![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Staatssecretaris
|
![]() als ik u nog eens moet uitleggen waarom sommigen hypocriet zijn dan hebt u ofwel nog niet veel gelezen op dit forum ofwel bent u te dom om dat te zien
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Get a life man!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De vraag was: wat heeft het vermeende Turkse succes van Mein Kampf met 'links' te maken. D�*t moest u uitleggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Staatssecretaris
|
![]() dat linksen het ongetwijfeld lastig zullen vinden dat hun moslimvrienden graag Mein Kampf lezen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Weet je, in feite heb ik duizend keer meer respect voor rabiate racisten die er tenminste eerlijk voor uitkomen dat ze het zijn. Hier op het forum wemelt het van de stoere avatars die wel wat rond de pot komen draaien, maar die (zelfs volledig anoniem!) de kloten niet hebben om voor hun overtuiging uit te komen. Waardoor die stoerdoenerij ineens héééél zielig overkomt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Staatssecretaris
|
![]() nog 1tje:
En dan was er nog die mini-voetbalploeg uit Borgerhout. Als voorbeeld van de geslaagde integratie van allochtonen rijkelijk gesponsord door de Vlaamse regering. Tot spelers en supporters tijdens een internationaal tornooi hun tegenstanders uit Israël trakteerden op de Hitlergroet en spreekkoren als “Hamas, hamas, alle joden aan het gas”. Daar sta je dan met je verhaaltjes over ‘verdraagzaamheid’ en modelallochtonen… |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ga eens iets zeggen en jij moet beoordelen of ik een racist ben of niet oke? Ik ken een aantal mensen van een andere afkomst;de ene is een neger en is hier geboren,die andere 2 zijn jonge slowaken die naar hier zijn gekomen en hier al meer dan 7j wonen en volledig zijn aangepast + er een poolse op onze lijst heeft gestaan. Al die mensen daar heb ik helemaal niets op tegen;je kan met die mensen praten over eender wat,ze hebben ook geen vooroordelen over het vb en ze respecteren mijn mening net zoals ik bij hen doet. Maar ik loop niet hoog op ivm moslims en zeker die islam. Ik geef toe dat ik van die mensen niet veel moet weten om zeer veel redenen waarvan zeer vele redenen meer dan terecht zijn en hier al meermaals zijn vernoemd geweest. Ik maak niet de fout door iedereen over één en dezelfde kam te scheren maar ik geef ook toe dat ik het vooral over moslims heb omdat ik nu zelf al zeer lang ondervind dat die mensen helemaal niet zoals ons zijn,net zoals italianen en ga zo maar door. Er is iets met die gasten en in vele landen hebben ze net dezelfde problemen als hier. Ik heb uiteraard zelf wel al goeie moslims tegen gekomen en daarmee bedoel ik dat het gasten waren die zelfs zelf ook durven toegeven dat redelijk wat van hun soortgenoten de boel verkloten en er geen begrip voor opbrengen.Die gasten zegden zelf;wij worden daar dan ook scheef voor aangekeken en ik begrijp hen zeer goed dat dat niet leuk is. Goed,ik kan hier nog veel meer posten maar ik wil u maar eens een voorbeeldje geven hoe vele vlamingen denken en in elkaar zitten. Denk ook eens goed na;het vlaams blok is vroeger begonnen met 80000 stemmen alsk mij niet vergis;nu zitten we/ze aan ong 1m mensen.Die stemmen komen van mensen vanuit andere partijen en mensen zoals u die beweren heel vaak dat de meerheid racisten en noem maar op zouden zijn? Toch raar;opeens zouden bijna alle vld'ers die naar het vb zijn overgestapt racisten zijn? Maar zeg jij mij nu eens als je hier m'n volledige post aandachtig hebt gelezen;ben ik volgens u een racist of niet? Ik heb niets tegen mensen die zich gedragen en onze normen en waarden voldoen en ik maak daar plezier mee enz.....Maar langs de andere kant loop ik helemaal niet hoog op met mensen die zich hier niet willen aanpassen,hier de boel verzieken enz....En de islam is en blijft jammer genoeg een zeer gevaarlijke godsdienst. Dus ik wil van u eens weten afgaande op deze post van mij hoe jij denkt ik in elkaar te steken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aan de ongegeneerden weet je tenminste direct wat je hebt, de andere kunnen even rondleuteren voor ze door de mand vallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 25 februari 2007 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Staatssecretaris
|
![]() en dat keur ik ten strengste af, maar ik keur het ook af van die allochtonen, helaas doet niet iedereen dat!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik een posting open met de titel "het lijstje criminele allochtonen weer aangevult, is bijna niet bij te houden" wat zou jij dan zeggen?
