![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: STEMPLICHT OF STEMRECHT | |||
stemRECHT |
![]() ![]() ![]() |
15 | 45,45% |
stemPLICHT |
![]() ![]() ![]() |
18 | 54,55% |
Aantal stemmers: 33. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht eerst dat die poll draaide om het al dan niet afschaffen van die plicht. Jammer genoeg is ook mijn partijvoorzitter Steve Stevaert, gekant tegen het afschaffen van die plicht. Onbegrijpelijk vind ik dat.
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor EU-burgers is het recht. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik meende dat indien EU-burgers wensen te gaan stemmen, ze zich moeten inschrijven of zoiets. Nadat ze ingeschreven werden zijn ze verplicht.
Zoiets als een charter reserveren! daar moet je ook mee mee of je bent je geld kwijt! Maar je mag wel zelf kiezen of je wenst mee te gaan! Voor vreemdelingen zou hetzelfde gelden meen ik. Belgie kan toch onmogelijk aan onderdanen van een andere staat de VERPLICHTING tot stemmen opleggen ![]() ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |