Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 januari 2007, 13:07   #41
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar Bekijk bericht
Toch nog wat denkvermogen, geeft hoop !
De meeste Blokkers op deze site hebben paardenkleppen aan, hoewel ze van nature schapen lijken te zijn...
Zoiets als hieronder?

Oud 12 januari 2007, 13:33   #42
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht
het belang is onschadelijk geworden, het cordon on de gemeentes is perfect gehandhaafd. de grote steden zijn voorgoed verloren (maar dat is dan weer de schuld van migranten bla bla enz)

hét cruciale moment is voorbij en de belangers (vooral de top) weet het maar al te goed. "de reactie van flupke terwijl hij niet wist dat hij nog opgenomen werd , spreekt boekdelen. " we zijn eraan"

het cordon doet zijn job. brullen, schelden, illusies en dergelijke veranderen daar hoegenaamd niets aan.
ge hebt gelijk wat de steden betreft
ttz daar doet het vreemdelingenstemrecht, de snelbelgwet en dus de demografische tendens zijn werk ...
ge vergeet echter te vermelden dat de overgrote meerderheid van dorpen en kleindere steden nog voor de bijl moeten ...
't is trouwens alleen maar door uitsluitend op Antwerpen en Gent te focussen dat de media de laatste zwarte zondag als grijze zondag verkocht kregen ... wacht tot mei ! we zullen dan koppen tellen ... dan kan je de centrumsteden immers niet zo makkelijk het globaal resultaat laten vertekenen ...

Laatst gewijzigd door Anna List : 12 januari 2007 om 13:34.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2007, 13:46   #43
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ttz daar doet het vreemdelingenstemrecht, de snelbelgwet en dus de demografische tendens zijn werk ...
ge vergeet echter te vermelden dat de overgrote meerderheid van dorpen en kleindere steden nog voor de bijl moeten ...
't is trouwens alleen maar door uitsluitend op Antwerpen en Gent te focussen dat de media de laatste zwarte zondag als grijze zondag verkocht kregen ... wacht tot mei ! we zullen dan koppen tellen ... dan kan je de centrumsteden immers niet zo makkelijk het globaal resultaat laten vertekenen ...
Dat was bij de VU (na Eggermont) ook zo, het was wel het begin van de grote slachting. Wacht tot (op hun beurt) bij de VB-beroepsprofiteurs een aantal vette mandaten in de wind staan. We gaan nog lachen.
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2007, 13:48   #44
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar Bekijk bericht
Dat was bij de VU (na Eggermont) ook zo, het was wel het begin van de grote slachting. Wacht tot (op hun beurt) bij de VB-beroepsprofiteurs een aantal vette mandaten in de wind staan. We gaan nog lachen.

wie is Eggermont ?
Oud 12 januari 2007, 14:00   #45
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
maar telt gij toch gerust kopkes ....voor de zoveelste keer , WAT ZIJT GE ER'weer)MEE ?

Het valt bovendien nog te bezien dat het belang geen stemmen zal verliezen aan afhakers en/of Dedecker , het kartel cdnva

Maar laten we u even gelukkig maken, en het belang verliest niets, wint zelfs ...1 % of een paar % , WAT ZIJT GE ERMEE ?

Rien de knots voor de zoveelste keer !

het cordon diende gebroken te worden op gemeentelijk vlak om zo te kunnen doorstoten naar de Vlaamse regering. het cruciale moment is voorbij.
Zeg het al zovele verkiezingen, op de dag van de resultaten staan ze luid hoera te roepen bij het VB, dat duurt welgeteld EEN dag, en nadien lachen de anderen .

(alhoewel dat lachen bij het VB niet bepaald het scenario was bij de laatste verkiezingen.)

jullie zijn als die jongen die gedoemd is door de meisjes als "zo'ne lieve gast waar ge tof mee kunt babbelen" , bestempeld te worden. Die lijkt wéken/maanden aan de winnende hand en toch is het altijd hetzelfde type dat diezelfde meisjes ze op korte tijd binnendoet terwijl die jongen daar telkens gefrusteerd moet op toezien

en opnieuw en opnieuw in de waan leven "maar dit keer, DAN"... tot jullie grijs haar hebben en in een ouderlingenhuis zitten terwijl ge uw fruitsapje krijgt van fatima en Mo.... Alleen Als ge braaf zijt he..
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2007, 14:09   #46
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
maar telt gij toch gerust kopkes ....voor de zoveelste keer , WAT ZIJT GE ER'weer)MEE ?

Het valt bovendien nog te bezien dat het belang geen stemmen zal verliezen aan afhakers en/of Dedecker , het kartel cdnva

Maar laten we u even gelukkig maken, en het belang verliest niets, wint zelfs ...1 % of een paar % , WAT ZIJT GE ERMEE ?

Rien de knots voor de zoveelste keer !

het cordon diende gebroken te worden op gemeentelijk vlak om zo te kunnen doorstoten naar de Vlaamse regering. het cruciale moment is voorbij.
Zeg het al zovele verkiezingen, op de dag van de resultaten staan ze luid hoera te roepen bij het VB, dat duurt welgeteld EEN dag, en nadien lachen de anderen .

(alhoewel dat lachen bij het VB niet bepaald het scenario was bij de laatste verkiezingen.)

jullie zijn als die jongen die gedoemd is door de meisjes als "zo'ne lieve gast waar ge tof mee kunt babbelen" , bestempeld te worden. Die lijkt wéken/maanden aan de winnende hand en toch is het altijd hetzelfde type dat diezelfde meisjes ze op korte tijd binnendoet terwijl die jongen daar telkens gefrusteerd moet op toezien

en opnieuw en opnieuw in de waan leven "maar dit keer, DAN"... tot jullie grijs haar hebben en in een ouderlingenhuis zitten terwijl ge uw fruitsapje krijgt van fatima en Mo.... Alleen Als ge braaf zijt he..
haha lees ik daar frustratie uit persoonlijke ervaring in je post, Brutus ?

kijk, mijn persoonlijke agenda is het opblazen van deze ondemocratische staat (al de rest -links-rechts-vreemdelingen-criminaliteit-milieu is daaraan ondergeschikt), en het cordon is daar nog steeds de beste garantie voor, want idd ik schat de VB'bestuurders niet hoger in dan de VU bestuurders toen zij voor t eerst de kans kregen om mee te doen ... dus wat mij betreft : liefst ongecompromiteerd aan de kant tot het moment dat t er op aankomt ! (en dat zal steeds een verkiezing voor het Vlaams parlement zijn, want daar wordt de Vlaamse onafhankelijkheid uitgeroepen.) en als we zien dat zij nu al de enige oppositiepartij zijn aldaar (de anderen moesten mathematisch al samen) dan ziet het er nog altijd rooskleurig uit.

zo hierbij hoop ik je ook een beetje inzicht verschaft te hebben in een mogelijke motivatie en verwachtingen van een VB'er
Oud 12 januari 2007, 14:19   #47
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
haha lees ik daar frustratie uit persoonlijke ervaring in je post, Brutus ?
nee, integendeel

Citaat:
kijk, mijn persoonlijke agenda is het opblazen van deze ondemocratische staat (al de rest -links-rechts-vreemdelingen-criminaliteit-milieu is daaraan ondergeschikt), en het cordon is daar nog steeds de beste garantie voor, want idd ik schat de VB'bestuurders niet hoger in dan de VU bestuurders toen zij voor t eerst de kans kregen om mee te doen ... dus wat mij betreft : liefst ongecompromiteerd aan de kant tot het moment dat t er op aankomt ! (en dat zal steeds een verkiezing voor het Vlaams parlement zijn, want daar wordt de Vlaamse onafhankelijkheid uitgeroepen.) en als we zien dat zij nu al de enige oppositiepartij zijn aldaar (de anderen moesten mathematisch al samen) dan ziet het er nog altijd rooskleurig uit.
compleet irrelevant, ze zijn al zolang de enige oppositiepartij in 't stad.
wederom : WAT ZIJT GE ERMEE ?

Citaat:
zo hierbij hoop ik je ook een beetje inzicht verschaft te hebben in een mogelijke motivatie en verwachtingen van een VB'er
Je toont vooral aan dat ie droomt en in rondjes blijft draaien met de slogan :"maar dit keer dan"

Maar ja, van mij mogen ze gerust hoor ! zoals ik al zei het VB is nu zo goed als onschadelijk geworden.
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
Oud 12 januari 2007, 20:03   #48
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
wie is Eggermont ?
Lapsus: Egmont natuurlijk...
Maar dat weet ge ook nietwaar, een goed excuus om niet te moeten ingaan op de inhoud...
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2007, 12:52   #49
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

Wat ik versta onder extreemrechts word goed geïllustreerd met dit korte filmpje http://www.youtube.com/watch?v=8fitl4ARpIc
Een hemelsbreed verschil dus met het Vlaams Belang en diens kiezers/militanten.
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2007, 13:38   #50
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker Bekijk bericht
Ik wil zeggen dat het belang zich ook met andere dingen bezighoudt dan met het tegen de schenen van iedereen schoppen en alleen maar nee zeggen!
Ach zo? Je verbaast me... geef eens een voorbeeld?
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2007, 16:33   #51
Don Quichote
Banneling

Standaard

Als het VB waardeloos is, waarom heeft men er dan zo 'n bang van?

De waarde van het VB is ondubbelzinnig.

Voor mij, 1 miljoen andere Vlamingen, plus degenen die er nog gaan bijkomen.
Don Quichote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2007, 08:46   #52
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Don Quichote Bekijk bericht
Voor mij, 1 miljoen andere Vlamingen, plus degenen die er nog gaan bijkomen.
Voila zo horen we het graag. Het is de taak van iedere sympathisant of militant hun medemensen duidelijk te maken dat er binnenkort een veroordeling op komst is en hoe dit op schandalige manier tot stand kwam. De meest gevoelige kiezers zijn de zwevende, als je daar niet genoeg op inhakt speel je ze zeker kwijt.
Men leest enkel het negatieve over het VB in de media, maar ze krijgen nooit een tegenwoord te horen. De beste reclame blijf vind ik de mond aan mond reclame.
Bv: facteur Jef die zegt "het zijn toch altijd dezelfde die stelen he" na een stresserende tegenvallende dag op het werk. Wij VB'ers begrijpen de dagdagelijkse viesgezindheid waarmee we geconfronteerd worden door rottende maatschappelijke problemen.
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2007, 08:57   #53
john bell hood
Banneling

john bell hood's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Internaut Bekijk bericht
Wat ik versta onder extreemrechts word goed geïllustreerd met dit korte filmpje http://www.youtube.com/watch?v=8fitl4ARpIc
Een hemelsbreed verschil dus met het Vlaams Belang en diens kiezers/militanten.
De skinheads zijn OOK extreemrechts maar er zijn er nog veel andere.Het probleem met de skinheads is dat men bij sommigen kan twijfelen aan hun ideologische diepgang en ze hebben te weinig discipline.Ze moeten zich in het openbaar gedragen als ze in een politiek partij willen functionneren.Uw filmpje schokt mij niet.Extreemlinkse betogers aanvallen heb ik ook nog gedaan en zoiets moet altijd kunnen.Een zeer inspirerend filmpje.Ik heb voor het overige liever een skin dan mannekes in een schoon kostuum die van het minste in hun broek doen.Ze moeten alleen leren in de pas lopen.
john bell hood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2007, 09:00   #54
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Don Quichote Bekijk bericht
Als het VB waardeloos is, waarom heeft men er dan zo 'n bang van?.
De andere partijen, en vooral de sossen zijn juist erg blij met het Vb, het garandeert juist hun deelname keer op keer. Sommige vb'ers hebben dat eindelijk doorgekregen dat ze uiteindelijk links in het zadel houden.

Citaat:

Voor mij, 1 miljoen andere Vlamingen, plus degenen die er nog gaan bijkomen
het zijn er geen miljoen

Gaan er bij komen ? geen idee , dedecker zal zijn ding ook wel doen.

maar wederom doe er gerust wat bij , WAT ZIJT GE ER WEER MEE ?

hetzelfde rondje draaien : dit keer dan... en uiteindelijk : NIETS

De echte waarde van het VB is dat het links een garantie op bestuur geeft.

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 14 januari 2007 om 09:03.
Oud 14 januari 2007, 23:54   #55
baseballpolitieker
Perm. Vertegenwoordiger VN

baseballpolitieker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john bell hood Bekijk bericht
De skinheads zijn OOK extreemrechts maar er zijn er nog veel andere.
Dus u zegt dat de het vb even erg is als die skinheads! Toch liever een bende vb 'ers tegen het lijf lopen dan die skinheads hoor! Ik vind agressie veel langer dan gewoon ideologieen !

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2007, 13:24   #56
deryz
Staatssecretaris

deryz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De echte waarde van het VB is dat het links een garantie op bestuur geeft.
prachtige democratie hier hé, links vind een cordon uit en hierdoor zijn ze altijd zeker van machtsdeelname, zeer democratisch
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be