![]() Wees gewoon eerlijk. Dat het een lid is van een bepaalde partij doet niet terzake net zoals de afkomst van iemand niet terzake doet, of toch wel?
Laatst gewijzigd door illwill : 26 februari 2007 om 11:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zouden er in Duitsland, dat ongeveer evenveel inwoners telt als Turkije, evenveel exemplaren verkocht worden van Mein Kampf? Zou het kunnen dat het racisme zich allang verlegd heeft, maar dat selectief verontwaardigd, cultuurrelativerend progressief links het niet ziet omdat ze te veel bezig zijn met schuimbekkend over het "Vuil"blok of mestkevers te praten? Zou het kunnen dat er daarom een zwarte Afrikaan aan een tankstation door een Turk werd in elkaar geramd, of dat een zwarte huurder in Luik halfdood werd geslagen door enkele Noordafrikaanse en Oosteuropese medehuurders die geen zwarte medehuurder wilden, zonder veel geaat en gekweel van progressieve zijde, en dat als de zogenaamde progressieven genre een Bazilfunk of een Drosophila hierop al een reactie willen geven, ze niet verder komen dan de drogargumenten dat ook deze racisten besmet zijn met het VB-virus, of dat de VB-haat al blijkbaar over de taalgrens draagwijdte vindt (onzin die hier dus al eens werd geponeerd), deze laatsten waren overigens asielzoekers die amper België waren binnen gekomen. In deze topic bedient bijvoorbeeld ene Filosoof zich met graagte van de kinderachtige termen "mestkever" (we hebben zelfs een minister die het bestaat er een staatszaak van te maken) of Vuilblok. Zou het kunnen dat de heer Filosoof zich verlaagt tot datgene wat hij meent in naam te bestrijden zonder dat hij blijkbaar de hersenen ter beschikking heeft om het in te zien? Zou het kunnen dat de verzuring waar links zo graag over praat in feite in hun eigen harten heeft toegeslagen? Ik denk van wel...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Servie! Vandaag valt de beslissing of dit volk wordt veroordeeld voor genocide, voor de volkerenmoord op 60.000 islamitische Bosniers. Niet alleen is dat een primeur: een land dat veroordeeld wordt, dat is nog nooit gezien, maar het is ook een primeur omdat het nu niet gaat over een rechts nationalistisch regime, maar een regime dat in zijn roots het communisme had. Links- of rechtsnationalisme: het leidt tot genocides. Natuurlijk is het niet zeker dat ze hier voor veroordeeld worden: zij pleiten dat het uitmoorden "per ongeluk was", dat het volgde uit een "normale oorlogsverrichting". En ze zeggen dat het dus geen volkerenmoord was maar de gewone alledaagse moorden die bij oorlogen horen. Ze pleiten dus doodslag (niet met voorbedachte rade) in plaats van moord. Want ze gingen waarschijnlijk Bosnie binnenvallen omdat daar meer cola te koop was ![]() Zij paren hiermede (zoals het VB dat ook steeds doet) hypocrisie aan leugens. Maar het is voor een liefhebber van democratie, een anti-nationalist en ja een linkse een hoogdag: nationalisme en het erbij horende haten van vreemdelingen en andere culturen blijkt noch in een links georganiseerde staat (geleide economie) noch in een rechtse staat (liberale economie) te kunnen tot stand komen en tot de macht zonder genocides. Na de mislukkingen van Hitler, Salazar, Franco: het zoveelste bewijs! Het onrecht om mensen te gaan haten omdat ze een andere godsdienst, culutuur, huiskleur of klederdracht hebben is hiermede weeral eens aangetoond. Het leidt niet tot het "oplossen van de problemen" maar naar het uitmoorden van de medemens. QED ps: wie het aantal slachtoffers van een racistische aanslag in Europa: 60.000 vergelijkt met de even foute aanslag 9/11 op onschuldige Amerikanen dient toch te begrijpen dat wij voorliggen. En met wij bedoel ik dat nobele, vredelievende, nooit gewelddadige zogenaamde "Europese ras" waar het VB zo geil van staat. Mensen zijn mensen. EN de witten schijnen niet veel beter te zijn dan de rest, wel integendeel. Maar het zijn dan wel de hyper nationalistische witten. Het dient gezegd dat rechtsnationalisten het nog straffer aanpakten ![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 26 februari 2007 om 12:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |