![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Wat mij betreft is dit niet alleen jaloezie, het is gewoon puur racisme... degoutant dus.
|
|
|
|
#22 |
|
Schepen
|
Over mijn levend lichaam mag iedereen bevelen van wie ik het kan verdragen en mij een goei 13e maand geeft. Zelfs op Cynalco Medics was den baas nen allochtoon: nen Amerikaanse CEO die rondvloog in een helikopter dan nog wel! Laatst gewijzigd door neutraalzwitserland : 3 februari 2007 om 03:22. |
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
|
|
|
|
#24 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik moet van bazen sowieso al niet weten;dat zijn mensen die om te beginnen al geen respect hebben voor het gewone werkvolk.Het is al zo erg genoeg dat je gecommandeert word. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Los van hun origine heb ik een allergie aan bazen.
Maar in volgorde was/is het -een Amerikaan => een Oostenrijker =>een Schot => een Belg => een Indiër => een Fransman => een Belg.... en het moet gezegd, de Belgen waren/zijn de meest irritante omhooggevallen arrogante leugenachtige incompetente smeerlappen |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Minister
|
Ik zou het hier zeer moeilijk mee hebben, niet omdat het een allochtoon zou zijn, maar omdat ik dan weer een baas zou hebben. Brrr, ik moet er niet aan denken.
|
|
|
|
#27 |
|
Minister-President
|
Als hij of zij het verdient (lees geen quota gedoe) een betrekking in het hogere kader te krijgen, en zich op een normale manier profileert kan ik er niks op tegen hebben. Dat het raar zal aanvoelen en wat aftasten worden van wat kan en wat niet kan weet je sowieso ... maar dat heb je bij elke leidinggevende.
|