![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Op landsverraad staat de doodstraf. Zijn collaborateurs er makkelijk van afgekomen? | |||
Ja, ze zijn niet zwaar genoeg gestraft, de doodstraf had in meer gevallen omgezet moeten worden |
![]() ![]() ![]() |
4 | 8,33% |
Ja, ze zijn veel te goed behandeld, maar de mensen waren al dat geweld beu, dus ik begrijp dat |
![]() ![]() ![]() |
7 | 14,58% |
Ze hebben de straf gekregen die ze verdienden |
![]() ![]() ![]() |
5 | 10,42% |
Nee, hoewel ze formeel de doodstraf verdienen, vind ik hun gevangenisstraffen te zwaar |
![]() ![]() ![]() |
13 | 27,08% |
Als overtuigd neo-nazi vind ik dat ze niet gestraft hadden moeten worden en een medaille verdienen |
![]() ![]() ![]() |
19 | 39,58% |
Aantal stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Parlementslid
|
![]() C2C stelde o.a. :
Citaat:
Enkele duizenden vrouwen defileerden, luid roepend, voorbij de tribunes, langs de Havaanse Grote Boulvard, terwijl tientallen camera's van russische makelei maar filmden. Even voorbij die tribunes, maakt die boulvard een tamelijk scherpe bocht - het is precies de (straat)hoek omgaan. In het deel achter die (straat)hoek waren geen camera's opgesteld. Dan kon niet ... daar lagen de broden voor het oprapen ... voor het feest : de buik voleten ... Bron : het nieuwsjournaal van wat we nu de VRT noemen. bij 4. Angola !!!
![]() |
![]() |
#102 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat men van dit ziekelijk systeem nog altijd niet genoeg heeft en er nog personen naar verlangen en hopen op een terugkeer in al z'n glorie, bent u en ander progressieve hier op dit forum het levende bewijs van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Over propaganda gesproken: Hoe zit het eigenlijk met de propaganda die de oosttrontstrijderdtjes te horen kregen? Hoe erg werden ze niet GENEUKT door de zogenaamde vlaams nationalisten? Citaat:
Laatst gewijzigd door ericferemans : 26 april 2007 om 16:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat deze een persoon was met een eergevoel, met karakter, met een inzet voor zijn 'volk' en religie. Dat dit een persoon was, die het niet langer nam, belogen en bedrogen te worden door hetgeen zich toendertijd politici noemde (belogen, bedrogen en uitgebuit zoals heden ten dage) en die handig gebruik maakte om de bevolkingsgroepen tegen elkaar uit te spelen (zoals heden ten dage) en dus kozen voor een ideologie waar beide bevolkingsgroepen zich konden in vinden. Zijn het deze zaken die (s)links zo'n pijn doen, te weten dat ze 'geen' eergevoel hebben, dat ze 'geen' karakter' hebben, en dat een volk voor hun maar één doel heeft, het misbruiken, uitbuiten, beliegen en bedriegen en dat 'het' volk dit na jaren eindelijk begint in te zien afgaande op de verkeizingsuitslagen van de laatste jaren. Dus haatzaaien, geschiedenis vervalsen, feiten verdraaien politiek gesteund zal daar weinig kunnen aan veranderen zoals zeker de volgende verkiezingsuitslag weer zal uitwijzen. Maar om dit niet onder ogen te moeten zien is er een simpele oplossing, immigreren uw valies vol multicul duwen en hop uw zever in den vreemde gaan verkopen wie weet vind u daar nog een luisterend oor voor 'UW' zogezegde waarheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
|
![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 26 april 2007 om 19:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
a) In de oorlog liet storten (ipv: nooit meer oorlog) b) zijn onafhankelijkheid liet afpakken door de nazi's c) zijn godsvrede verving door volkerenmoord in Rusland, tegen onschuldigen (Joden, zigeuners enz...) Een zwak denker, een voor- en achteraan geneukte die dan als beloning werd doodgeschoten door de echte democratische Vlamingen als hij terugkwam van een ramp... Als dit soort loosers je ideaal is, ja dan begrijp ik je enthousiasme voor simplismen en domheden. Je past precies in dat plaatje, dan ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
Spijtig genoeg kweken simplistische partijen alleen woordkramers, domme meelopers en kiekens zonder kop. Ze gaan je niet missen jong... ![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 26 april 2007 om 19:37. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
|
![]() Zever niet, man. U weet even goed als ik dat het de misleide Oostfronters waren die gestraft werden, en NIET de grote economische collaborateurs.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
|
![]() Citaat:
Xenofobie is angst voor het onbekende. Is dat een misdaad? Ik ben een arachnofoob, maakt dat een misdadiger van mij? Leer toch eens eindelijk het verschil tussen racisme en xenofobie! Ik word zo ziek van al dat debiele gebazel van mensen als jij, en niet te vergeten de media.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
|
