Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 25 maart 2007, 23:23   #41
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Jij klets verschrikkelijk uit je nek. We hebben een naam hoog te houden als Nederlanders, jij verpest die door je als een maloot te gedragen op het internet, en ook op dit forum. Ga lekker je eigen buurt onveilig maken, OK?
nu heb je eens een landgenoot, een hindoe dan nog wel, blijkbaar goed geïntegreerd en alles, die succesvolle boeken schrijft, en dan wil jij hem wegjagen?Dit ruikt een beetje naar discriminatie/racisme, niet? Of is het omdat hij de "goede" godsdienst niet heeft?
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2007, 23:25   #42
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
ik vind Dewanand de tofste Nederlander op dit forum tot nu toe
grappiger als liberalist in ieder geval Ben eens nieuwsgierig wat deze voorbeeldige Nederlander van homohuwelijken denkt & van abortus
Oud 25 maart 2007, 23:26   #43
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Als u wil kan ik me ook wel als een idioot gedragen hoor.
blijf maar gewoon jezelf...Is wel voldoende denk ik
Oud 25 maart 2007, 23:33   #44
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
hier in nederland heeft 70 procent van de blanke meiden weleens genaaid met een neger of kleurling hoor. En elk jaar gaat de helft van alle blanke meiden naaien in het buitenland met zwarten en kleurlingen. Assimilatie van blanken is dus nu een feit.

beetje hoop:
Assimilatie begint wel zonder condoom he.

dewanand
zeg eens Dewanand, moest het aan u liggen, zou je dan de apartheid invoeren in Europa?Verbod om zich te vermengen met arabieren/zwarten?
En welk is uw positie tegenover homo-"huwelijk" & adoptie? En abortus?
Als ik deze vragen stel is dat omdat deze zaken , net zoals de assimilatie van blanken door kleurlingen, de tenondergang van het blanke ras in de hand werken.Ik zeg het maar, voor iemand gaat beweren dat ik off-topic ben.Wat dus niet het geval is...
Oud 26 maart 2007, 08:19   #45
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
nu heb je eens een landgenoot, een hindoe dan nog wel, blijkbaar goed geïntegreerd en alles, die succesvolle boeken schrijft, en dan wil jij hem wegjagen?Dit ruikt een beetje naar discriminatie/racisme, niet? Of is het omdat hij de "goede" godsdienst niet heeft?
Ik heb niks tegen welke godsdienst dan ook, als deze zich maar binnen de wet begeeft. Ben ook zeker niet rascistisch tegenover hem, maar hij is wel meester in onzin verkopen, vooral zijn ''ethnisch verhevene'' gedrag staat me niet aan.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2007, 08:20   #46
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
grappiger als liberalist in ieder geval Ben eens nieuwsgierig wat deze voorbeeldige Nederlander van homohuwelijken denkt & van abortus
Dat is logisch, jullie zien Nederlanders liever dom, omdat we anders van die wijsneuzen zijn. Het is dan ook niet voor niets dat Nederland Vlaanderen nog steeds niet binnengevallen is.
Oud 27 maart 2007, 19:15   #47
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb niks tegen welke godsdienst dan ook, als deze zich maar binnen de wet begeeft. Ben ook zeker niet rascistisch tegenover hem, maar hij is wel meester in onzin verkopen, vooral zijn ''ethnisch verhevene'' gedrag staat me niet aan.
Een echte godsdienstige plaatst zijn geloof altijd boven de wet. Niet te verenigen. Vrijheid van individuele levensovertuiging, ja. Vrijheid van godsdienst, neen. Er is geen ruimte voor meedere godsdiensten binnen één staat. Hebben we dan niets uit de geschiedenis geleerd?
Dycore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2007, 20:34   #48
Banneling

Standaard

Cat Steven spreekt niet met vrouwen

Zanger Yusuf Islam, voorheen Cat Stevens, kreeg in Berlijn de Echo Awards uitgereikt.
Hij ontvangt de prijs omdat hij met zijn muzikale, sociale en politieke werk bruggen slaat tussen het westen en de islamitische wereld.
Bij de prijsuitreiking weigerde Islam echter om te spreken met zijn gastvrouwen, omdat ze geen hoofddoek droegen. Toen de gastvrouwen arriveerden in gezelschap van Yosuf’s vrouw Faezia, negeerde hij hen volledig.
Islam’s manager daarover: ‘Mr. Islam spreekt niet met vrouwen, behalve met zijn eigen vrouw. Zeker niet als ze geen hoofddoek dragen. Dan communiceert hij uitsluitend via een tussenpersoon’.

Een geslaagde assimilatie, is dat.

Muslim singer YUSUF ISLAM reportedly refused to speak with the female guides at a German event over the weekend (24-25MAR07) because they weren't veiled - despite accepting an honour for building bridges between Eastern and Western cultures. The star, formerly known as CAT STEVENS, received a special prize at the Echo Awards last night (25MAR07) in Berlin for his musical, social and political work and was praised as a bridge-builder between the West and the Islamic world. However, when the FATHER AND SON singer, 58, rehearsed his appearance the day before the prize giving (24MAR07), he acted rather narrow minded, according to German publication B.Z. When the hostesses approached Islam, who arrived with his management and his veiled wife FAEZIA, telling him that they were his guides, he simply ignored them and didn't even take a look at the women. Islam's manager explains, "Mr Islam doesn't speak with women except his wife. Least of all if they don't wear a headscarf. Things like that only happen via an intermediary."
http://www.contactmusic.com/news.nsf...+women_1026111
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2007, 20:54   #49
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard

Gegroet forummers,

mag ik hier iets citeren uit mijn duister wetenschappelijk onderzoek:

tekst titel:

Eerbetoon Blood and Honour Nederland

Offeraar Dewanand
Offercode wfor1210
Offerdatum 7 februari 2007

(begin citaat uit lange tekst)

Blood and Honour is moeilijke zaak
Door mijn onderzoek naar extreem rechts en white power van de afgelopen vijftien jaar weet ik nu vrij veel over de problematiek van blanke hetero mannen en toon uit respect voor hun waardigheid wel wat begrip. Het Germaanse en het blanke ras zijn eigenlijk het allerlaatste ontwerp (intelligent design) van mensachtigen door Altecrea. Dit ongepigmenteerd ras bestaat slechts 200.000 jaar en is ontworpen met een speciaal doel. Ik moet echter toegeven dat er een grote ontwerpfout zit in dit ras, maar dit is juist met opzet gedaan door Altecrea. De grote fout in het DNA van blanken is dat zij een binair bewustzijn hebben en hierom niet lateraal en dynamisch kunnen denken. Alle gegermaniseerde volkeren vertonen deze genetische handicap en dit leidt overal ter wereld tot grote problemen en conflicten. In principe pleit ik er voor om deze genetische handicap in de toekomst te corrigeren, als de gepigmenteerden de macht op de wereld veroveren.

Men dient toch enig begrip te tonen voor de radicale standpunten van Blood and Honour. De bijdrage van het blanke ras aan de vooruitgang van de wetenschap, welvaart en democratische vrijheid is ongelooflijk. Ik geloof dat bijna 90 procent van alle wetenschappelijke en technische uitvindingen van de afgelopen tweeduizend jaar gedaan zijn door mensen van het blanke ras en dat wij allemaal nu hiervan profiteren.

(einde citaat)

bron: Kritisch Podium Dewanand

volgende week openbaar ik mijn echte ultra rechtse motieven achter het openen van deze pittige topic.

tot dra

Dewanand
hindoe fundamentalist

ps
ik voel mij altijd een beetje verdrietig als ik het zoveelste blank meisje met een Afro-baby rond zie lopen in den haag, Rotterdam of Amsterdam. Men roeit het blanke ras wel liefdevol uit, wat toch positief is.

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2007, 21:21   #50
Dycore
Banneling

Standaard

z*t
Dycore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2007, 21:25   #51
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Gegroet forummers,

mag ik hier iets citeren uit mijn duister wetenschappelijk onderzoek:

tekst titel:

Eerbetoon Blood and Honour Nederland

Offeraar Dewanand
Offercode wfor1210
Offerdatum 7 februari 2007

(begin citaat uit lange tekst)

Blood and Honour is moeilijke zaak
Door mijn onderzoek naar extreem rechts en white power van de afgelopen vijftien jaar weet ik nu vrij veel over de problematiek van blanke hetero mannen en toon uit respect voor hun waardigheid wel wat begrip. Het Germaanse en het blanke ras zijn eigenlijk het allerlaatste ontwerp (intelligent design) van mensachtigen door Altecrea. Dit ongepigmenteerd ras bestaat slechts 200.000 jaar en is ontworpen met een speciaal doel. Ik moet echter toegeven dat er een grote ontwerpfout zit in dit ras, maar dit is juist met opzet gedaan door Altecrea. De grote fout in het DNA van blanken is dat zij een binair bewustzijn hebben en hierom niet lateraal en dynamisch kunnen denken. Alle gegermaniseerde volkeren vertonen deze genetische handicap en dit leidt overal ter wereld tot grote problemen en conflicten. In principe pleit ik er voor om deze genetische handicap in de toekomst te corrigeren, als de gepigmenteerden de macht op de wereld veroveren.

Men dient toch enig begrip te tonen voor de radicale standpunten van Blood and Honour. De bijdrage van het blanke ras aan de vooruitgang van de wetenschap, welvaart en democratische vrijheid is ongelooflijk. Ik geloof dat bijna 90 procent van alle wetenschappelijke en technische uitvindingen van de afgelopen tweeduizend jaar gedaan zijn door mensen van het blanke ras en dat wij allemaal nu hiervan profiteren.

(einde citaat)

bron: Kritisch Podium Dewanand

volgende week openbaar ik mijn echte ultra rechtse motieven achter het openen van deze pittige topic.

tot dra

Dewanand
hindoe fundamentalist

ps
ik voel mij altijd een beetje verdrietig als ik het zoveelste blank meisje met een Afro-baby rond zie lopen in den haag, Rotterdam of Amsterdam. Men roeit het blanke ras wel liefdevol uit, wat toch positief is.
Ik doe niet aan rassendenken.
Oud 27 maart 2007, 21:31   #52
Turkse Nederlander
Minister-President

Turkse Nederlander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik woon nu al twintig jaar in nederland en moet nu toegeven dat men juist de blanken assimileert en niet andersom. Zwarte culturen zijn sterker en vitaler en domineren nu heel West Europa. Jullie blanken zeuren over je Westerse cultuur, maar ja, helaas, er is helemaal geen blanke Westerse cultuur, dus het is allemaal flauwekul.

Voor allochtonen valt er hier niets te integreren, want er is concreet niets.
Wel taal leren, leren bankieren, leuke baan of uitkering, winkelen en af en toe goedkoop inlands eten, maar qua geloof en cultuur heeft de blanke ons zwarten, kleurlingen, aziaten en moslims helemaal geen ene reet te bieden.

Sorry, blanken worden nu juist op grote schaal geassimileerd.

veel plezier dus,

dewanand
hindoe fundamentalist
nederland
Dit bericht is behoorlijk provocatief en getuigt van geen enkele vorm van respect. Ik vind dat deze topic gesloten dient te worden.
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2007, 21:33   #53
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander Bekijk bericht
Dit bericht is behoorlijk provocatief en getuigt van geen enkele vorm van respect. Ik vind dat deze topic gesloten dient te worden.
Waarom? Omdat er een grote waarheid in zit?
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2007, 21:46   #54
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dewanand is gewoon een idioot. Niet veel van aantrekken. Volgens mij mogen Hindoes van hun geloof niet eens zulke gedachtes hebben.

Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 27 maart 2007 om 21:46.
Oud 27 maart 2007, 21:47   #55
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
In een sprookje misschien wel ja.
Oud 27 maart 2007, 22:12   #56
Turkse Nederlander
Minister-President

Standaard

Citaat:
Nee. Niet daarom. Hij beweert dat er geen westerse cultuur is. Ik beweer juist dat het westen een grote cultuur en geschiedenis heeft. Als dat niet zo zou zijn zou het westen niet tot het rijkste en meest geavanceerde deel van de wereld behoren. Europa heeft een rijke historie met onder andere de geschiedenis van de Oude Grieken, de Romeinen, de Germanen, de Vikkingen. De christelijke geschiedenis is ook interessant. Grote gebeurtenissen zoals de Rennaissance, de industriele revolutie zijn Europeanen toe te schrijven. Ik heb veel over de westerse geschiedenis gelezen en ik heb er veel bewondering voor.

De Nederlandse cultuur is ook rijk en verschilt zelfs per regio. In de ene regio zijn ze soms gezelliger en gemoedelijker en in de ander soms brutaler en arroganter. Er zijn echter ook veel overeenkomsten. Nederlanders zijn eerlijke harde werkers die weinig neiging tot criminaliteit hebben. Nederlanders zijn goede ouders in het algemeen en denken goed na over hoe ze hun kinderen moeten opvoeden. In de Nederlandse gezinnen komt minder geweld voor. Nederlanders zijn productieve mensen met een slimme ondernemende laag in de bevolking. Het Nederlandse bedrijfsleven neemt een prominente plaats in de wereld in. Kijk naar giganten zoals Shell, Unilever en Philips (Philips is overigens een brabants bedrijf. Brabant vind ik een provincie die de brug vormt tussen Vlaanderen en Nederland. Brabanders zijn zowel Nederlanders als Vlamingen naar mijn mening). Nederlanders mogen trots zijn op hun geschiedenis. Kijk naar de gouden eeuw. een periode waarin Nederland een van de welvarendste landen ter wereld was geworden. Nederland was een van de grootste zeevaarderslanden ter wereld. Allerlei specerijen werden over de hele wereld gekocht en in Nederland verhandeld. Nederland heeft het water overwonnen. De Nederlandse geschiedenis neemt een prominente plaats in in de Europese geschiedenis.

Nederlanders, houd van jezelf, houd van wie je bent, houd van je geschiedenis. Je kunt trots zijn op jezelf.
Oud 27 maart 2007, 22:22   #57
jurgen79
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee. Niet daarom. Hij beweert dat er geen westerse cultuur is. Ik beweer juist dat het westen een grote cultuur en geschiedenis heeft. Als dat niet zo zou zijn zou het westen niet tot het rijkste en meest geavanceerde deel van de wereld behoren. Europa heeft een rijke historie met onder andere de geschiedenis van de Oude Grieken, de Romeinen, de Germanen, de Vikkingen. De christelijke geschiedenis is ook interessant. Grote gebeurtenissen zoals de Rennaissance, de industriele revolutie zijn Europeanen toe te schrijven. Ik heb veel over de westerse geschiedenis gelezen en ik heb er veel bewondering voor.

De Nederlandse cultuur is ook rijk en verschilt zelfs per regio. In de ene regio zijn ze soms gezelliger en gemoedelijker en in de ander soms brutaler en arroganter. Er zijn echter ook veel overeenkomsten. Nederlanders zijn eerlijke harde werkers die weinig neiging tot criminaliteit hebben. Nederlanders zijn goede ouders in het algemeen en denken goed na over hoe ze hun kinderen moeten opvoeden. In de Nederlandse gezinnen komt minder geweld voor. Nederlanders zijn productieve mensen met een slimme ondernemende laag in de bevolking. Het Nederlandse bedrijfsleven neemt een prominente plaats in de wereld in. Kijk naar giganten zoals Shell, Unilever en Philips (Philips is overigens een brabants bedrijf. Brabant vind ik een provincie die de brug vormt tussen Vlaanderen en Nederland. Brabanders zijn zowel Nederlanders als Vlamingen naar mijn mening). Nederlanders mogen trots zijn op hun geschiedenis. Kijk naar de gouden eeuw. een periode waarin Nederland een van de welvarendste landen ter wereld was geworden. Nederland was een van de grootste zeevaarderslanden ter wereld. Allerlei specerijen werden over de hele wereld gekocht en in Nederland verhandeld. Nederland heeft het water overwonnen. De Nederlandse geschiedenis neemt een prominente plaats in in de Europese geschiedenis.

Nederlanders, houd van jezelf, houd van wie je bent, houd van je geschiedenis. Je kunt trots zijn op jezelf.

Allemaal heel mooi beste vriend...maar wij zijn niet trots op onze geschiedenis of cultuur. Anders zouden wij ons ook niet liggen aanpassen aan andere culturen.

Laatst gewijzigd door jurgen79 : 27 maart 2007 om 22:23.
Oud 27 maart 2007, 22:24   #58
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Allemaal heel mooi beste vriend...maar wij zijn niet trots op onze geschiedenis of cultuur. Anders zouden wij ons ook niet liggen aanpassen aan andere culturen.
Zoals, de Amerikaanse?
Oud 27 maart 2007, 22:31   #59
Turkse Nederlander
Minister-President

Standaard

Citaat:
Maar jullie kunnen er wel trots op zijn. Als je er niet trots op bent, dan zou je in je Nederlandse roots moeten duiken en geschiedenis moeten lezen. Zorg ervoor dat er trots op bent want je kunt er trots op zijn.
Oud 27 maart 2007, 22:31   #60
jurgen79
Banneling

Standaard

Citaat:
Zoals, de Amerikaanse?
Wat bedoel je?
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be