Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 december 2006, 15:58   #3541
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Ik stel voor dat men Paulus de homofobieprijs alsnog geeft....

'k vind wel dat homo's precies lange teentjes hebben.....
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2006, 16:00   #3542
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Bwa, binnenkort moet ge een nicht in het roos gekleed zijn om niet als homohater bestempelt te worden.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2006, 16:00   #3543
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht

Het is blijkbaar een universeel kenmerk voor emancipatorische bewegingen om lange tenen te hebben. Daar mag op gewezen worden. Het is volstrekt belachelijk om iemand die zich vragen stelt bij bepaalde maatschappelijke evoluties omtrent homoseksualiteit, automatisch het cachet "homofoob" op te kleven, zeker indien dit met de intellectuele oneerlijkheid gebeurt dat men doof en blind speelt voor de nuances die de man zelf in zijn discours verweeft. Alles wat geen kritiek verdraagt, is ernstig te wantrouwen.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2006, 16:02   #3544
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Bwa, binnenkort moet ge een nicht in het roos gekleed zijn om niet als homohater bestempelt te worden.
Niet zo generaliseren, slechts een fractie van de homogemeenschap is janetachtig.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2006, 16:03   #3545
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht

Hmmmm jij vindt het dus normaal dat m'n hier constant homo's mag afbreken etc. maar als wij dan iets tegen hen zeggen maar oh wee hoor...

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2006, 16:04   #3546
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Bartje, zoals je weet had ik je een weekje op mijn negeerlijstje geplaatst. Ik dacht de week is om, ik zal maar eens kijken….

En wat zie ik? Je hebt in die week geen enkele constructieve bijdrage geleverd tot de thread. Al wat je gedaan hebt is pogen mij leugenachtig en belachelijk te maken. En niet zomaar ene keer op een weg bij hevig oplaaiende emoties; nee nee, je doet het welbewust en systematisch telkens als je een reactie plaatst. En andere reacties plaats je niet. Een hele week lang en, daarvoor had je ook al van die streken.

Argumenten zie ik niet enkel verwijten.

Postings als deze

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2406

en deze

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=3431

worden straal genegeerd. Je maakt er echt een sport van om mij van homofobie, homohaat, leugens enz… te beschuldigen. Zonder ook maar één referentie naar de plaatsen waar ik dat dan wel zou doen.

Tja?! Zo gaan het natuurlijk niet hé… Ik hoop dat je begrijpt dat ik niet verantwoordelijk ben voor jou bevattingsvermogen. Die van jou laat een ernstig debat helaas niet toe.

Vanaf vandaag vlieg je dan ook definitief op mijn negeerlijst. Je bent het lezen niet waard.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 28 december 2006 om 16:06.
Oud 28 december 2006, 16:04   #3547
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Het is blijkbaar een universeel kenmerk voor emancipatorische bewegingen om lange tenen te hebben. Daar mag op gewezen worden. Het is volstrekt belachelijk om iemand die zich vragen stelt bij bepaalde maatschappelijke evoluties omtrent homoseksualiteit, automatisch het cachet "homofoob" op te kleven, zeker indien dit met de intellectuele oneerlijkheid gebeurt dat men doof en blind speelt voor de nuances die de man zelf in zijn discours verweeft. Alles wat geen kritiek verdraagt, is ernstig te wantrouwen.
Kritiek betekent: uiting van afkeur. Vindt u het heel gek dat mensen ertegen protesteren om zomaar beoordeeld te worden? Gewoon buitenhouden.
Oud 28 december 2006, 16:06   #3548
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Waarom zouden die in het roos MOETEN gekleed zijn, ik zie niet in waarom?

Nu ik zal het nog maar eens zeggen zeker, sommigen vinden het blijkbaar normaal constant en constant door te doen dat homo's abnormaal zijn, dat ze geen liefde kennen etc... en dan verwonderd zijn dat ze als homohater bestempeld worden.
En ook door de topic heen is er toch wel één constante vind ik: de homohatende taal komt allemaal van mensen die voor deze welbepaalde partij stemmen die zogezegd niets maar ook niets tegen homo's heeft... Je weet wel welke partij zeker?

Oud 28 december 2006, 16:08   #3549
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Bartje, zoals je weet had ik je een weekje op mijn negeerlijstje geplaatst. Ik dacht de week is om, ik zal maar eens kijken….

En wat zie ik? Je hebt in die week geen enkele constructieve bijdrage geleverd tot de thread. Al wat je gedaan hebt is pogen mij leugenachtig en belachelijk te maken. En niet zomaar ene keer op een weg bij hevig oplaaiende emoties; nee nee, je doet het welbewust en systematisch telkens als je een reactie plaatst. En andere reacties plaats je niet. Een hele week lang en, daarvoor had je ook al van die streken.

Postings als deze

en deze

worden straal genegeerd. Je maakt er echt een sport van om mij van homofobie, homohaat, leugens enz… te beschuldigen. Zonder ook maar één referentie naar de plaatsen waar ik dat dan wel zou doen.

Tja?! Zo gaan het natuurlijk niet hé… Ik hoop dat je begrijpt dat ik niet verantwoordelijk ben voor jou bevattingsvermogen. Die van jou laat een ernstig debat helaas niet toe.

Vanaf vandaag vlieg je dan ook definitief op mijn negeerlijst. Je bent het lezen niet waard.

Paulus.
Vaarwel, salut en de kost en blij dat ik van jou als homohater afben!!

Oud 28 december 2006, 16:09   #3550
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vanaf vandaag vlieg je dan ook definitief op mijn negeerlijst. Paulus.
Ik denk wel dat Bart deze schok zal te boven komen.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2006, 16:10   #3552
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Ik denk wel dat Bart deze schok zal te boven komen.
Ma natuurlijk, het overtuigd me alleen maar des te meer van mijn gelijk, het feit dat Paulus me negeert zegt veel, héél veel over hem en het feit dat hij geen negatieve kritiek dult.

Oud 28 december 2006, 16:11   #3553
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Postings als deze

en deze

Paulus.
Ach Paulus, ik denk dat hij meer geïrriteerd is van u dan u van hem. Als ik Kaffer al aan kan, dan moeten jullie elkaar zeker aankunnen.
Oud 28 december 2006, 16:12   #3554
kitch3para17
Vreemdeling

kitch3para17's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Postings als deze

en deze

Paulus.
bartje en paulus ik heb het gevoel dat jullie geen van beide, zal toegeven, dus spreek ééns af en sla elkaars kop in, bon dan is het opgelost en dan kunnen er hier ook andee ééns tussen komen lol
kitch3para17 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2006, 16:14   #3555
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Kritiek betekent: uiting van afkeur. Vindt u het heel gek dat mensen ertegen protesteren om zomaar beoordeeld te worden? Gewoon buitenhouden.
Ik beoordeel geen mensen. Ik beoordeel een bepaalde vorm van seksualiteit dat zich wil profileren als zijnde normaal. Ik heb daar ook alle recht toe gezien de threadstarter homoseksueel is en ieder daatoe uitnodigd. Bovendien heb ik herhaaldelijk aangegeven dat het niet in mijn bedoeling ligt om mensen te kwetsen.

Als ik moet rekening houden met de gevoelens van sommigen, dan wordt het onbespreekbaar.

Het feit dat ik voortdurend voor homohater en homofoob en meer van dat fraais wordt uitgescholden, is blijkbaar toegestaan. En dat is dan weldegelijk en wélbewust gezegd om mij te kwetsen. Je volgt de thread al een tijdje, dan weetje dat het over tientallen keren gaat. Ik heb eigenlijk meer redens om gekwetst te zijn omwille van deze bewuste opzet.

Een groot verschil in houding tussen niet bedoeld en welbewust. Dat mag ook eens gezegd worden.

Paulus.
Oud 28 december 2006, 16:16   #3556
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Kritiek betekent: uiting van afkeur.
Neen, kritiek staat voor kritisch onderzoeken.

Citaat:
Vindt u het heel gek dat mensen ertegen protesteren om zomaar beoordeeld te worden? Gewoon buitenhouden.
Iedereen beoordeelt constant iedereen en alles.

Wie wou u daar, buiten de homo's, nog van gevrijwaard zien?

Laatst gewijzigd door baarle : 28 december 2006 om 16:16.
baarle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2006, 16:16   #3557
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik beoordeel geen mensen. Ik beoordeel een bepaalde vorm van seksualiteit dat zich wil profileren als zijnde normaal. Ik heb daar ook alle recht toe gezien de threadstarter homoseksueel is en ieder daatoe uitnodigd. Bovendien heb ik herhaaldelijk aangegeven dat het niet in mijn bedoeling ligt om mensen te kwetsen.

Als ik moet rekening houden met de gevoelens van sommigen, dan wordt het onbespreekbaar.

Het feit dat ik voortdurend voor homohater en homofoob en meer van dat fraais wordt uitgescholden, is blijkbaar toegestaan. En dat is dan weldegelijk en wélbewust gezegd om mij te kwetsen. Je volgt de thread al een tijdje, dan weetje dat het over tientallen keren gaat. Ik heb eigenlijk meer redens om gekwetst te zijn omwille van deze bewuste opzet.

Een groot verschil in houding tussen niet bedoeld en welbewust. Dat mag ook eens gezegd worden.

Paulus.
Ocharme, hij beoordeelt geen mensen...
Wij kwetsen jou om jou als homohater etc. uit te schelden, maar jij mag wel zeggen dat wij abnormaal zijn .... hmmmm ruikt dat niet een beetje naar communisme niet?
Beetje in de rol van het slachtoffertje gaan kruipen ja?

Laatst gewijzigd door bartje : 28 december 2006 om 16:18.
Oud 28 december 2006, 16:18   #3558
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Ma natuurlijk, het overtuigd me alleen maar des te meer van mijn gelijk
overtuigt

Ai ai ai, nog méér overtuigd van je eigen gelijk? Komt dat nog wel goed, zo op een discussieforum?

Citaat:
het feit dat Paulus me negeert zegt veel, héél veel over hem en het feit dat hij geen negatieve kritiek dult.
Duldt.

Ik heb gezocht naar je negatieve kritiek, maar niets gevonden. Waar staat die dan?

Laatst gewijzigd door baarle : 28 december 2006 om 16:20.
baarle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2006, 16:18   #3559
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Jij dan wel ??
Aan het aantal postings te zien, blijkbaar wel.

En jij? Wanneer gaan we jou eerste constructieve bijdrage lezen? Je doet ook niks anders dan op mijn kap zitten, meer dan dat, heb ik nog niet gelezen hier van jou.

Maar plaats mij gerust op jouw negeerlijstje als ik jou erger. Ik dring er echt op aan.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 28 december 2006 om 16:21.
Oud 28 december 2006, 16:19   #3560
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Aan het aantal postings te zien, blijkbaar wel.
Paulus.
Kwantiteit is niet hetzelfde als kwaliteit.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be