![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
En ra,ra,ra! Wie wil de kerncentrales ontmantelen, die geen bezoedeling veroorzaken? Kernenergie die de zuiiverste van alle energie is/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En dat terwijl belgië in Europa op één na de minste energiereserve heeft. Belgie staat zelfs in het rood. We moeten de dag van van daag reeds energie importeren uit het buitenland.
En dan zeggen de groenen en de sossen dat we nog reserve hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Probeer nu even na te denken waarom er steeds minder van ongerepte natuur te bespeuren is. Laat maar iets weten als je het gevonden hebt. Laatst gewijzigd door satiper : 18 maart 2007 om 12:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrijdag op de radio gehoord dat de meest optimale snelheid voor een auto 90 km / uur is.
Wel dan wordt het hoog tijd dat het gedaan is met die wandelsnelheden van 30 - 50 en 70 km / uur. Voor een goed milieu overal 90 km/uur.
![]() |
#148 |
Parlementslid
|
![]() Volgens de ISO en DIN normen die de constructeurs hanteren is de verhouding tussen motor, versnellingsbak en overbrenging zodanig dat een gezinswagen het zuinigst is tegen een gemiddelde snelheid van 90 km/h.
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus mijn stelling klopt. Niet dat ik voorstander ben van overal 90 km/u te rijden. Maar....... Onze weginfrastructuur zou zodanig aangepast moeten worden dat de automobilisten: -Niet telkens moeten remmen en daarna weer optrekken. -De snelheid aanvoelen zonder 75 borden te moeten bekijken. -Enz.....
![]() |
![]() |
#150 | |
Burger
|
![]() @ sfax
mss interessante lectuur: http://www.ecolife.be/ecodriving/leer.asp Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En dat weegt dus niet op tegen hun goede ideeën. Spijtig, maar in de forumsessies is gebleken hoe fanatiek men daaraan vast houdt. Ik ga mijn vrijheden niet opgeven voor het groene gedachtengoed. Laat ze maar creperen in de oppositie...