![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() KlikDe stad Antwerpen wil een agentschap oprichten om werkzoekenden aan een job bij de stadsdiensten te helpen. Dat heeft Schepen Robert Voorhamme vanmorgen aangekondigd in Wakker op Zondag. Weinig kandidaten slagen nu in het stadsexamen en via het agentschap zouden de werkzoekenden eerst ervaring kunnen opdoen voor ze deelnemen aan de examens.
Bron/ATV Positieve discriminatie noemen ze dit hé,we geven elke allochtoon gewoon een jobke aan de stad zonder dat ze daar iets voor hoeven te kennen,zelfs geen Nederlands.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
werkzoekenden zijn dus allochtonen, goed om te weten, daar hebben we het dan steeds over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() seut
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoveel gebuisden?
Hebt ge die 2 vragen gelezen? "Als ik de zijde van een vierkant verdubbel, dan is hij:" * 2 keer groter * 4 keer groter * 8 keer groter * geen idee en "Wat weegt het zwaarst?" * 750 gram cement * 0.9 liter water * 4/5 kilo beton * geen idee Als alle vragen zo zijn... arm Antwerpen ![]() Laatst gewijzigd door Dronkoers : 19 februari 2007 om 18:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() moet je dan al kennis hebben om te leunen op ne bezem?
en dit is dan geen rascisme zeker? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Staatssecretaris
|
![]() ach ja van linkse rakkers moeten we ook niet veel verwachten hé
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Er staat in het bericht niets over allochtonen, en kijk eens naar de topictitel...
Verder, echt belachelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() Nu nog de ca 20.000 illegalen legaliseren en klaar is kees!
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Waar staat het dat ze zelfs geen nederlands moeten kennen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dus hier is men daar al een stap voorbij. Ik denk echt dat jij er niks van begrepen hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Zijn het er enkel 20.000?
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() In A'pen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementslid
|
![]() Waarschijnlijk zijn het er meer. Men spreekt van een voorzichtige raming over heel het arrondissement.
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Ik had de vraag goed begrepen. Ik herformuleer voor alle duidelijkheid: zijn het er enkel 20.000 in Antwerpen? Me dunkt dat het er toch meer zijn, maar dat ons rode stadbestuur daar wijselijk zijn mond over houdt...
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Dat dacht ik al...
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() 20000 illegalen in een stad van 500000 inwoners is toch al vrij hoog, ik kan me echt niet voorstellen dat het er zoveel meer zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De begin thread bestond ook uit een filmke van ATV ik raad U aan om dat fimke eens goed te bekijken,daar zegt schepen Voorhamme dat het duidelijk de bedoeling is om de laag geschoolde(meestal allochtonen) zonder examen eerst stage te laten lopen,en later volgt er wel een examen,en ik noem dit positieve discriminatie(maar het is discriminatie) dus ......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Allochtonen wordt éénmaal vernoemd en het is duidelijk dat autochtonen niet uigesloten worden van die stages e.d.
|
![]() |
![]() |