![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2001 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of u bent gewoon naief, óf u wil deze leugens gewoon enorm graag geloven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2002 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ga jij mij zeggen dat die man niet fransdol is? Ga jij mij zeggen dat hij Nederlands niet als een minderwaardige taal beschouwd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2003 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2004 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U zou beter de partijsubsidies en media-aandacht voor de partijen eens met elkaar vergelijken. In die zin zijn wij de grootste partij van het land ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2005 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2006 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Leer uw taal misschien eerst eens correct schrijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2007 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zelfs de meest obscure kandidaten op de lijst van de wereldberoemde partij "Preservons Engeland" behaalden meer voorkeurstemmen dan u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2008 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En geef tegelijk misschien ook een antwoord op de mijne: http://forum.politics.be/showpost.ph...6&postcount=38 Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 5 januari 2007 om 12:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2009 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ergens is B.U.B. stemmen op gemeentelijk vlak niet eens evident. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2010 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2011 |
Minister-President
|
![]() Ik ken anders wel mensen die vóór de verkiezingen met veel vuur verdedigden dat de BUB allesbehalve een one-issue-partij was, die wel degelijk bestaansrecht had en wel degelijk op gemeentelijk vlak iets te betekenen kon hebben, dat de gemeenteverkiezingen het begin zouden zijn van de grote doorbraak van de BUB, dat het allemaal dáár zou beginnen veranderen... Was jij daar niet één van, Hans?
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2012 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Oh, in veel zinnen hoor!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2013 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als we de uitgebrachte stemmen op een rijtje zetten, blijkt het nergens evident.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2014 |
Minister-President
|
![]() Mis, Hans, in die zin is de MOSRP (de 'Maak Ossaert Stinkend Rijk Partij' die ik eerder eens heb opgericht) de grootste, die zonder partijsubsidies of media-aandacht er wel in slaagt om haar volledige kiespotentieel - 100% - aan te spreken!
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2015 |
Banneling
|
![]() Wat ik zo amusant vond tijdens de fameuze RTBF-reportage is dat er méér Belgisch-gezinden protesteerden dan Vlaams-gezinden feest vierden en die Vlaams-gezinden (aan het Vlaemsch parlement) waren dan ook nog allemaal oude knarren. Het Vlaams-nationalisme interesseert blijkbaar alleen nog maar een groepje bejaarden. Op de Ijzerbedevaart is de gemiddelde leeftijd ook 80 jaar.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2016 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2017 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deze mensen werden geenszins "ingehuurd", maar deden dit op vrijwillige basis. Raar dat zo weinig flaminganten dan zijn komen opdagen hoewel zelfs het VB aan de uitzending meedeed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2018 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Heb jij eigenlijk wel de actualiteit gevolgd, zo kort na die uitzending, of heb jij een hele week in katzwijm dan wel extase doorgebracht?
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. Laatst gewijzigd door ossaert : 5 januari 2007 om 14:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2019 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Of uw eigen posts uit de periode dat u uit de BUB was gestapt. ![]() Laatst gewijzigd door lomeanor : 5 januari 2007 om 14:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2020 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |