![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3541 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik stel voor dat men Paulus de homofobieprijs alsnog geeft....
'k vind wel dat homo's precies lange teentjes hebben..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3542 |
Banneling
|
![]() Bwa, binnenkort moet ge een nicht in het roos gekleed zijn om niet als homohater bestempelt te worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3543 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is blijkbaar een universeel kenmerk voor emancipatorische bewegingen om lange tenen te hebben. Daar mag op gewezen worden. Het is volstrekt belachelijk om iemand die zich vragen stelt bij bepaalde maatschappelijke evoluties omtrent homoseksualiteit, automatisch het cachet "homofoob" op te kleven, zeker indien dit met de intellectuele oneerlijkheid gebeurt dat men doof en blind speelt voor de nuances die de man zelf in zijn discours verweeft. Alles wat geen kritiek verdraagt, is ernstig te wantrouwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3544 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3545 |
Minister-President
|
![]() Hmmmm jij vindt het dus normaal dat m'n hier constant homo's mag afbreken etc. maar als wij dan iets tegen hen zeggen maar oh wee hoor...
![]() |
#3546 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bartje, zoals je weet had ik je een weekje op mijn negeerlijstje geplaatst. Ik dacht de week is om, ik zal maar eens kijken….
En wat zie ik? Je hebt in die week geen enkele constructieve bijdrage geleverd tot de thread. Al wat je gedaan hebt is pogen mij leugenachtig en belachelijk te maken. En niet zomaar ene keer op een weg bij hevig oplaaiende emoties; nee nee, je doet het welbewust en systematisch telkens als je een reactie plaatst. En andere reacties plaats je niet. Een hele week lang en, daarvoor had je ook al van die streken. Argumenten zie ik niet enkel verwijten. Postings als deze http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2406 en deze http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=3431 worden straal genegeerd. Je maakt er echt een sport van om mij van homofobie, homohaat, leugens enz… te beschuldigen. Zonder ook maar één referentie naar de plaatsen waar ik dat dan wel zou doen. Tja?! Zo gaan het natuurlijk niet hé… Ik hoop dat je begrijpt dat ik niet verantwoordelijk ben voor jou bevattingsvermogen. Die van jou laat een ernstig debat helaas niet toe. Vanaf vandaag vlieg je dan ook definitief op mijn negeerlijst. Je bent het lezen niet waard. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 28 december 2006 om 16:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3547 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3548 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu ik zal het nog maar eens zeggen zeker, sommigen vinden het blijkbaar normaal constant en constant door te doen dat homo's abnormaal zijn, dat ze geen liefde kennen etc... en dan verwonderd zijn dat ze als homohater bestempeld worden. En ook door de topic heen is er toch wel één constante vind ik: de homohatende taal komt allemaal van mensen die voor deze welbepaalde partij stemmen die zogezegd niets maar ook niets tegen homo's heeft... Je weet wel welke partij zeker?
![]() |
![]() |
#3549 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3550 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk wel dat Bart deze schok zal te boven komen.
![]() |
#3551 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#3552 |
Minister-President
|
![]() Ma natuurlijk, het overtuigd me alleen maar des te meer van mijn gelijk, het feit dat Paulus me negeert zegt veel, héél veel over hem en het feit dat hij geen negatieve kritiek dult.
![]() |
#3553 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3554 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3555 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik moet rekening houden met de gevoelens van sommigen, dan wordt het onbespreekbaar. Het feit dat ik voortdurend voor homohater en homofoob en meer van dat fraais wordt uitgescholden, is blijkbaar toegestaan. En dat is dan weldegelijk en wélbewust gezegd om mij te kwetsen. Je volgt de thread al een tijdje, dan weetje dat het over tientallen keren gaat. Ik heb eigenlijk meer redens om gekwetst te zijn omwille van deze bewuste opzet. Een groot verschil in houding tussen niet bedoeld en welbewust. Dat mag ook eens gezegd worden. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3556 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Neen, kritiek staat voor kritisch onderzoeken.
Citaat:
Wie wou u daar, buiten de homo's, nog van gevrijwaard zien? Laatst gewijzigd door baarle : 28 december 2006 om 16:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3557 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wij kwetsen jou om jou als homohater etc. uit te schelden, maar jij mag wel zeggen dat wij abnormaal zijn .... hmmmm ruikt dat niet een beetje naar communisme niet? Beetje in de rol van het slachtoffertje gaan kruipen ja?
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen. Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren Laatst gewijzigd door bartje : 28 december 2006 om 16:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3558 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ai ai ai, nog méér overtuigd van je eigen gelijk? Komt dat nog wel goed, zo op een discussieforum? Citaat:
Ik heb gezocht naar je negatieve kritiek, maar niets gevonden. Waar staat die dan? Laatst gewijzigd door baarle : 28 december 2006 om 16:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3559 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan het aantal postings te zien, blijkbaar wel.
En jij? Wanneer gaan we jou eerste constructieve bijdrage lezen? Je doet ook niks anders dan op mijn kap zitten, meer dan dat, heb ik nog niet gelezen hier van jou. Maar plaats mij gerust op jouw negeerlijstje als ik jou erger. Ik dring er echt op aan. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 28 december 2006 om 16:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3560 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kwantiteit is niet hetzelfde als kwaliteit.