![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Algemeen Hier kan een gesloten groep deelnemers debatteren over allerhande onderwerpen. Indien je wil deelnemen dan moet je toegang vragen bij de moderator via je control panel. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Minister
|
![]() [quote=groene flamingant]Wat die allergie van de Agalevers voor al Vlaams is betreft: ik beschrijf het maar hoe ik het de laatste jaren zie. Over de beginperiode van Agalev kan ik me niet echt uitspreken, aangezien ik toen nog iets te jong was, laat staan dat ik toen al op deze wereld rondliep. Ik beoordeel me enkel op hoe ik vandaag meen aan te voelen.
De zogenaamde overname van wat jij de cryptocommunisten noemt, kan ik me dan ook niet meer voorstellen. Al herken ik bepaalde dingen die je beschrijft wel: de aversie tegen alles wat met landbouw te maken heeft (en die er tot mijn ergernis nog steeds niet helemaal uit is). Zelf hoop ik dat er na de grote problemen bij GROEN! stilaan een aantal meer Vlaamsgezinde mensen aan het roer zullen komen.[/QUOTE] Ze hebben zich, net als de andere partijen, de Vlaamse kaas van de boterham laten nemen door je weet wel wie. Als ze al ooit interesse voor Vlaamse kaas hebben gehad...
![]() |
#122 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laten wij onze energie steken in het bestrijden van de VLAAMSE platbroekpolitici en hen het leven zuur maken. Maar die hebben niet liever dat we ons van vijand vergissen!
![]() |
![]() |
#126 | ||||||||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Er is zelfs een uitspraak geweest van het hof van Straatsburg, om deze oneerlijkheid op te lossen, en dat Vlaanderen volledig is zijn recht is. Citaat:
Mooi niet dus. Toch wel altijd hetzelfde liedje, het Vlaams Belang uitsluiten en dan gaan klagen dat het Vlaams Belang niets doet. Wel weten wat je wil he. Citaat:
ivm BHV heeft het wel met een gebrek aan ruggengraat te maken, en als puntje bij paaltje komt heeft men voor de regering gekozen, dus voor de macht. Als dit niet zo zou zijn moesten ze maar opstappen, maar men bleef mooi zitten....[edit] [size=1]Edit:[/size]
cogitationis poenam nemo patitur men straft geen gedachten daar het enkel gedachten zijn ![]() Laatst gewijzigd door phoebe : 13 augustus 2005 om 13:17. |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als de N-VA uit de regering was gestapt, hadden we met BHV geen stap verder gestaan. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Europees Commissaris
|
![]() Loopt die diskussie over het "Vlaamse symbool" reeds
Wel van mij mag het VB dit middeleeuwse prijsdier hebben.. maar ja het figureert op ongeveer alle heraldieke versierselen in de Lage landen en ook elders in West Europa. Ik vind de rode draak van Wales ook niet lelijk... Een bourgondisch kruis misschien voor een heel-... beweging ??
![]() |
#132 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De vlaamse leeuw is geen eigendom van Vlaams Belang.
![]() |
#133 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
[color=darkslateblue][color=#465473]Het TAK is een aktiegroep, geen politieke partij.[/quote] Ook juist, waar precies weegt de NVA door op Vlaamse eisen? [color=darkslateblue][color=#465473]Ja, het heeft lang genoeg geduurd. Maar dat is niet de fout van de N-VA! Of gaat u zeggen dat de N-VA reeds 175 jaar bestaat?[/quote] Ik beweer helemaal niets. En neen NVA bestaat geen 175 jaar. Citaat:
![]() |
![]() |
#134 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een partij die écht de Vlaamse zaak verdedigt, vlucht niet weg bij de minste tegenslag maar bijt door en neemt zijn verantwoordelijkheid. Met zwakkelingen die wegvluchten uit een regering, bereik je niks. Enkel zij die doorbijten en volhouden zullen ooit hun doel bereiken. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Welke volkslied? Het lied van enkele Vlaams-nationalisten wilt u zeggen. Laatst gewijzigd door system : 2 april 2007 om 11:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het van een francofone titel voorziene volkslied van belgique ergens op één of andere manifestatie dient opgevoerd, komt men meestal niet verder dan enkele woorden hier en daar of staat men wat vertwijfeld mee te neuriën om toch maar niet helemaal te moeten afgaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Limburg mi landj , mi sjoen landj. Laatst gewijzigd door system : 2 april 2007 om 19:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
De reactie van de menigte duidt op ontwetendheid... veel Nederlanders zien het verband Nederland - Vlaanderen niet... je hoort mensen denken.. Vlaanderen..? Het is toch België..? Is het dan een schande om de Vlaamse Leeuw te associeren met het Vlaams Belang? Het Vlaams Belang is een grote partij, met een goede organisatie, goede standpunten en een grote aanhang. Dat jij het Vlaams Belang meteen als "fascistisch" afschrijft, snap ik niet. Wellicht is dat te danken aan jou eigen ontwetendheid over de partij? Verder vind ik het absurd dat een symphatisant bij een herdenking wordt weggestuurd met het dragen van de Vlaamse vlag. Sinds wanneer is het verboden om je als Vlaming te profileren in Nederland? ![]()
Vlaanderen onafhankelijk! Laatst gewijzigd door Nationale Eenheid : 1 mei 2007 om 18:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 1 mei 2007 om 19:00. |
||
![]() |