 december 2006, 12:45   #91
colargo
Banneling

colargo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb ze niet gelezen dus weet i khet niet.

Ik heb de Koraan al gelezen, ik weet wat erin staat, ik hoef dus niet opnieuw door ongelovige gezette teksten te gaan lezen die toch niet kloppen. Ik steek mijn energie er niet in. Ik heb hier bij mij een Koraan aan de hand, als ik teksten wil lezen, doe ik die gewoon open hoor, hou je vervalsde teksten voor jezelf.
Salaam

Samratje

Weer zal het een prachtige dag worden
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2006, 12:49   #92
Samrah
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beachman Bekijk bericht
Ik geloof er ook niets van: die Samrah is helemaal geen moslima, zelfs geen vrouw maar iemand die er in slaagt om de wij-zij polemiek te doen oplaaien, om ons klavier in vitriool onder te dompelen en te reageren op deze topic. Kortom de polarisatie te verhevigen en zelfs milde gematigden zoals ondergetekende te verleiden tot fanatieke standpunten. Man, man, man, Samrah je speelt je rol goed. Niet gedacht dat een kalende senior met een buikje ons zo kon om de tuin leiden. Sjapoo en gegroet.
als jij in die waarheid wilt geloven, dan doe je dat maar.
Vraag het aan Laya, zij kent mij beter. Ik zal me voor jou snel eens voorstellen:
Ik ben een Belgische van Marokkaanse afkomst en een Moslima. Ik draag nu de hoofddoek. Lange tijd heb ik mij van Islaam niets aangetrokken. Mijn ouders lieten mij doen, en dus volgde ik de Westerse gebruiken waarvoor ik mij nu schaam. Ik droeg korte spannende kleding om er sexy uit te zien, ik dacht niet aan hoe of waarom van het leven, en stond niet stil dat het leven enkel een klok is die tikt.. tikt.. en dan stopt met tikken..
Op een bepaald moment kreeg ik toch de indruk dat veel ongelovigen (niet moslims dus) toch wel negatief over de Islaam begonnen te denken.. Ik wist er zelf niet veel van en omdat ik niet zomaar een kudde volg, dacht ik: ik ga zelf eens wat Koraanlessen nemen, de Koraan lezen en zien wat er allemaal instaat. Op dat moment dacht ik wel dat die ongelovigen gelijk hadden: de Koraan zou waarschijnlijk een Boek zijn tegen de vrouw, en ga zomaar verder..
maar het draaide anders uit.. Bij het lezen van de Koraan, besefte ik hoe mooi de Islaam was, en schaamde ik mij voor de manier ik gekleed liep, als een betaalde madam, strak en halfbloot.. Ik ontdekte dat Islaam helemaal niet tegen de vrouw was, dat er achter alles een prachtige reden was.. Terwijl ik de Islamlessen verder volgde en aan het einde van het lezen van de Koraan kwam.. veranderde ik.. Ik werd een beter mens.. Had meer respect gekregen voor mijn ouders en de medemens, en stond stil bij het leven.. En begon respect te krijgen voor mijn lichaam: ik bedekte mijn lichaam en liep er niet mee te koop en begon de hoofddoek te dragen..
En tot op de dag van vandaag ben ik fier op mezelf, op wat ik gedaan heb, en op de kennis die ik verworven heb.
Oud 27 december 2006, 12:50   #93
Samrah
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Samrah post nochtans ook op DS forum als "Samrah Imine", waar ze de takyah iets beter beoefent en een zweem van gematigdheid probeert te poneren.
Verklaar je nader..
Imine is mijn familienaam pipo; had je even wat nagedacht dan had je dat geweten.
Oud 27 december 2006, 12:56   #94
bolle
Partijlid

bolle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
als jij in die waarheid wilt geloven, dan doe je dat maar.
Vraag het aan Laya, zij kent mij beter. Ik zal me voor jou snel eens voorstellen:
Ik ben een Belgische van Marokkaanse afkomst en een Moslima. Ik draag nu de hoofddoek. Lange tijd heb ik mij van Islaam niets aangetrokken. Mijn ouders lieten mij doen, en dus volgde ik de Westerse gebruiken waarvoor ik mij nu schaam. Ik droeg korte spannende kleding om er sexy uit te zien, ik dacht niet aan hoe of waarom van het leven, en stond niet stil dat het leven enkel een klok is die tikt.. tikt.. en dan stopt met tikken..
Op een bepaald moment kreeg ik toch de indruk dat veel ongelovigen (niet moslims dus) toch wel negatief over de Islaam begonnen te denken.. Ik wist er zelf niet veel van en omdat ik niet zomaar een kudde volg, dacht ik: ik ga zelf eens wat Koraanlessen nemen, de Koraan lezen en zien wat er allemaal instaat. Op dat moment dacht ik wel dat die ongelovigen gelijk hadden: de Koraan zou waarschijnlijk een Boek zijn tegen de vrouw, en ga zomaar verder..
maar het draaide anders uit.. Bij het lezen van de Koraan, besefte ik hoe mooi de Islaam was, en schaamde ik mij voor de manier ik gekleed liep, als een betaalde madam, strak en halfbloot.. Ik ontdekte dat Islaam helemaal niet tegen de vrouw was, dat er achter alles een prachtige reden was.. Terwijl ik de Islamlessen verder volgde en aan het einde van het lezen van de Koraan kwam.. veranderde ik.. Ik werd een beter mens.. Had meer respect gekregen voor mijn ouders en de medemens, en stond stil bij het leven.. En begon respect te krijgen voor mijn lichaam: ik bedekte mijn lichaam en liep er niet mee te koop en begon de hoofddoek te dragen..
En tot op de dag van vandaag ben ik fier op mezelf, op wat ik gedaan heb, en op de kennis die ik verworven heb.
Per definitie worden niet moslims direckt afgeschilderd als ongelovigen 'Hypocriete islamiet'
Oud 27 december 2006, 12:57   #95
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit is volkomen correct Samrah. Daarom is het ook noodzakelijk dat we onze Vlaamse (blonde) meisjes een andere opvoeding gaan geven.
Je weet het misschien niet, maar de laatste decennia werd het in onze strot geduwd dat we mensen zoals jij moesten AANVAARDEN in ons midden, dat we TOLERANT moesten zijn, dat we mensen zoals jij (en je broers uiteraard) moesten beschouwen als MEDEBELGEN, als gewone medeburgers van dit land. Onze meisjes werden dan ook aangemoedigd om NIET RACISTISCH te zijn en ook onder de bevolkingsgroep van JOUW SOORT hun vrienden te kiezen en eventuele huwelijkskandidaten te vinden. Het was zelfs strafbaar om jouw broers te weren uit onze vlaamse discotheken waar jongelui onder mekaar zich amuseren: we moesten hen VERPLICHT toelaten zodat ze zo onze Vlaamse meisjes ook eens leerden kennen.

Wij waren dus fout. Dankzij jouw duidelijke uitleg zie ik dat ook in. Nu hopen dat ook het CGKR dit begint in te zien.

Het is helemaal niet racistisch om als Vlaams meisje moslimjongens totaal te negeren, uit je vriendenkring te houden en er zeker niet mee om te gaan. Vlaamse meisjes moeten worden opgevoed met als doelstelling: eigen volk eerst, want die moslimjongens zijn voorbestemd om met een eigen volk maagd te huwen (al of niet geïmporteerd).

Maar ik heb in feite toch al een beetje de indruk dat vele (nog niet alle, spijtig genoeg) meisjes deze foute opvoeding beginnen door te krijgen. Misschien kan Samrah eens een oproep doen naar de scholen om haar standpunt daar duidelijk te maken aan de leerkrachten, zodat die de duidelijke boodschap ook kunnen doorgeven?

Het blijft nogal een heikele zaak om dit als dhimmie in dit land zonder ondersteuning van Uebermenschen zoals Samrah te promoten zie je.

Daarom ben ik ook zo blij met je verduidelijking.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 27 december 2006 om 12:58.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2006, 12:59   #96
nubian
Perm. Vertegenwoordiger VN

nubian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Van een dikkenek gesproken
Mag wel is afentoe hé sjoe
nubian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2006, 13:03   #97
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Verklaar je nader..
Imine is mijn familienaam pipo; had je even wat nagedacht dan had je dat geweten.
Ik vermoedde dat Imime je familienaam is. Waarom denk je dat dit belangrijk is? Ik verwees enkel naar je bijdragen op het DS forum, waar je blijkbaar iets "gematigder" overkomt - zuivere takyah dus. Dit gewoon om mensen die in gematigde moslims geloven de waarheid te laten zien.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2006, 13:03   #98
Neptunus
Gouverneur

Standaard SAMRAH = discours 15% van de moslimjongeren

SAMRAH = discours van 15% van de moslimjongeren

Het is wel zo dat SAMRAH, wie dat ook weze, het discours vertolkt van zowat 15% van de moslimjongeren in Antwerpen en dat is heel erg verontrustend!

Als je in gesprek gaat met zo'n jongeren zijn ze lief zolang je mooi ja knikt en alles goed vindt, tot je iets zegt dat hen niet bevalt, dan verworden die 'lieverdjes' tot leeuwen, klaar om de strijdbijl aan te binden tegen 'ongelovigen', 'andersdenkenden', 'andersgelovigen'. Een andere mening wordt gewoon niet geduld, er is GEEN enkele openheid naar anderen toe of naar het andere, een soort fobie tegen alles wat anders (lees niet-islamitisch) is. Wat ik constateer is een enorme radicalisering en een stijging van de aanhang van een intolerante ideologie die de maatschappij verder polariseert en deze indeelt in twee: 'wij' en 'zij' en het lijkt erop dat deze jongeren steeds strijdlustiger worden, voorlopig blijft het nog bij woorden. Dit intolerante, compromisloze, redeloze, gedachteloze ideeëngoed (dat voor 'islam' moet doorgaan) dat altijd en overal zijn richtlijnen wil opleggen, wint hier steeds meer veld bij moslimjongeren en niet enkel onder invloed van sommige moskeeën, radicale literatuur, het internet, sommige vzw's en jongerenvereningen. Ook aan de universiteit begint dezelfde radicaliteit, redeloosheid en compromisloosheid de kop op te steken, onder meer bij de allochtone studentenvereniging 'focus'.

Wat 'Samrah' hier ten toon spreidt, is gewoon exemplarisch voor de (soms obscure), intolerante, compromisloze en redeloze ideologie die onder moslimjongeren in Antwerpen steeds meer en meer veld wint en steeds meer gemeengoed wordt. Het is echt wel vijf na twaalf!
Neptunus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2006, 13:07   #99
deryz
Staatssecretaris

deryz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neptunus Bekijk bericht
SAMRAH = discours van 15% van de moslimjongeren

Het is wel zo dat SAMRAH, wie dat ook weze, het discours vertolkt van zowat 15% van de moslimjongeren in Antwerpen en dat is heel erg verontrustend!

Als je in gesprek gaat met zo'n jongeren zijn ze lief zolang je mooi ja knikt en alles goed vindt, tot je iets zegt dat hen niet bevalt, dan verworden die 'lieverdjes' tot leeuwen, klaar om de strijdbijl aan te binden tegen 'ongelovigen', 'andersdenkenden', 'andersgelovigen'. Een andere mening wordt gewoon niet geduld, er is GEEN enkele openheid naar anderen toe of naar het andere, een soort fobie tegen alles wat anders (lees niet-islamitisch) is. Wat ik constateer is een enorme radicalisering en een stijging van de aanhang van een intolerante ideologie die de maatschappij verder polariseert en deze indeelt in twee: 'wij' en 'zij' en het lijkt erop dat deze jongeren steeds strijdlustiger worden, voorlopig blijft het nog bij woorden. Dit intolerante, compromisloze, redeloze, gedachteloze ideeëngoed (dat voor 'islam' moet doorgaan) dat altijd en overal zijn richtlijnen wil opleggen, wint hier steeds meer veld bij moslimjongeren en niet enkel onder invloed van sommige moskeeën, radicale literatuur, het internet, sommige vzw's en jongerenvereningen. Ook aan de universiteit begint dezelfde radicaliteit, redeloosheid en compromisloosheid de kop op te steken, onder meer bij de allochtone studentenvereniging 'focus'.

Wat 'Samrah' hier ten toon spreidt, is gewoon exemplarisch voor de (soms obscure), intolerante, compromisloze en redeloze ideologie die onder moslimjongeren in Antwerpen steeds meer en meer veld wint en steeds meer gemeengoed wordt. Het is echt wel vijf na twaalf!
waar haal je die 15% vandaan?
Oud 27 december 2006, 13:09   #100
colargo
Banneling

colargo's schermafbeelding

Standaard

Vanwaar is Samrah afkomstig uit marokko!?
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be