![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Zoals jou soortgenoten het al eerder deden dus. Niets geweldadigs aan.
|
|
|
|
#62 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dit is echt blubber: het wiebelt aan alle kanten en mist iedere vorm van stevigheid. |
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Als DEN TOREN antwoordt zal ik het u laten weten. P.S. Moet ik eens nagaan door wie die server en webspace betaald wordt ? Je bent niet alleen met je "kennis" hoor. |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Partijlid
|
Onze informaticakennis zegt ons dat,Foundation dezelfde computer gebruikt als Nello(Cedric Vloemans)
|
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nello heb ik zopas een beetje beter leren kennen. Beiden gedroegen ze zich een tijdlang wat 'diplomatischer' dan de rest van de kliek. Een mens slaagt er echter zelden lang in om zijn ware aard te verbergen. Ik weet sinds de ban van Tacitus dat 'beiden' in de grond met identieke Vlamingenafkeer kampen als elke andere BUBBel. Ook beider taalgebruik en schrijfstijl lijken erg op elkaar. Spellingsfouten maken die 'twee' nauwelijks. Jaja, het zijn dus echt niet alleen de nazi's, fascisten en racisten die om één of andere reden met meerdere nicks 'werken'.
|
|
|
|
#66 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Vlaamsnationalisten zijn zelfs nog zotter, en ik heb gemerkt dat de meest normale mensen hier een federale staat willen behouden. Dan trek je snel je conclusies over welk staatsmodel uiteindelijk toch het beste lijkt. En pijn doet het me niet: mijn visie van een katholiek geïnspireerd Belgisch Nederlandstalig model kan perfect toegepast worden in een federale staat.
|
|
|
|
#67 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik zie niet in wat er zo 'zot' is aan pleiten voor een onafhankelijk vlaanderen of een unitair belgië, zolang dit op een beschaafde manier gebeurt.
|
|
|
|
#68 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#69 | ||
|
Minister
|
Citaat:
Om te beginnen zijn wij blij dat wij als zulk gevaar worden beschouwd, en dat wij blijkbaar serieus genomen worden, nu nog, zo erg zelfs dat de moeite wordt gedaan zulke dingen te proberen. Om de eindigen zijn wij iets minder blij dat daardoor verscheidene leden regelmatig van emailadres of telefoonnummer moeten veranderen door het opzoekwerk van KOSMOS en gelijkaardige inlichtingendiensten. Maar ja dat de flaminganten achterbakse methodes gebruiken, dat weten wij dan ook al weer. Wees gerust, ook onze achting voor Vlaams-Nationalisten is gesignaleerd in Australië (nm. 15000 km onder de grond)
|
|
|
|
#70 |
|
Partijlid
|
De B.U.B.vermeld dan ook zelf,de persoonlijke informatie van haar leden op haar eigen website Foundation.
B.U.B. Auguste Reyerslaan 159 1030 Brussel t.: +32(0)2/735.64.99 f.: +32(0)2/732.47.02 [email protected] Nationaal Voorzitter: Hans VAN DE CAUTER Nationaal Ondervoorzitter: Bruno YAMMINE Nationaal Politiek Secretaris: Bob VANGEEL Voorzitster Antwerpen: Kim ROOVERS Ondervoorzitter Antwerpen: Cedric VLOEMANS Secretaris Antwerpen: Davy JANS Voorzitter Brabant: Alain MAHIAT Ondervoorzitter Brabant: Christian DEBATTY Voorzitter Henegouwen: Eric FRAPPART Voorzitter Limburg: Pieter CUSTERS Ondervoorzitter Limburg: David LIPKENS Secretaris Limburg: Joris PIETE Voorzitter Luik: Christophe DETHIER Voorzitter Luxemburg: Kevin DE WILDE Voorzitster Namen: Valérie MOSSERAY Voorzitter Oost-Vlaanderen: Thomas VAN LINTER Ondervoorzitster Oost-Vlaanderen: Ann COOSEMANS Voorzitter West-Vlaanderen : Carlos VAN CAENEGHEM Coördinatoren verkiezingen: Carlos VAN CAENEGHEM en Gustave JANSSENS Communicatie-coördinator: Cedric VLOEMANS (t.: 0479 740 434 ) Programmacoördinator: Daniël CONINCKX [Bekijk / Download het B.U.B. logo] [Homepage] Deze leden geven eveneens hun persoonlijke informatie vrij via verschillende kanalen op het internet,o.a.via messenger(M.S.N.) KOSMOS moet hiervoor geen opzoekwerk verrichten. |
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Die is grappig! Wie legt er nu "een dossier" aan over één of ander minuscuul vriendenclubje dat dweept met de Belgische vlag!? Nog zoiets typisch voor de BUB: ZELFOVERSCHATTING! Buiten dit virtuele forum kent NIEMAND jullie clubje, beste blubbertjes. En NIEMAND heeft behoefte aan zo'n haat-clubje. Dus waarom zouden wij in hemelsnaam "een dossier" aanleggen over iets dat eigenlijk niet bestaat? (op die 2 man en een paardekop na dan) |
|
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#74 |
|
Europees Commissaris
|
En het wordt ook hoog tijd dat de BUB inziet dat de N-VA en het VB niet tegen de Walen zijn, maar tegen de Belgische staat.
|
|
|
#75 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Klopt als een bus! Van voor naar achter, van boven naar onderen en andersom
|
|
|
|
#76 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
En waarom is het Vlaams Blok geen referentiekader? De laatste keer dat ik gezien heb, behaalde het Vlaams Blok - dik tegen mijn zin, want dra gaat u mij nog beschuldigen van sympathie jegens het Vlaams Blok - zo'n 18% van de stemmen.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Banneling
|
We kunnen enkel maar een objectief beeld krijgen wanneer unitarisme, federalisme of andere systemen op hun efficientie en kosten-baten worden berekend. Daarvoor moeten de drie of meer partijen gelijke zendtijd krijgen. Of je het nu wil of niet, de media bepalen alles. Waarom is Stevaert zo populair? Maar het zijn de bekwame mensen �* la Vandenbroucke die het achteraf kunnen oplossen.
|
|
|
|
|
|
#79 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
||
|
|
|
|
|
#80 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Denk je nu echt dat BUB gelooft dat IK het lek zou zijn? WAKE UP hoor. Ik zal de chatlogs hier eens publiceren van de laatste dagen, het is enkel uw halve trouwboek die MIJ tracht aan te spreken, niet wederzijds. Echter, het ligt niet in mijn aard mensen te blokkeren, ik hou niet zo van het cordon sanitaire Bij deze weet iedereen dat IK Hero Kwaak ben, en iedereen zal wel weten dat ik mijn partij niet zal verraden aan mensen als u, JVDB zal wel bevestigen dat IK zijn bron niet ben. Bijna naar Turkije overigens?
|
|