![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
A propos, hoe kom je bij dat soort gedachten? Zijn dit je heimelijke verlangens of zo? Kwestie van evenveel media-aandacht te kunnen krijgen als de vader van de vermoorde kinderen? Laatst gewijzigd door baarle : 8 maart 2007 om 08:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nadat je eerst gedicteerd hebt hoe die vader zich had moeten gedragen en hoe hij had moeten reageren, ga je nu ook nog voorschrijven wat mijn vrouw moet doen?
Ik heb haar je advies laten lezen. Haar reactie: waarom geeft hij niet meteen zijn adres op? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vijfvoudige moordenaars daarentegen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Daarom pleit ik al sinds het begin van deze draden - tevergeefs - voor enig medevoelen met de vermoorde kinderen. Nogal wat weekdieren hier blijken echter om mysterieuze redenen meer sympathie te kunnen opbrengen voor de moordenares.
Citaat:
Laatst gewijzigd door baarle : 8 maart 2007 om 08:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Minister-President
|
![]() “Geneviève moet echt wel radeloos geweest zijn”
De rue Général Jacques, net buiten het centrum van Nijvel, is een van de mooiere buurten van de stad. “Die mensen leefden wel nogal op zichzelf. De kinderen liepen er altijd netjes bij en waren enorm vriendelijk en beleefd,” zegt de zwaar aangeslagen buurman Christian André. “Geneviève leed wel enorm onder het vertrek van haar man. Onlangs vertelde ze me dat hij al enkele maanden in Algerije woonde, zijn geboorteland. Ze had het er niet makkelijk mee. En toch: kwam je haar tegen in de winkel, was ze altijd even vriendelijk. Niemand begrijpt het. Vooral niet de manier waarop. Doodgestoken met een mes. Ze moet echt wel radeloos geweest zijn,” aldus Marc Dedobbeleer, een andere buur. “Bouchaid Mokadem was de tweede man van Geneviève en de vader van Mehdi, de jongste,” zegt vriendin Marie-Jo. “Het ging al langer slecht tussen het koppel. Onlangs is hij nog eens thuis geweest. Het heeft er toen bovenarms opgezeten. Hij wilde zijn zoontje meenemen naar Algerije. Maar haar kinderen waren haar heilig. Zoiets zou Geneviève nooit hebben laten gebeuren. Misschien heeft ze gedacht ‘nog liever allemaal sterven dan één van de kinderen te moeten afgeven’,” zegt een andere vriendin. Mokadem werd woensdagnamiddag op de hoogte gebracht van het drama. Hij was in de luchthaven van Zaventem en stond op het punt om naar Algerije terug te vliegen. In Nijvel gonsde het van de geruchten dat hij er misschien zelf iets mee te maken had en alles in scène had gezet. Maar het parket blijft er voorlopig bij dat de vrouw de enige verdachte is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je schreef: Laat misschien eens uw kinderen vermoorden, liefst door hun moeder...., Volgens u heeft hij ze "laten" vermoorden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ze zou beter nu meteen gaan lopen... want enig verantwoordelijkheidszin' straal je ook niet uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik snap nog steeds niet waarom jij vermoed dat hij zijn kinderen zou hebben laten vermoorden, hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Allez, zoals gezegd, als ge uw adres geeft komt ze zo naar u toe! Eindelijk een man met verantwoordelijkheidszin, ik zie haar al helemaal opleven! Laatst gewijzigd door baarle : 8 maart 2007 om 12:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door baarle : 8 maart 2007 om 12:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het was JIJ die schreef... LAAT ze vermoorden... Alsof de man ze heeft "laten" vermoorden. In dat geval is hij zeker schuldig. Je mag niemand LATEN vermoorden. Ook al gebeurt dat door de moeder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat was een vriendelijk advies aan jou hoor. Al de rest behoort tot jouw - op dit punt blijkbaar niet zo propere - fantasie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En als de wens van de vader eens andersom is? Zen vrouw zou hem vergeving gevraagd hebben. Als hij die geeft, zie ik niet meteen in dat hij haar zal aanklagen. En zieke of gestoorde mensen moet je helpen, niet aan hun lot overlaten tot ze gruweldaden plegen. Daar heb je nog nooit bij stil gestaan zeker. En die vader van die kinderen waarschijnlijk ook niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gij weet daar meer van? Breng ons op de hoogte!
Citaat:
Citaat:
Daarom moet je hun moorden nog niet proberen goed te praten. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Jij weet duidelijk meer dan de doorsnee krantenlezer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En dan plots hoorde ik van de moslim man en het moeten opvoeden van de kinderen volgens meneer zijn geloof... en volgens mij heeft die vrouw gekozen voor dode kinderen ipv van voor moslim kinderen. Het klinkt erg, maar zo zie ik het.
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |