![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie echter niet mét Piano is, is tegen Piano. Jos Verhulst heeft het neo-racisme van Piano een paar keer aan de kaak gesteld als Piano op dit forum aanraadde om op allochtonen én op vrouwen te stemmen. Sindsdien is Jos Verhulst voor Piano een Blokker. Op welke lijst Jos Verhulst staat maakt voor Piano geen enkel verschil.
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Niet iedereen begrijpt goed wat het verschil is tussen een persoonlijke aanval en een inhoudelijke topic.
![]() |
![]() |
#43 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
De vraag of ie al dan niet meer parasiteert op de rug van anderen die wél werken, behoort inderdaad wel tot thePiano's (sic) persoonlijke levenssfeer...Boerke was nieuwsgierig...doet me nog de das om... Tot daar de rechtzetting. Groeten Boerke. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik ben nog een newby in het forumgebeuren en het editen. Waarschijnlijk verhaspelde ik me door te proberen wat layout aan te brengen. ![]() Ik veronderstelde dus duidelijk ten onrechte dat jij je medeforummers plezier gunde. Dit wens ik hierbij dan ook onmiddellijk recht te zetten. Ik zal trachten nooit meer dergelijke veronderstellingen te maken. Ikzelf gun jou desondanks alle mogelijke lol. Peter Johan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Leer eens alle gegevens te geven piano. Jij liegt niet, maar jij houdt altijd informatie achter ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie Jos Verhulst welbewust een Blokker noemt liegt wel degelijk.
En nog geen klein beetje! ![]()
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jos is een van de belangrijkste ‘denkers achter de schermen’ binnen Vivant. Hij houdt zich vooral bezig met het gedachtegoed rond directe democratie. “Directe democratie kun je formeel ook bij de andere partijen terugvinden, maar op het ogenblik dat ze in de regering komen droppen ze het hele gedachtegoed. Ze maken veel beloftes rond politieke vernieuwing en bindend referendum, maar in de dagelijkse praktijk worden deze mooie ideeën afgezwakt en door het toevoegen van de nodige beperkingen krabbelt men snel terug. Wanneer ik mij niet vergis,dan stond hij bij de vorige verkiezingen op de 25e plaats (Senaat) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#49 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het begint weer wat onoverzichtelijk te worden hé... herhaling van de oproep: post uw berichten in de juiste fora!
|
![]() |
![]() |