![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ttz daar doet het vreemdelingenstemrecht, de snelbelgwet en dus de demografische tendens zijn werk ... ge vergeet echter te vermelden dat de overgrote meerderheid van dorpen en kleindere steden nog voor de bijl moeten ... 't is trouwens alleen maar door uitsluitend op Antwerpen en Gent te focussen dat de media de laatste zwarte zondag als grijze zondag verkocht kregen ... wacht tot mei ! we zullen dan koppen tellen ... dan kan je de centrumsteden immers niet zo makkelijk het globaal resultaat laten vertekenen ... Laatst gewijzigd door Anna List : 12 januari 2007 om 13:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het valt bovendien nog te bezien dat het belang geen stemmen zal verliezen aan afhakers en/of Dedecker , het kartel cdnva Maar laten we u even gelukkig maken, en het belang verliest niets, wint zelfs ...1 % of een paar % , WAT ZIJT GE ERMEE ? Rien de knots voor de zoveelste keer ! het cordon diende gebroken te worden op gemeentelijk vlak om zo te kunnen doorstoten naar de Vlaamse regering. het cruciale moment is voorbij. Zeg het al zovele verkiezingen, op de dag van de resultaten staan ze luid hoera te roepen bij het VB, dat duurt welgeteld EEN dag, en nadien lachen de anderen . (alhoewel dat lachen bij het VB niet bepaald het scenario was bij de laatste verkiezingen.) ![]() jullie zijn als die jongen die gedoemd is door de meisjes als "zo'ne lieve gast waar ge tof mee kunt babbelen" , bestempeld te worden. Die lijkt wéken/maanden aan de winnende hand en toch is het altijd hetzelfde type dat diezelfde meisjes ze op korte tijd binnendoet ![]() en opnieuw en opnieuw in de waan leven "maar dit keer, DAN"... tot jullie grijs haar hebben en in een ouderlingenhuis zitten terwijl ge uw fruitsapje krijgt van fatima en Mo.... Alleen Als ge braaf zijt he.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() kijk, mijn persoonlijke agenda is het opblazen van deze ondemocratische staat (al de rest -links-rechts-vreemdelingen-criminaliteit-milieu is daaraan ondergeschikt), en het cordon is daar nog steeds de beste garantie voor, want idd ik schat de VB'bestuurders niet hoger in dan de VU bestuurders toen zij voor t eerst de kans kregen om mee te doen ... dus wat mij betreft : liefst ongecompromiteerd aan de kant tot het moment dat t er op aankomt ! (en dat zal steeds een verkiezing voor het Vlaams parlement zijn, want daar wordt de Vlaamse onafhankelijkheid uitgeroepen.) en als we zien dat zij nu al de enige oppositiepartij zijn aldaar (de anderen moesten mathematisch al samen) dan ziet het er nog altijd rooskleurig uit. zo hierbij hoop ik je ook een beetje inzicht verschaft te hebben in een mogelijke motivatie en verwachtingen van een VB'er |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
wederom : WAT ZIJT GE ERMEE ? Citaat:
Maar ja, van mij mogen ze gerust hoor ! zoals ik al zei het VB is nu zo goed als onschadelijk geworden. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Wat ik versta onder extreemrechts word goed geïllustreerd met dit korte filmpje http://www.youtube.com/watch?v=8fitl4ARpIc
Een hemelsbreed verschil dus met het Vlaams Belang en diens kiezers/militanten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach zo? Je verbaast me... geef eens een voorbeeld?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Als het VB waardeloos is, waarom heeft men er dan zo 'n bang van?
De waarde van het VB is ondubbelzinnig. Voor mij, 1 miljoen andere Vlamingen, plus degenen die er nog gaan bijkomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men leest enkel het negatieve over het VB in de media, maar ze krijgen nooit een tegenwoord te horen. De beste reclame blijf vind ik de mond aan mond reclame. Bv: facteur Jef die zegt "het zijn toch altijd dezelfde die stelen he" na een stresserende tegenvallende dag op het werk. Wij VB'ers begrijpen de dagdagelijkse viesgezindheid waarmee we geconfronteerd worden door rottende maatschappelijke problemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Gaan er bij komen ? geen idee , dedecker zal zijn ding ook wel doen. maar wederom doe er gerust wat bij , WAT ZIJT GE ER WEER MEE ? hetzelfde rondje draaien : dit keer dan... ![]() De echte waarde van het VB is dat het links een garantie op bestuur geeft.
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 14 januari 2007 om 09:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dus u zegt dat de het vb even erg is als die skinheads! Toch liever een bende vb 'ers tegen het lijf lopen dan die skinheads hoor! Ik vind agressie veel langer dan gewoon ideologieen !
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |