![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5441 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De opmerking over wildplassen is dezelfde van Tegendradigaard over "sommige dieren eten hun partner op na de seks. Mag mijn vrouw dat dan ook ?" Je moet toch niet ver gaan om die vergelijking te zien ? Tot welk doel had jij anders die opmerking geplaatst ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5442 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb echt niet elke opmerking van iedereen gezien in dit onderwerp, maar het is idd een opmerking in dezelfde richting. Om dan bij het onderwerp te blijven, waar trek je de grens om wel een vergelijking te maken?
Laatst gewijzigd door illwill : 29 januari 2007 om 11:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5443 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik trek geen grens om de vergelijking te maken. Jij zegt "dieren doen dit ook, moeten wij dat dan ook doen ?" Maar daar gaat deze hele draad of openingspost niet over. Er wordt niet gezegd: Omdat dieren het doen, mogen wij het ook doen. Er wordt wel gezegd: Dieren doen het ook, dus gebruik het argument "het is niet natuurlijk" niet tegen homoseksualiteit. Dat heb ik in mijn vorige post duidelijk gemaakt, dat staat in de openingspost, dat staat in de reactie op Tegendradigaard (op de vorige pagina), en dat bedoelde Raf (met permissie) met de relevantie van je vraag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5444 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5445 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik heb me vergist van topic ivm die vraag, ik heb hier geen vraag gestelt en zeker niet aan Raf. Ik heb hier gewoon een opmerking gepost over wildplassen waar Raf is op beginnen mekkeren, er was geen vraag in deze topic van mij. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5446 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5447 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, er was er eentje van mij. En ondertussen is het duidelijk dat je er niet op kan/wil antwoorden en dat je liever de persoonlijke toer opgaat en ouwe koeien uit de gracht haalt.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5448 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben niet degene die begonnen is met persoonlijk te worden, wijs dus met je vinger naar jezelf en niet naar mij. Ik heb jou meerdere malen gevraagt om te stoppen met de persoonlijke discussies, je hebt me rechtuit gezegt dat je doet wat je zelf wilde en dat je er dus niet op in wilde gaan. Vandaar dat je ook een ban hebt gekregen. Ik wil jou gerust hetzelfde voorstel doen samen met de moderatie zoals vroeger om het forum niet verder te vervuilen maar ik denk ook deze keer niet dat je het zult kunnen laten.
Laatst gewijzigd door illwill : 29 januari 2007 om 12:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5449 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5450 |
Gouverneur
|
![]() Je kan wildplassen niet afkeuren omdat het "onnatuurlijk" zou zijn. Daar gaat het hier om. Die vergelijking kan je zover doortrekken als je wilt, er is geen grens (volgens mij).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5451 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom word wildplassen afgekeurd?
![]() |
![]() |
![]() |
#5452 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zowiezo, als je het puur en alleen hebt over natuurlijk of niet é, dan is homosexualiteit zo onnatuurlijk als maar mogelijk is. Puur natuurlijk gezien dient sex voor de voortplanting en de voortzetting van een soort. Je kan maar op 1 enkele natuurlijke manier nakommelingen bekomen, man met een vrouw. Ook is het puur natuurlijk de vagina die dient voor de penis en het andere gat dient voor de uitwerpselen te deponeren. Opnieuw puur natuur passen 2 mannen niet bij mekaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#5453 |
Gouverneur
|
![]() Je gaat te ver in je vergelijking tussen wildplassen en homoseksualiteit. Je gaat jezelf vastpraten. Maar ik wil er in meegaan...
Wildplassen wordt afgekeurd omdat het sociaal gezien niet kan (omdat het niet netjes is), omdat het schade aan gebouwen kan berokkenen, omdat het het stadsbeeld verpest, en omdat kleine kindjes dan blote piemels zien. In je tweede post zeg je dat als je "puur natuurlijk" kijkt, dat homoseksualiteit niet natuurlijk is. Maar dat is fout. Het is wel natuurlijk. Het komt voor in de natuur. Dan is het toch natuurlijk ? Of het goedgekeurd moet worden is iets anders, daar hebben we het nu niet over. Laatst gewijzigd door Ozymandias : 29 januari 2007 om 12:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5454 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
273 pagina's illwill. Lees ze eens eerst ofzo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5455 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() pfff, te laat, zoveel tijd en zin heb ik ook niet hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#5457 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom is aids zo besmettelijk, waarom is er uberhaubt aids?
Als het natuurlijk zou zijn, waarom dan zo dodelijk? By the way, ik heb niets tegen homo's en wat zij in hun slaapkamer uitspoken é, ze doen maar.
Laatst gewijzigd door illwill : 29 januari 2007 om 13:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5458 |
|
![]() Niet dus... pfff... je zou op zijn minst de moeite kunnen doen om de thread eerst even vluchtig door te nemen hé
Laatst gewijzigd door Edina : 29 januari 2007 om 13:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5459 | |
|
![]() Citaat:
(en virussen zijn overigens puur natuur hoor) Laatst gewijzigd door Edina : 29 januari 2007 om 13:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5460 |
|
![]() |
![]() |
![]() |