![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En welk is uw positie tegenover homo-"huwelijk" & adoptie? En abortus? Als ik deze vragen stel is dat omdat deze zaken , net zoals de assimilatie van blanken door kleurlingen, de tenondergang van het blanke ras in de hand werken.Ik zeg het maar, voor iemand gaat beweren dat ik off-topic ben.Wat dus niet het geval is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Een echte godsdienstige plaatst zijn geloof altijd boven de wet. Niet te verenigen. Vrijheid van individuele levensovertuiging, ja. Vrijheid van godsdienst, neen. Er is geen ruimte voor meedere godsdiensten binnen één staat. Hebben we dan niets uit de geschiedenis geleerd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Cat Steven spreekt niet met vrouwen
Zanger Yusuf Islam, voorheen Cat Stevens, kreeg in Berlijn de Echo Awards uitgereikt. Hij ontvangt de prijs omdat hij met zijn muzikale, sociale en politieke werk bruggen slaat tussen het westen en de islamitische wereld. Bij de prijsuitreiking weigerde Islam echter om te spreken met zijn gastvrouwen, omdat ze geen hoofddoek droegen. Toen de gastvrouwen arriveerden in gezelschap van Yosuf’s vrouw Faezia, negeerde hij hen volledig. Islam’s manager daarover: ‘Mr. Islam spreekt niet met vrouwen, behalve met zijn eigen vrouw. Zeker niet als ze geen hoofddoek dragen. Dan communiceert hij uitsluitend via een tussenpersoon’. Een geslaagde assimilatie, is dat. ![]() Muslim singer YUSUF ISLAM reportedly refused to speak with the female guides at a German event over the weekend (24-25MAR07) because they weren't veiled - despite accepting an honour for building bridges between Eastern and Western cultures. The star, formerly known as CAT STEVENS, received a special prize at the Echo Awards last night (25MAR07) in Berlin for his musical, social and political work and was praised as a bridge-builder between the West and the Islamic world. However, when the FATHER AND SON singer, 58, rehearsed his appearance the day before the prize giving (24MAR07), he acted rather narrow minded, according to German publication B.Z. When the hostesses approached Islam, who arrived with his management and his veiled wife FAEZIA, telling him that they were his guides, he simply ignored them and didn't even take a look at the women. Islam's manager explains, "Mr Islam doesn't speak with women except his wife. Least of all if they don't wear a headscarf. Things like that only happen via an intermediary." http://www.contactmusic.com/news.nsf...+women_1026111 |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() Gegroet forummers,
mag ik hier iets citeren uit mijn duister wetenschappelijk onderzoek: tekst titel: Eerbetoon Blood and Honour Nederland Offeraar Dewanand Offercode wfor1210 Offerdatum 7 februari 2007 (begin citaat uit lange tekst) Blood and Honour is moeilijke zaak Door mijn onderzoek naar extreem rechts en white power van de afgelopen vijftien jaar weet ik nu vrij veel over de problematiek van blanke hetero mannen en toon uit respect voor hun waardigheid wel wat begrip. Het Germaanse en het blanke ras zijn eigenlijk het allerlaatste ontwerp (intelligent design) van mensachtigen door Altecrea. Dit ongepigmenteerd ras bestaat slechts 200.000 jaar en is ontworpen met een speciaal doel. Ik moet echter toegeven dat er een grote ontwerpfout zit in dit ras, maar dit is juist met opzet gedaan door Altecrea. De grote fout in het DNA van blanken is dat zij een binair bewustzijn hebben en hierom niet lateraal en dynamisch kunnen denken. Alle gegermaniseerde volkeren vertonen deze genetische handicap en dit leidt overal ter wereld tot grote problemen en conflicten. In principe pleit ik er voor om deze genetische handicap in de toekomst te corrigeren, als de gepigmenteerden de macht op de wereld veroveren. Men dient toch enig begrip te tonen voor de radicale standpunten van Blood and Honour. De bijdrage van het blanke ras aan de vooruitgang van de wetenschap, welvaart en democratische vrijheid is ongelooflijk. Ik geloof dat bijna 90 procent van alle wetenschappelijke en technische uitvindingen van de afgelopen tweeduizend jaar gedaan zijn door mensen van het blanke ras en dat wij allemaal nu hiervan profiteren. (einde citaat) bron: Kritisch Podium Dewanand volgende week openbaar ik mijn echte ultra rechtse motieven achter het openen van deze pittige topic. tot dra Dewanand hindoe fundamentalist ps ik voel mij altijd een beetje verdrietig als ik het zoveelste blank meisje met een Afro-baby rond zie lopen in den haag, Rotterdam of Amsterdam. Men roeit het blanke ras wel liefdevol uit, wat toch positief is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() z*t
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 27 maart 2007 om 21:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() Nee. Niet daarom. Hij beweert dat er geen westerse cultuur is. Ik beweer juist dat het westen een grote cultuur en geschiedenis heeft. Als dat niet zo zou zijn zou het westen niet tot het rijkste en meest geavanceerde deel van de wereld behoren. Europa heeft een rijke historie met onder andere de geschiedenis van de Oude Grieken, de Romeinen, de Germanen, de Vikkingen. De christelijke geschiedenis is ook interessant. Grote gebeurtenissen zoals de Rennaissance, de industriele revolutie zijn Europeanen toe te schrijven. Ik heb veel over de westerse geschiedenis gelezen en ik heb er veel bewondering voor.
De Nederlandse cultuur is ook rijk en verschilt zelfs per regio. In de ene regio zijn ze soms gezelliger en gemoedelijker en in de ander soms brutaler en arroganter. Er zijn echter ook veel overeenkomsten. Nederlanders zijn eerlijke harde werkers die weinig neiging tot criminaliteit hebben. Nederlanders zijn goede ouders in het algemeen en denken goed na over hoe ze hun kinderen moeten opvoeden. In de Nederlandse gezinnen komt minder geweld voor. Nederlanders zijn productieve mensen met een slimme ondernemende laag in de bevolking. Het Nederlandse bedrijfsleven neemt een prominente plaats in de wereld in. Kijk naar giganten zoals Shell, Unilever en Philips (Philips is overigens een brabants bedrijf. Brabant vind ik een provincie die de brug vormt tussen Vlaanderen en Nederland. Brabanders zijn zowel Nederlanders als Vlamingen naar mijn mening). Nederlanders mogen trots zijn op hun geschiedenis. Kijk naar de gouden eeuw. een periode waarin Nederland een van de welvarendste landen ter wereld was geworden. Nederland was een van de grootste zeevaarderslanden ter wereld. Allerlei specerijen werden over de hele wereld gekocht en in Nederland verhandeld. Nederland heeft het water overwonnen. De Nederlandse geschiedenis neemt een prominente plaats in in de Europese geschiedenis. Nederlanders, houd van jezelf, houd van wie je bent, houd van je geschiedenis. Je kunt trots zijn op jezelf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Allemaal heel mooi beste vriend...maar wij zijn niet trots op onze geschiedenis of cultuur. Anders zouden wij ons ook niet liggen aanpassen aan andere culturen. Laatst gewijzigd door jurgen79 : 27 maart 2007 om 22:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() Maar jullie kunnen er wel trots op zijn. Als je er niet trots op bent, dan zou je in je Nederlandse roots moeten duiken en geschiedenis moeten lezen. Zorg ervoor dat er trots op bent want je kunt er trots op zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |