![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dat kan nog leuk worden , die Miss verkiezing ![]() ![]() Stuur zo een monster naar de Miss World verkiezingen zeg.Succes gegarandeerd.Een giller! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De VLD zijn ware liberalen. Mond dicht of je krijgt de Stasi aan je deur.
Ik hoop dat bij de volgende verkiezingen zelfs een tripartite niet meer mogelijk is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
en spistvondig en vanalles enzo joh.
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je weet nooit wie of wat er onder zit...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dienen senators dan niet juist om nieuwe wetten onder de loep te nemen? Of mogen ze dat niet van U.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() Och mensen, dat is toch typisch paars : eerst een wet maken en dan constateren dat het onmogelijk is om hem na te leven, dus opnieuw aanpassen , amenderen, zo blijven ze bezig en heeft op de duur iedereen zo'n wet die zijn of haar naam draagt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() elke minister, elke partij, elke politiko-sjarlatan zijn wet: Eigen Wet Eerst.Maak zoveel wetten dat een zeug er haar biggetjes niet meer in terugvind....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Partijlid
|
![]() Kan ik dan mijn verzekeringsmaatschappij aanklagen wegens het discrimineren op basis van leeftijd? En dan ook met terugwerkende kracht het geld eisen dat ik jarenlang teveel heb betaald? Starten op bonus malus 11 als -25 jarige is toch discriminerend dan?
Dit lijkt me al een betere toepassing van de nieuwe wet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister
|
![]() neen, dat is typisch aan regeren in een dramademocratie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Parlementslid
|
![]() Leuke wet. -18 jarigen zouden dan bv de overheid kunnen aanklagen omdat ze niet mogen gaan stemmen of niet met de auto mogen rijden. Dat lijkt mij ook discriminatie op basis van leeftijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
de verzekeringssector die aankondigde dat het jammer was dat bv het onderscheid in premie voor man/vrouw niet meer mag en dat men dus niet anders kan dan de "vrouwelijke" premie op te trekken naar de mannelijke premie... Er zijn grenzen aan die beperkingen en ik vind dat men onder paars serieus over die grens gaat. Ik durf bijna niet meer vrijuit denken (vrijuit spreken is al een tijdje verboden)... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je mag perfect een ventje van een meter 50, 50 kilo en zonder gevechtstrainging weigeren voor een baan als buitenwipper. Of hebben ze dat ook weer verstrengd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
maar dat wil hier jammer genoeg niks zeggen.
![]() |