![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3581 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat je bereid moet zijn andermans mening te willen horen (niet zoals bv. Bush), zelfs als je die helemaal niet aanstaat.
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 28 december 2006 om 16:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3582 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen. Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren Laatst gewijzigd door bartje : 28 december 2006 om 16:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3583 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kritiek is in casu kritisch onderzoek, en dat moet helemaal niet opbouwend maar wel kritisch zijn.
Overigens is voor democraten ook negatieve kritiek op wat dan ook OK. Citaat:
Vervolgens is mij geen enkele wet bekend die zou verbieden "homo's zich minderwaardig te laten voelen". Je geeft je tenslotte nogal lelijk bloot, door niet-opbouwende kritiek hier gelijk te stellen met "discriminatie". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3584 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is gewoon niet waar en zo ja, dat hij daar dan maar eens een bron van geeft. Ik zet in mijn handtekening dat ik de grootste homohater ben van het gans forum, gedurende een hele week. Voel je uitgedaagd. Maar als bartje dat niet kan, dan staat daar tegenover dat hij zijn valse beschuldigingen onmiddelijk stopzet en weer inhoudelijk gaat discuteren. Dat is voor mij ook de enige voorwaarde om hem van mijn negeerlijstje te halen. Als ik onredelijk ben zeg me waar en ik zal trachten tegemoet te komen. Ik hoop dat de heisa hiermee afgelopen is en de ware aard van bartje door iedereen erkend wordt in de eerste plaats door zichzelf. Amen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 28 december 2006 om 16:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3585 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3586 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *dubbel*
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 28 december 2006 om 16:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3587 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3588 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3589 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3590 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan nog te bedenken dat die partij het grootste miezertje van heel België als partijleider heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3591 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3592 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij is er trouwens van overtuigd dat als hij stopt met reageren, hij mij eigenlijk gelijk geeft. En zegt dat ook aan anderen.Wat een bekrompen mening http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=3412 Stellingen worden onderbouwd met argumenten en niet met altijd weer hetzelfde plaatje die enkel op de man speelt ipv de bal. Zo gaat dat niet. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 28 december 2006 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3593 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Maakt niet veel uit. Het is hier aan het ontsporen. Er valt hier wel wat te zeggen voor beide partijen. Ik heb mij de laatste paar bladzijdes actief in de discussie gemengd met Paulus. 1. Ik heb geen expliciet homofobe uitspraken gezien, gewoon het theoretische betoog dat homoseksualiteit minder functioneel zou zijn en dus minderwaardig zou zijn aan heteroseksualiteit. Het *theoretische* betoog, waarin ik en vele anderen beter dan mij hem van tegenargumenten hebben bediend die hij (goed/slecht) heeft afgeweerd. 2. Zijn *impliciete* opmerkingen kunnen echter wel kwetsend zijn, en zeker door ze te verpakken in een zogezegde objectieve, zakelijke en wetenschappelijke tekst. Hierdoor lijken ze op het eerste zicht aanvaardbaar, maar blijft hun ware aard gewoon pervers. Let op, hiermee noem ik Paulus niet pervers. Door homoseksualiteit als minderwaardig te bestempelen via zogezegde objectieve methodes die vol gaten zitten, gaat het theoretische betoog lijken op een axioma, waartegen uiteraard gereageerd wordt. Toen ik heteroseksualiteit 'minachte' kreeg ik ook extremere reacties uit de hetero-hoek. Het kan dan ook niet dat het Paulus erg verbaasde dat er extreme reacties komen op zijn extreme stellingen. Ik kan hierbij niet anders dan concluderen dat Paulus voor een groot deel een theoretisch en hypothetisch betoog voert, gedeeltelijk als advocaat van de duivel. Er is maar één ding erger dan lage perversiteiten verkondigen, en dat is perversiteiten verbloemd verpakken, en die verkondigen als waarheden. Laatst gewijzigd door Ozymandias : 28 december 2006 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3594 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Alleen als de indruk ontstaat dat je dat wil opleggen, roep je weerstand op. Citaat:
Nu, van een D66-er zou ik niet verwachten dat hij het huidige bestel als democratisch bestempelt. Hooguit als representatief-democratisch, en zelfs dat is het Belgisch regime niet. Citaat:
Wat betekent "schaden"? En waarom zou je een ander niet mogen schaden? Dagelijks wordt er in alle richtingen geschaad, zonder dat daar ook maar een haan naar kraait. Dit geldt a fortiori voor minderwaardig laten voelen. Zo schaadt de overheid ons permanent door ons geld te roven en poogt ze ons minderwaardig te laten voelen door onze menselijke soevereiniteit te roven. En waarom staat minderwaardig laten voelen per definitie gelijk met schaden? Laatst gewijzigd door baarle : 28 december 2006 om 17:01. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3595 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door Paulus : 28 december 2006 om 17:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3596 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3597 |
Burger
|
![]() En wat te zeggen van biseksuelen, die "volledig functioneel" zijn (om het in Paulus' termen te zeggen), maar zowel door een hoop hetero's als door een hoop gay people erg scheef worden bekeken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3598 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat de meeste Paulus niet begrijpen.
Het gaat over homosexualiteit op zich, niet over een persoon die homosexueel is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3599 |
Gouverneur
|
![]() En dat bedoel ik met de verbloeming van perversiteiten. Bij de Nazi's ging het niet om Joden, maar om het Jodendom. Het was niet persoonlijk hun fout dat ze in de weg zaten van het Arische Ras, gewoon de fout van hun Jodendom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3600 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat: