![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#3621 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3622 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Ozymandias : 28 december 2006 om 17:38. |
|
|
|
|
|
|
#3623 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#3624 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#3625 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je doet net alsof ik dat doe met tactische redenen. En dat is weldegelijk onder de gordel. Ik probeer gewoon bij het onderwerp te blijven. Citaat:
Maar als je dat zegt tegen een homo, dan is hij verschrikkelijk die p gekwetst, doe je dat om hem te pesten, om hem te kwetsen, ben je een homofoob een homohater, noem maar op. Sta je dan nooit eens stil bij het feit dat dergelijke beschuldiging ook kunnen kwetsen en je in feite net doet, wat je de andere verwijt? Als ik zeg dat homosexualiteit afwijkt van de norm, dan bedoel ik niet de homosexueel te kwetsen. Ik heb het over homosexualiteit. Ik vind doofheid ook een afwijking, kleurenblindheid ook. Maar ik vind dat niet om dove en slechtziende mensen te kwetsen en te vernederen of zo hoor. Ik noem dat zo omdat het zo heet. En die mensen zien dat ook niet als beledigend. Zij erkennen hun mankement en voelen zich als mens daardoor niet persoonlijk aangevallen. Maar o wee als je dat durft zeggen over homosexualiteit. Ik zou haast zeggen dat ze daarin ook niet normaal zijn, maar ik laat het nu even zo. Paulus. |
||
|
|
|
|
|
#3626 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
't feit dat ik je verweet die pijlers langs geen kanten de respecteren zat je heel hoog ... vandaar dit laatste dispuutje Citaat:
ik reageerde slechts op Citaat:
en om je verder op je wenken te bedienen : - neen ik hoef het helemaal niet eens te zijn met je - het is hier al menige male aan bod geweest, uitstekend beargumenteerd door Edina ea - ik wacht op je 'fundament' van die stelling alvorens dat ik dat als stelling zal aanvaarden ... tot dan toe blijft het maar een veronderstelling Citaat:
ps. en nu ga ik een poging wagen de algemene lijn van dit topic en andersman visie te lezen ipv met je verder te blijven spelen Laatst gewijzigd door praha : 28 december 2006 om 17:45. |
||||
|
|
|
|
|
#3627 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Daarmee zeg ik helemaal niet dat homoseksualiteit buiten de discussieruimte wordt geplaatst, noch dat dat gebeurt bij homo's. Over alles moet een gezonde discussie mogelijk zijn, en alles moet te bespreken zijn. Maar als Paulus van in het begin zijn stelling niet had 'afgezwakt' door homoseksualiteit en homo's los te koppelen, had hij nooit de dingen kunnen zeggen die hij nu zei. Mijn punt is dat hij dezelfde perverse boodschap van minderwaardigheid verkondigt, maar onder een mooiere naam. Dat is minstens even verdorven. Is dat niet het doel van elke discussie ? Total Understanding Is Total Love. Mooi, hè |
|
|
|
|
|
|
#3628 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Het laatste taboe dat moet doorbroken worden...... het homo-taboe....
|
|
|
|
|
|
#3629 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Jezelf accepteren met alles erop en eraan: dat lijkt me de kern van de zaak. Eenmaal je daarin geslaagd bent, verdwijnt de dringende noodzaak dat anderen je ook accepteren. En wonder boven wonder: als een mens erin slaagt om zichzelf te accepteren, met puisten, mankementen en kwetsuren incluis, dan volgt de erkenning door de anderen meestal vanzelf.
|
|
|
|
|
|
#3630 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 28 december 2006 om 17:52. |
||||||
|
|
|
|
|
#3631 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
ik had het kunnen denken ! Paulus was aan 't vissen teneinde wat aan bronvervuiling te doen in het verdere gesprek alleen jammer dat ge zelfs tot liegen en zware insinuaties moet overgaan om dat te bereiken Citaat:
je weet precies wat de vraag was die je straal negeerde ( post #3476 ) Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 28 december 2006 om 17:53. |
||||
|
|
|
|
|
#3632 | |
|
|
Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
|
|
|
|
|
#3633 |
|
Vreemdeling
|
hehe paulus die praha is u aan het uitpluimen hoor
|
|
|
|
|
|
#3634 | |
|
|
Citaat:
Gaia.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
|
|
|
|
|
#3635 |
|
Vreemdeling
|
HAHA das een goei gaia
|
|
|
#3636 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#3637 | ||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
2 klopt als een bus 3 dat kan weldegelijk. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En dat weet je best. Paulus. |
||||||||
|
|
|
|
|
#3638 |
|
|
Mekaar levend opvreten is doodnormaal in dierenwereld
Moeten we kannibalen dan ook normaal vinden ? |
|
|
|
|
|
#3639 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
.
Laatst gewijzigd door praha : 28 december 2006 om 18:19. |
|
|
|
|
|
#3640 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
neen er is geen tegenspraak iemand kan perfect die theorie aanvaarden en dat als de verklaring bezien zonder er zich nog maar van te vergewissen waarop ze zich berust en dat is nu precies het leuke aan jou je hebt er inderdaad nog geen expliciete uitspraken over gedaan maar elk argument dat je kreeg van anderen dat zich er enigzins op berust of op het raakvlak begaf is er door jou ( volgens jou ) precies onderuit gehaald door het negeren ervan Laatst gewijzigd door praha : 28 december 2006 om 18:19. |
|
|
|
|