![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() http://www.humanevents.com/article.php?id=19242
Citaat:
Wordt vervolgd ? Laatst gewijzigd door tomcpp : 4 februari 2007 om 23:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Lijkt me sterk dat hij dat dan zou INSLIKKEN...
In een loden omhulsel meenemen lijkt me iets veiliger... en slimmer vooral. Een fabeltje volgens mij! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() En je horloge gelijk zetten lijkt me ook zeer verstandig als je een tijdbom in je koffer hebt liggen ... maar idioten blijven idioten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Wat is de enige toepassing van polonium-210 ? niet-kritische hoeveelheden uranium superkritisch te maken.
Met andere woorden : "kleine" atoombommen tot ontploffing brengen. Laatst gewijzigd door tomcpp : 5 februari 2007 om 14:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Other uses include: Devices that eliminate static charges in textile mills and other places. However, beta particle sources are more commonly used and are less dangerous. A non-radioactive alternative is to just use a high voltage DC power supply to ionise air positively or negatively as required. 210Po can be used as an atomic heat source to power Radioisotope thermoelectric generators via thermoelectric materials. nog ff een aanvulling, er zijn inderdaad wel makkelijkere manieren om iemand te vergiftigen dan polonium 210. De stof transporteren zou op zich niet zo moeilijk zijn, maar het werken ermee duidelijk wel. Laatst gewijzigd door KrisKras : 5 februari 2007 om 17:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge hebt ze toch ook niet allemaal meer op een rij hoor. Hoe lang ga je die debiele kruistocht tegen de Islam eigenlijk nog verder zetten? Ik mag toch hopen dat je zelf beseft dat geen enkele verstandige mens je au serieux neemt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
De stof transporteren zou makkelijk zijn, ja ok. Maar elke detector op elke luchthaven zou een gigantische geioniseerde vlek zien waar je het verstopt. Ook is zo'n lading Po210 maar nauwelijks een paar maanden bruikbaar. Tussen het moment dat het gecreerd wordt en het moment dat je er een atoombom mee tot ontploffing brengt kan maar 3-4 weken zitten, 2 maanden absoluut maximum. Litvinenko moest gewoon die stof met de vlieger op zijn plaats krijgen, omdat schip te lang duurde. Het enige wat op een luchthaven zeker niet door de detector moet is een persoon. Dus ... inslikken maar. En toen ontstak zijn darm/maag/lever en zat het vast. Laatst gewijzigd door tomcpp : 5 februari 2007 om 17:34. |
||
![]() |
![]() |