![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4601 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Linkshandigheid staat het schrijven met een vulpen in de weg. Linkshandigheid is dus minderwaardig tov rechtshandigheid. Maar je stelt dat dat niet waar is, omdat ze het wel zouden kunnen. Het verloochenen is hier zogezegd niet van tel. Dat je hier fluiten bij betrekt, slaat nergens op. Seksualiteit heeft als eerste functie procreatie (jouw woorden). Hetgeen wat homoseksualiteit minderwaardig maakt zit hem in die eerste functie (jouw woorden). De eerste functie van rechtshandigheid is niet fluiten, of welk ander voorbeeld dan ook. Het is schrijven. [Edit: een zin die foutief aanvallend was op te vatten] Laatst gewijzigd door Ozymandias : 4 januari 2007 om 15:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4602 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=4589 Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4603 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4604 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet het verschil natuurlijk ook een beetje willen begrijpen. Bovendien heb ik niet gezegd dat het kunnen voortplanten de eerste functie is zoals jij beweert. Een belangrijke dat wel, maar niet de eerste of de laatste of wat dan ook. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4605 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Kronkel kronkel kronkel... Een paling in een emmer snot heeft er niet aan...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4606 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En de berichten waar hij zelfs niet al kronkelend onderuit komt, negeert hij naar goede gewoonte natuurlijk weeral!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4607 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Twee "handigheden", de ene is minderwaardig omdat ze de belangrijkste functie mist tov de tweede. De tweede (linkshandigheid) kan die functie vervullen, maar dan verloochent ze zichzelf. MAAR hier is dat niet van tel. Linkshandigheid mist wel de belangrijkste functie: schrijven met een inktpen. Dat was op z'n minst vroeger de enige manier van schrijven. Met eerste functie, bedoelde ik ook belangrijkste functie. De first lady is ook niet letterlijk de eerste dame ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4608 |
Gouverneur
|
![]() Precies, maar ik blijf nog even volharden in de boosheid, en probeer hem met argumenten iets te doen inzien. (Wat ik bij Kaffer al heb opgegeven.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4609 |
Europees Commissaris
|
![]() Twee woorden, meer wil ik er echt niet aan vuil maken aan een discussie als deze: evolutionair evenwicht.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4610 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4611 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 4 januari 2007 om 16:41. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4612 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier se, daar se, den Dies begot!
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4613 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het schrijven met de inktpen. Citaat:
Tenzij hij van links naar rechts schrijft, dat is geen valabele opmerking. Dan ga je onnatuurlijke aanpassingen doen, en dat wil jij ook niet voor die homo's doen (zoals kunstmatige insiminatie). Handigheid, in de zin van het beter controleren van één hand dan de andere door de hersenen ? Ja, dan is schrijven de belangrijkste functie van het gedetailleerde besturen van die hand. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4614 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bovendien dacht ik dat mierenmelken met één hand het moeilijkste was. Alle gekheid op een stokje, nog aan toe. Zie je nu echt niet in dat je vergelijking niet opgaat? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 4 januari 2007 om 17:13. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4615 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Je weet best wat ik bedoel met onnatuurlijke aanpassingen. Het is niet natuurlijk in onze cultuur om van rechts naar links te schrijven. En ik wil helemaal niet bewijzen dat linkshandigen minder functioneel zijn, maar ik wil aantonen dat jij jezelf in de problemen hebt gewerkt door je te verdedigen met "ze (linkshandigen) mogen zichzelf verloochenen om hun functie te vervullen". Als je dat dan ook toepast op homoseksualiteit en homoseksuelen, zie je dat die zijn eerste functie (voortplanting, zo vind jij) niet verliest. Waardoor ze niet minderwaardig is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4616 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4617 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een vergelijking die overigens niet opgaat. Ik hoop maar dat je nu niet zal doen zoals Raf en Edina en Khonnor door de rest van de thread te herhalen dat je mijn stelling weerlegd hebt, want dat heb je duidelijk niet. Als je niet snapt waarom, wil ik je dat nog altijd eens uitleggen. Paulus. Mijn stelling. Het is overduidelijk dat homoseksualiteit niet kan zorgen voor de procreatie van de menselijke soort en het is ook overduidelijk dat heteroseksualiteit dat wel kan en dusdanig ten minste één functie meer heeft. Dat betekent dat homoseksualiteit minder functioneel is. Iets met minder functies heeft ook minder waarde, gezien je het niet voor zoveel doeleinden kunt gebruiken als datzelfde iets, met minder functies. Minderwaardig is het woord dat gebruikt wordt om aan te duiden dat iets minder waarde heeft. Let wél en dat wil ik benadrukken. Niet de homoseksuele mens is minderwaardig, maar wel zijn seksualiteit. Net als de kleurenblinde mens niet minderwaardig is, maar wel zijn manier van zien. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 4 januari 2007 om 17:44. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4618 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4619 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4620 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het woordje 'ernstig' niet gebruikt om de graad van de afwijking aan te duiden Edina. Doe dat dan ook niet in mijn plaats, want nadat ik je dit reeds verschillende keren vroeg, is dat erg misplaatst.
Paulus. |
![]() |
![]() |