![]() Hehehehe, Eric 'What the fuck is he talking about' Feremans vernedert zichzelf WEER. Waarom moet ik het nog doen? ![]() Mijn liefste vriendje: 'Daden door xenofobie ingegeven' staat NIET gelijk aan 'xenofobie'. Als je dat nog niet eens weet, is het wel duidelijk waarom jij steeds opnieuw dezelfde domme bullshit post. ![]() Kijk, omdat uit jouw posts blijkt dat dit 'way over your head' is, zal ik het met een olijk voorbeeldje uitleggen. Ik, van Maerlant, vind de modernistische bouwstijl afschuwelijk lelijk. Je kan zeggen dat ik het haat. Gewoon een natuurlijke reflex. Er is echter een verschil tussen dat zeggen, en alle modernistische gebouwen gaan platbranden. Begrijp je het nu, schattig klein ventje? Of moet ik een stokventjestekening maken?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 26 april 2007 om 20:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of 'Che' Guevara dissidenten vervolgde is minder zeker. Toen Fidel mensen begon op te sluiten verweet Che Fidel het volgende: 'Toen we de revolutie aan het maken waren in de bergen had je beloofd dat de revolutie niet zou zijn zoals Saturnus die zijn eigen kinderen opat. Nu is de revolutie bezig zijn eigen kinderen op te eten.' Laatst gewijzigd door system : 26 april 2007 om 20:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
U hebt enkele kernwoorden niet gelezen van mijn tekst. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn bedrijven die werkten voor de bezetter die werden vervolgt en bedrijven die niet werden vervolgt. in Kortrijk hadden we Jozef Decoene die een interieurfabriek had met 6000 werknemers. Hij moest werken voor de bezeter. Hij moest barakken bouwen voor de troepen. Hij deed dit omdat hij zijn werknemers zou kunnen in het werk houden en geld geven. Na de oorlog hebben ze hemm 5 jaar opgesloten. Baron Bekaert in Zwevegem deed net het zelfde maar hij collaboreerde werklijk met het nazisme ook politiek. Veel oude zwevegemnaars kunnen dit getuigen. Maar hij tekende een Belgisch manifest dat hij op ede verklaarde te collaboreren enkel om zijn werknemers werk te geven. Hij werd geen enkel stro in de weg gelegd na de oorlog. Hij heeft nooit het nazisme veroordeeld omdat hij actie mee werkte. Moet die vent amnestie krijgen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gewoon uit protest tegen de achterlijke formulering van de antwoorden ben ik vandaag een nazi. sieg heil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() Misschien bent u dat ook in het diepst van uw wezen. Mensen die het regime van Fidel Castro verdedigen zijn tot alles in staat.
Laatst gewijzigd door system : 27 april 2007 om 09:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() U zult me nergens het corrupte regime van Batista horen verdedigen. Maar evenmin dat van Castro dat een dictatuur is. En dat 'pro-amrikaans-zijn' laat ik voor uw rekening.
Laatst gewijzigd door system : 27 april 2007 om 11:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Gouverneur
|
![]() Welke begrippen verwar ik dan? Xenofobie (
vandale: 1 afkeer van alles wat vreemd is) is voor zover ik weet niet strafbaar, islamofobie evenmin... Als dat wel zo zou zijn, graag een referentie.. Verder heb ik nochtans zelf ondervonden de voorbije jaren dat nog maar 'discussiëren over' multiculturaliteit, problemen met migratie, integratie etc maatschappelijk 'not done' was... het was genoeg om in het 'verdomhoekje' te worden geplaatst.. nu nog merk ik bij mezelf soms de 'angst' om over deze onderwerpen te spreken en begin ik alvast met de zeggen.. ik ben heus niet racistisch en ik stem zelfs geen VB.. maar niettemin.... Men heeft in België het 'multiculturele' (waarbij het vooral over de islam gaat) debat bezoedeld en uit de weg gegaan.. en deze fout is - naar mijn bescheiden mening - in hoofdzaak te wijten aan de 'anti-vlaams blok' campagne.. Het is idd juist dat het discours, de toon van het VB ook niet de mijne was/is.. maar daarom het debat uit de weg is, is - naar mijn mening - een kapitale fout geweest... Men heeft een gezwel laten etteren en groeien.. en gedacht als we er niet over spreken dan is het er niet meer... FOUT. Je maakt het alleen maar erger... Je maakt dat mensen, die in se nooit VB zouden hebben gestemd het uiteindelijk toch hebben gedaan of het minstens overwegen... Ik heb bijvoorbeeld een serieus probleem met de SP-A en de PS, is er iemand die er rekening houdt met mijn 'gevoel' hieromtrent? Ik 'haat' (afijn.. eigenlijk heb ik geen last van 'haat'-gevoelens, noch van 'nijd' gevoelens.. dat maakt mij tot een gelukkig mens.) het opgelegde betuttelende collectivisme waarbij een paar mensen die denken dat ze de wijsheid in pacht hebben eens gaan zeggen wat 'goed is voor de mensen' en in hun plaats gaan denken en beslissen... Afijn.. da's een andere discussie.. En neen... ik zou dus ook geen 'vrouw aan de haard' partij of 'zweep'partij leuk vinden... maar goed.. is dan de enige partij toegelaten die waar ik het 100% mee eens ben? Citaat:
|
|
![]() |
![]() |